En gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef Molluck het volgende:
ik ga vanmiddag ook weg, dus ik denk niet dat ik de top 10 zal halen, maar het was wel leuk gisteren
Feesten toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan vanmiddag/vanavond dus niet![]()
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommenquote:
Mét bier en frituur?quote:
nou, vanmiddag naar de stad en vanavond naar de filmquote:
maar dolle_hond maakt de reeks niet zwart volgens mij.... hij zet juistquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommen
Eensch²quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommen
t zijn net vrouwenquote:
Gefeliciteerd dan alvast.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef star_gazer het volgende:Als het aan mijn stagebedrijf ligt kan ik eigenlijk al niet meer zakken
olie of vet:')quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity doet frituurspul op brood![]()
(tevens tvp)
En een broodje kroketquote:
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En waarom dan wel geen frituur, eventueel?.
en patatquote:
ieuwquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Tique het volgende:
gewoon pis dus!
op het terras kun je wel bitterballen krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook niet![]()
Neem er een mee die loopt op batterijen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook niet![]()
Nee, want ik weet neit wat ik vergeten benquote:
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Tique het volgende:
gewoon pis dus dromenvanger!
jaaaa, doen we!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op het terras kun je wel bitterballen krijgen![]()
Weet je wat, ik sluit hem gewoon aan op zo'n trapfiets en dan ga jij naast mij op het terras homespinnen om mijn frietpan van stroom te voorzien en dan val jij nog af oookquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neem er een mee die loopt op batterijen..
een friteuse op batterijen voor onderweg, handig voor in de trein enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neem er een mee die loopt op batterijen..
Dat is wel lief inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar dolle_hond maakt de reeks niet zwart volgens mij.... hij zet juist![]()
bij jouw naam, lief toch?!
Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pis straks. Niet het bier
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pils straks. Niet het bier
Zulks een vindingrijkheid!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weet je wat, ik sluit hem gewoon aan op zo'n trapfiets en dan ga jij naast mij op het terras homespinnen om mijn frietpan van stroom te voorzien en dan val jij nog af oook![]()
Schultenbrauquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Tique het volgende:
[..]
Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..
ik heb zo'n idee dat het te vergelijken is met schultenbrau van de aldi![]()
Mooi toch, we gaan die gijsjes en nichten inhalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
ZIEK! Binnen een klein weekje al 50 topics![]()
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schootquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een friteuse op batterijen voor onderweg, handig voor in de trein enzo![]()
Dat heb ik ook nooit gewetenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
we hebben nog een kenner in de zaalquote:
Daarom dus tegenover een ander gaan zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |