We houden deze, hier staan de linkjes in !quote:
Okay... zal ik een oproepje in feedback plaatsten dan om de andere te sluiten of doen we dat dan ook maar dubbel?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
We houden deze, hier staan de linkjes in !
Shoot !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Mag ik er gelijk een vage gedachte van me tegenaan pleuren?
Graag..... daar leven we op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Mag ik er gelijk een vage gedachte van me tegenaan pleuren?
Graag gedaanquote:
oh..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar ... ik ... ben ... man ... 40 ... gehuwd ...
Het geweten........quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.
Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.
Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!
Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
Dan kun je toch wel lief zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar ... ik ... ben ... man ... 40 ... gehuwd ...
Even in de context van desbetreffende topic zien.quote:En dat is juist het lastige.
Er is zo veel informatie en er zijn zoveel mensen die weer een andere richting uitwijzen.
Er echt ín kijken kan je op dit moment toch niet.
Wie weet is het wel een "trucje" van de illuminatie dat deze informatie verspreid wordt over de Jesuits.
Wie weet waar de illuminatie (of wat voor groepering ook) zich op voorbereidt en ze dit voor van pas kan komen.
Misschien hééft de illuminatie/Jesuits niet eens "de macht", maar verspreiden ze zelf dit soort verhalen. Want is het niet zo dat als je niet de macht hebt, maar wel tig mensen laat gelóven dat je de macht hebt.. je als het puntje bij paaltje komt vanzélf de macht hebt doordat ánderen daar vanuit gaan ?
in dat geval verspreiden ze dus zelf alle informatie en houden ze het mysterieus juist om mensen te laten denken dat ze de macht hebben en op die manier de macht uiteindelijk ook krijgen. ( ervanuitgaande dat er iets is als de illuminatie)
Je kan de theoriën zo veel kanten op draaien... Er is zo veel (tegenstrijdige) informatie beschikbaar.... en echt iets wéten ? Dan zou je er midden in moeten zitten.
Persoonlijk denk ik dus dat iig ik er geen zinnig woord over kan zeggen.
Toch lees ik vaak wel dit soort posts. Gewoon om alles maar ergens opgeslagen te hebben tot de dag dat ik ergens tegen aan loop en het handig is als ik wat achtergrond/ basis kennis heb of iig weet waar ik wat kan vinden.
en nog stiller want ik ben weg. lees vanavond wel weer bij. Maak er iets interessants vanquote:
irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, via welke weg ga jij mij je gevoel over de droom geven ?
hier, mail of irc ?
fijne dag !quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |