quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Geen échte FiPo maar okequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef Zebbie het volgende:
FIPT
Maar zij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga weg AMD, ik heb een teringhekel aan je.
Ik ook nog steeds nooitquote:
Nee, pas sinds de 5e, maar wel de meeste posts inmiddels denk ikquote:
Joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, pas sinds de 5e, maar wel de meeste posts inmiddels denk ik
Bier frieten en AMD's tieten?quote:
Dit keer had ik hemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Mikkie het volgende:
Toch jammer dat ik niet zo alert ben op de fipo vandaag.
Ha, die Sjoe, gezelligquote:
Ik gisteren 98%quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef JohnHancock het volgende:
Ik heb denk ik 3/4 van mijn posts in dit topic geplempd.
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ah, kijk.
Het is AMD in z'n ajax boxer..
We dachten dat jij die misschien kon regelen?quote:
Gisteren niet volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Jezus christus, al buiten geweest de laatste paar dagen.
Je PI doet anders vermoeden.quote:
Hij houdt mij van m'n tentamens, en da's wel erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
De BeF reeks houd mij wel van de straat
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
2 Wijven van scarlet kwamen langs de deur. Daardoor heb ik nu gewoon een heel deel gemist..
Ja, moest het opgevangen regenwater in de vijver gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Jezus christus, al buiten geweest de laatste paar dagen.
Ik zie een begin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Wat moet je dan zeggen? alles dooD?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
knip
lekker geneukt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
2 Wijven van scarlet kwamen langs de deur. Daardoor heb ik nu gewoon een heel deel gemist..
hehe, eindelijk ontopic.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
knip
Je moet kunnen stoppen als de maat vol isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij houdt mij van m'n tentamens, en da's wel erg.
Heb je ze geneukt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
jij welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Maarja, wel eindelijk van chello af binnenkort..
Is dat echt ijsmeis?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
IJsmeis tietenquote:
*meldtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb honger en heb zin in frieten
Dat deed ik ook, maar ik heb het hele jaar door niks gedaan, dat breekt me opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je moet kunnen stoppen als de maat vol is
Wat doe je nu dan nog hier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar ik heb het hele jaar door niks gedaan, dat breekt me op
Nee, m'n ma was erbij. Anders had ik wel eventjes gecheckt hoe ver ze gaan om iets te verkopen.quote:
quote:
"Save image as"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
Ik vind het heule toffe tietenquote:
Maar wel vanuit een bepaalde hoek!quote:
Al moeten ze zonder toestemming niet gepost wordenquote:
Zipje zwerft ook rondquote:
Ja. Dat mag idd nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Al moeten ze zonder toestemming niet gepost worden
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
even eten
In principe wel handig als ie van imageshack gehaald wordt.quote:
Zie ik een trouwring?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
Hé waar istie nou?
Vraag Zebbie, die heeft de hele collectie.quote:
Ga je nu al weg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef JDude het volgende:
De OP doet het weer, kinders. Dat was het.
Lekker OT toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef Zebbie het volgende:
Ik hoor net dat we vanavond wéér patat eten
Heb ik nu een foto opgeslagen die niet van ijsmeis is of wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef Tique het volgende:
als ze zelf zegt dat ze niet van haar zijn maakt het toch niet uit of ligt dat aan mij
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Vraag Zebbie, die heeft de hele collectie.
Dat wel, 6200 posts trouwensquote:
Oh Zebbie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Vraag Zebbie, die heeft de hele collectie.
welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb ik nu een foto opgeslagen die niet van ijsmeis is of wel?.
En dat alles praktisch alleen in deze reeksquote:
Ok, zebbie, de rest? Je weet m'n e-mail he.quote:
Spamvarkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dat alles praktisch alleen in deze reeks
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, zebbie, de rest? Je weet m'n e-mail he..
Ik vind ze post-waardig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan bepaal ik wel of die gepost mag worden of niet.
Mits ´ie van jou is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie van jou is moet ie hem er af halen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er triest aan tieten?quote:
BlinG! u've got mailquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:59 schreef Mailbox het volgende:
SCHREEUW !! ben erweer
Mits hier gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, zebbie, de rest? Je weet m'n e-mail he..
Als ze niet wilt dat ze gepost worden post ik ze niet.quote:
Hey ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ie van jou is moet ie hem er af halen inderdaad.
Waarom poste je ze dan als ze het niet wist?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze niet wilt dat ze gepost worden post ik ze niet..
Ik zag je al op msn verschijnen inderdaad, welkom terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:59 schreef Mailbox het volgende:
SCHREEUW !! ben erweer
Maar niet die van ijsmeis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Websites genoeg waar tieten op staan
quote:
Die quotes doen er niet toe als hij offline gehaalt wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja.
Hij kán hem niet eens meer offline halen.
Én hij is al minimaal 3x gequote.
Maar ja.
Mag ik em gaan overtypen zeker?quote:
Kan je die foto niet offline halen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ijsmeis, moet ik m'n posts nog editen?
Frituur?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef Mailbox het volgende:
Ik heb honger iemand idee wat ik moet eten![]()
Ja, vanwege spam enzo. Maar het is maar een kleine e-mail. Of je kopieerd mijn nick en plaatst er daarna @spymac.com achter.quote:
Die gaat Zebbie me sturen als het goed is.quote:
Tot ziens AMDquote:
Ik niet. Ik heb hem niet online gezet.quote:
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb hem niet online gezet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die quotes doen er niet toe als hij offline gehaalt wordt.
quote:Hij kán hem niet eens meer offline halen.
Geen idee.quote:
Kun jij ff al die quotes op de 2e pagina weghalen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
Ho, wat een gedoe hier! Userfoto's geplaatst? Kijk daar een beetje mee uit a.u.b.
Nou, als jij als moderator even de posts aanpast.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
Ho, wat een gedoe hier! Userfoto's geplaatst? Kijk daar een beetje mee uit a.u.b.
JDude to the rescue!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
En jij kan hem niet offline zetten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:04 schreef Tique het volgende:
ik zebbie
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
bier en spaghetti gaat best samen.
even een ijsje eten
Waterijs toch wel hea?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
bier en spaghetti gaat best samen.
even een ijsje eten
nee zebbie dat kan ik niet, ik ben niet geregistreerd bij ImageShackquote:
Zelfs als het IJsmeis niet is, lijkt het me toch wel zo handig om hem ff offline te halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef Tique het volgende:
Sorry hoor maar ik heb nog steeds niet gehoord dat er een userfoto is geplaatst.
Aangezien ijsmeis het heeft ontkent.
tsssk mensen moeten ook niet liegen héquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Tsssk... jullie moeten ook geen userpics plaatsen hè
waar staat die foto danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zelfs als het IJsmeis niet is, lijkt het me toch wel zo handig om hem ff offline te halen
Ik snap het niet, jij plaatste ze online, maar kan ze er niet vanaf halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Tique het volgende:
[..]
nee zebbie dat kan ik niet, ik ben niet geregistreerd bij ImageShack
Imageshack werkt hetzelfde als hier:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, jij plaatste ze online, maar kan ze er niet vanaf halen
AVIKO!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Kom, we gaan weer gezellig ontopic! Welke friet bakken jullie thuis?? Wij bakken met C1000 friet!
Maar de beste friet was nog altijd die friet in vacuüm gezogen zakkenvan de Aldi ().
Duuuuus, die foto's die je in een linkje plaatst worden online gezet en kan je er niet meer af halen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Imageshack werkt hetzelfde als hier:
http://www.freespace.nu/index.php
Je uploadt een foto vanaf je computer.
Je krijgt een linkje.
En thats it.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Duuuuus, die foto's die je in een linkje plaatst worden online gezet en kan je er niet meer af halen?
Achterlijk systeemquote:
Tenzij je het in de frituur gooitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:12 schreef stijgende_ster het volgende:
* stijgende_ster is eten, nasi, en das dus geen frituur
.
Ik haal frieten van de frituur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Kom, we gaan weer gezellig ontopic! Welke friet bakken jullie thuis?? Wij bakken met C1000 friet!
Maar de beste friet was nog altijd die friet in vacuüm gezogen zakkenvan de Aldi ().
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef Mailbox het volgende:
http://wesley.shacknet.nu/upload/
dit is ook een hele fijne upload site
hahah ja echt lachenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!
Ik zou er geen geld op zetten, maar experimenteren met de frituur is okéquote:
Chinees voetsel is smerigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:12 schreef stijgende_ster het volgende:
* stijgende_ster is eten, nasi, en das dus geen frituur
.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
dat is nog niets.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
, als je ze nu nog niet binnen hebt weet ik het ook niet
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Tot vanavond TLKquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weer weg
vanavond ben ik er weer
Ik zeg ook maar watquote:
Detailsquote:
Bij jou is het gewoon "als ik maar wat post" he.quote:
Ik bedoelde uiteraard ín de 30quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Tique het volgende:
dat had ik door zebbie!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Tique het volgende:
Ik had net een foto van een dame die op een site stond waar de vrouwen een cijfer konden krijgen.
Ik weet wel dat ze een paar keer op 1 stond!
De tieten van IJsmeisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Mailbox het volgende:
Op? klopt die nou of hoe zit dat?
Nietusquote:
Ik ga straks lekker patat eten met veel mayoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:21 schreef Mailbox het volgende:
ik heb [BeF] #32 al zo goed als klaar dus ik post hem strax wel
Maarum..... [b]HONGER!!!![]()
ik frikandel speciaal , frietje joppiesaus en mexicanoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker patat eten met veel mayo
het gesprek was geslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef Mr-Z het volgende:
..
quote:
welkom ouwe grijsaard!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn eerste post in deze reeks
lust jij bier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn eerste post in deze reeks
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Whehehehe. IJsmeis' tieten.
quote:
Stuitertietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Whehehehe. IJsmeis' tieten.
ja, vraag er dan ook niet om, kutquote:
Contacten, contactenquote:
Ja, tevaquote:
Linkje hier posten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:26 schreef Mailbox het volgende:
ik ga even een leuk filmpje op mijn server zetten..
Ijsmeis d'r tieten zijn gepost, nu jij.quote:
doetetnie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef Mailbox het volgende:
http://www.nomercycrew.com/03.wmv
JE lacht je krom.. dat wijf is zat en plots word ze wakker
hij doet het zo
Ja idd, DD's turnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ijsmeis d'r tieten zijn gepost, nu jij..
Mits ze nu eens tieten post!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef Litso het volgende:
Zullen we het volgende topic weer over Dead-Doll gaan hebben?
kan ik die op mn werk kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef Mailbox het volgende:
http://www.nomercycrew.com/03.wmv
JE lacht je krom.. dat wijf is zat en plots word ze wakker
hij doet het zo
Je was niet de enige die er achter kwamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef Mailbox het volgende:
hij werkt niet
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
LaPo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |