Achterlijk systeemquote:
Tenzij je het in de frituur gooitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:12 schreef stijgende_ster het volgende:
* stijgende_ster is eten, nasi, en das dus geen frituur
.
Ik haal frieten van de frituur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Kom, we gaan weer gezellig ontopic! Welke friet bakken jullie thuis?? Wij bakken met C1000 friet!
Maar de beste friet was nog altijd die friet in vacuüm gezogen zakkenvan de Aldi ().
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef Mailbox het volgende:
http://wesley.shacknet.nu/upload/
dit is ook een hele fijne upload site
hahah ja echt lachenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!
Ik zou er geen geld op zetten, maar experimenteren met de frituur is okéquote:
Chinees voetsel is smerigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:12 schreef stijgende_ster het volgende:
* stijgende_ster is eten, nasi, en das dus geen frituur
.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een keer of 10 op 'random foto' klikt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
dat is nog niets.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
, als je ze nu nog niet binnen hebt weet ik het ook niet
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Tot vanavond TLKquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weer weg
vanavond ben ik er weer
Ik zeg ook maar watquote:
Detailsquote:
Bij jou is het gewoon "als ik maar wat post" he.quote:
Ik bedoelde uiteraard ín de 30quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Tique het volgende:
dat had ik door zebbie!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Tique het volgende:
Ik had net een foto van een dame die op een site stond waar de vrouwen een cijfer konden krijgen.
Ik weet wel dat ze een paar keer op 1 stond!
De tieten van IJsmeisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Mailbox het volgende:
Op? klopt die nou of hoe zit dat?
Nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |