abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28544640
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28544722
Ik vidn deze wel iets mooier
pi_28544746
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Parvus het volgende:
Ik vidn deze wel iets mooier
We houden deze, hier staan de linkjes in !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28544773
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

We houden deze, hier staan de linkjes in !
Okay... zal ik een oproepje in feedback plaatsten dan om de andere te sluiten of doen we dat dan ook maar dubbel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28544866
Kan ik weer ja ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28544887
Mag ik er gelijk een vage gedachte van me tegenaan pleuren?
pi_28544982
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Shoot !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28544999
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Graag..... daar leven we op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28545025
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef UncleScorp het volgende:
Kan ik weer ja ?
Ik hou van je!
pi_28545116
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.

Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.

Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!

Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
pi_28545191
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef Parvus het volgende:
Ik hou van je!
Graag gedaan
Maar ... ik ... ben ... man ... 40 ... gehuwd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28545240
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Graag gedaan
oh..
pi_28545302
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.

Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.

Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!

Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
Het geweten........
Moet denken aan een videoclip van Tenacious D.

Nu hebben we dus twee stellingen om meningen over te horen.
Want Enyalius had er gister ook een.
Ik quote hem hier:

erg heh die zang cariere van je

je kan zoveel interpretaties geven aan alles en op die fiets heb ik weer wat leuks om even een wat serieuzere draai te geven.

ik heb al een aantal jaren een zelf bedachte filosofishe quote in gedachten. die heb ik op vele vlakken uitgeprobeerd om te zien of het werkelijk een bepaalde waarde heeft. het is een quote met meerdere lagen en kan op vele manier begrepen worden. tot dusver heb ik van menig persoon maar 1 begrip er van gehoord...dat is jammer. ben benieuwd hoeveel jullie er in kunnen zien

"Je bent zoals anderen je waarnemen"

als hint zou ik geven...denk buiten aardse kaders.
het bezit zowel positieve als negatieve begrippen

Allebei nadenkertjes. Ben benieuwd naar de visies.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28545375
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Graag gedaan
Dan kun je toch wel lief zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:46:05 #15
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28545510
niet helemaal als in reactie op de stelling van Parvus ( daar moet ik even over nadenken )
\
Maar "je bent zoals anderen je waarnemen".

In zekere zin is dat ook een stelling die ik als (een) waarheid zie.
Kijk mijn laatste posts in het topic over de illuminatie en Jesuieten.
Misschien dat dat de context waarin ik deze stelling plaats beter uitlegt.
Sir Winston Churchill
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:50:17 #16
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28545681
quote:
En dat is juist het lastige.
Er is zo veel informatie en er zijn zoveel mensen die weer een andere richting uitwijzen.
Er echt ín kijken kan je op dit moment toch niet.
Wie weet is het wel een "trucje" van de illuminatie dat deze informatie verspreid wordt over de Jesuits.
Wie weet waar de illuminatie (of wat voor groepering ook) zich op voorbereidt en ze dit voor van pas kan komen.

Misschien hééft de illuminatie/Jesuits niet eens "de macht", maar verspreiden ze zelf dit soort verhalen. Want is het niet zo dat als je niet de macht hebt, maar wel tig mensen laat gelóven dat je de macht hebt.. je als het puntje bij paaltje komt vanzélf de macht hebt doordat ánderen daar vanuit gaan ?

in dat geval verspreiden ze dus zelf alle informatie en houden ze het mysterieus juist om mensen te laten denken dat ze de macht hebben en op die manier de macht uiteindelijk ook krijgen. ( ervanuitgaande dat er iets is als de illuminatie)

Je kan de theoriën zo veel kanten op draaien... Er is zo veel (tegenstrijdige) informatie beschikbaar.... en echt iets wéten ? Dan zou je er midden in moeten zitten.

Persoonlijk denk ik dus dat iig ik er geen zinnig woord over kan zeggen.
Toch lees ik vaak wel dit soort posts. Gewoon om alles maar ergens opgeslagen te hebben tot de dag dat ik ergens tegen aan loop en het handig is als ik wat achtergrond/ basis kennis heb of iig weet waar ik wat kan vinden.
Even in de context van desbetreffende topic zien.
Sir Winston Churchill
pi_28546577
Ja en toen was het stil
pi_28546752
Maar je houdt toch nog van me ?
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:19:25 #19
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28546844
nokwanda, via welke weg ga jij mij je gevoel over de droom geven ?
hier, mail of irc ?
Sir Winston Churchill
pi_28546845
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Parvus het volgende:
Ja en toen was het stil
en nog stiller want ik ben weg. lees vanavond wel weer bij. Maak er iets interessants van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28546888
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, via welke weg ga jij mij je gevoel over de droom geven ?
hier, mail of irc ?
irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:20:56 #22
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28546907
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.
fijne dag !
Sir Winston Churchill
pi_28548091
Wel opvallend dat het stil wordt als de vrouwen weg zijn
pi_28548364
Uhm... Jahaa...Ik ben er nog hoor!!!

Heb alleen niet zoveel te vertellen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:59:07 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28548566
Ik ben bezig met zaken. Ik ben me aan het afsluiten op dit moment. Afsluiten voor donkere krachten. Dus ik heb niet veel te vertellen omdat ik me nu ook niet open stel voor het eventuele goede dat er is. Eerst afrekenen met duistere krachten, daarna zie ik wel.

Voelt rustgevend om eens helemaal gesloten te zijn
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')