Dan moet je toch eerst wat meer over je PC vertellen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb 2 problemen.
Ten eerste hoor ik de stemmen van de karakters en mijn cellphone niet, Ik hoor ze wel praten in de filmpjes maar buiten die filmpjes hoor ik niks. En ik heb al in dxdiag iets sound op basic gezet.
Daarnaast ziet het spel er niet echt mooi uit bij mij. De textures zijn niet mooi en het lijkt wel alsof ze op elkaar zijn geplakt. Ook zijn er enkele zwarte plekken.
Kan iemand me hiermee helpen?
Je kan andere auto's importeren en er schijnen er een aantal bij Wang auto's te komen staan heb ik ergens gelezen, maar of dat klopt weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Krijg je eigenlijk nog iets als je al die autos heb ge-exporteerd?
Asus a7n8x moederbordquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst wat meer over je PC vertellen.
Wat voor moederbord + processor, videokaart en je geluidskaart.
7 keer, oh goodiequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kan andere auto's importeren en er schijnen er een aantal bij Wang auto's te komen staan heb ik ergens gelezen, maar of dat klopt weet ik ook niet.
Nog een aantal dingen uit het vorige topic die ik net lees.
Yildiz: Gym glitch, 7 keer achter elkaar op dezelfde file saven kan het mogelijk verhelpen;
Steve-O: driving date met die Katie klopt niet wat ze zegt en wat je moet doen, je moet rustig rijden en dan gewoon heen en weer over de brug. Geef wat auto's een duw tussendoor, vind ze ook geweldig.
Als ik de stad uitga, blijft m'n progress met die vriendin dan precies hetzelfde of loopt die terug na een tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik deed precies in het midden, maar soms pakte ie hem dan wel, en de andere keer niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:25 schreef Cerbie het volgende:
Nee, dat niet gelukkig.
Die danszooi lukt me nog steeds niet, moet je nou drukken als het pijltje precies in het midden is of als ie op de rechterhelft van de cirkel staat, geen van beiden lukt me goed
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het schuifje de tweede van links dus in dxdiag... dat is basis... Dat heeft bij mij het probleem opgelost...quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef el_hombre het volgende:
Ten eerste hoor ik de stemmen van de karakters en mijn cellphone niet, Ik hoor ze wel praten in de filmpjes maar buiten die filmpjes hoor ik niks. En ik heb al in dxdiag iets sound op basic gezet.
Dat heb ik dus al gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op het schuifje de tweede van links dus in dxdiag... dat is basis... Dat heeft bij mij het probleem opgelost...
werkte bij mij ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op het schuifje de tweede van links dus in dxdiag... dat is basis... Dat heeft bij mij het probleem opgelost...
Foto's van bepaalde plaatsen nemen, wat heel precies moet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef N-E-R-D het volgende:
ja die snapshots, hoe werkt datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bovenstaande uitleg plusquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef N-E-R-D het volgende:
ja die snapshots, hoe werkt datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop