Als het maar geen natte droom wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Die droomt inmiddels alweer van wheelies, stoppies en driften joh.
quote:
Jij bent toch zo eentje die ook een motor heeft/gaat kopen met een kleine actieradiusquote:
In mijn dromen heb ik al heel wat wheelies gemaakt hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Ik (en ik denk de anderen ook wel) ben benieuwd naar wanneer je je rijbewijs hebt.
wordt nog wel eens wat hier
oldies en newbies bij elkaar.
Hey, ondeugend, ben benieuwd hoe jij voor het eerst wegrijd als je je rijbewijs hebt....
vast en zeker met een burnout al rijdend
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik had ooit een brommer met heeeeeeeeel veel compressie... een puch
Je had me moeten zien en de aandelen van tenalady waren 2 keer zoveel waard geweest.
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Je had in je broek geplast van het lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Owww van die leuke glijbaan !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef Phatzak het volgende:
Dag nachtbrakersMorgen weer vroeg uit, ga naar Duinrell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |