Ga zelf op 30 juli weg, dus het moet hoe dan ook voor die tijd afgelopen zijn, maar ik zal het met een paar dagen verlengen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
leuk, maar misschien kan je de rondes wat langer laten duren ivm vakantieperiode?
nu heb je de laatste rondes gepland als heel nederland vakantie heeft....
maar misschien ben ik de enige met die mening
Zou je deze nog duidelijk willem maken Deetch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef Deetch het volgende:45 . Danny Ocean & Rusty Ryan (Ocean's 11) versus Kang-Jae & Failan (Failan)
Heb jij ook van alle paren waar je op gestemd hebt beide films gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef Deetch het volgende:
-lange lijst-
Damn, dat had van mij wel de finale kunnen zijn...quote:4 . Joel Barish & Clementine Kruczynski (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) versus Tenoch Iturbide & Julio Zapata (Y Tu Mama Tambien)
Waar ik op gestemd heb wel iig. Bij die anderen heb ik meestal te weinig gezien van de serie duo's om een goed beeld te hebben. Series kijk ik eigenlijk zo goed als nooit meer tegenwoordig.quote:
Stilstand is achteruitgang.. Vind ik! Wil een beetje een levendig toernooi, niet één waar telksen twee dagen niet gestemd wordt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef California het volgende:
Waarom zo'n haast?
Hoezo? Is het niet de bedoeling dat je alles wat je vaag kent in bold zet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:55 schreef Sokolsky het volgende:
Weer zo iemand die zich niet aan de regels houdt...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:31 schreef NRH het volgende:
De volgende battles zijn gelijk geëindigd:
1 . Jay & Silent Bob (Clerks, e.v.a.) versus Butch & Sundance (Butch Cassidy and the Sundance Kid)
21 . Camiel & Simon (Simon) versus Dr Cox & J.D. (Scrubs)
22 . Andrew Largeman & Sam (Garden State) versus Derrick & Herr Klein (Derrick)
25 . Tim Taylor & Albert 'Al' Borland (Home Improvement) versus L.B.Jefferies & Lisa Carol Fremont (Rear Window)
De eerste stem telt, na een kwartier beslis ik zelf.
De tweede ronde is van start gegaan, deze stemmen tellen dus niet meer mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:02 schreef Dirman het volgende:
Lijst
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef NRH het volgende:
UITSLAG EERSTE RONDE
![]()
8 . Wayne & Garth (Wayne’s World) versus Martha & George (Who's Afraid of Virginia Woolf?) 10 - 2
Is het zo moeilijk even één bericht erboven te lezen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef Facies het volgende:
Lijst
Als je slim was, had je een tweede topic geopend, voor iedere ronde 1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef NRH het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk even één bericht erboven te lezen?![]()
De eerste ronde is afgelopen. De uitslag is al bekend en de tweede ronde is begonnen.
Alleen kan ik de titel van het topic zelf niet aanpassen!
Ik was heel zorgvuldig bezig met die lijst en heb die laatste post toen niet gelezenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef NRH het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk even één bericht erboven te lezen?![]()
De eerste ronde is afgelopen. De uitslag is al bekend en de tweede ronde is begonnen.
Alleen kan ik de titel van het topic zelf niet aanpassen!
Je zet het in CapsLock en het klinkt meteen dreigend.. Sorry..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef Sokolsky het volgende:
Rustig...
Jaja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef NRH het volgende:
NOGMAALS HET VERZOEK OF IEMAND DE TITEL AAN WIL PASSEN!!!???
Daar zeg je me wat! Maarja, zo kan je wel zo veel duo's gaan missen hè. Wie heeft de lijst samengesteld eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef Cherise-Ice het volgende:
Heb ik niet goed gelezen of mis ik Dunya&Desie gewoon hiertussen?
Ah, dat verklaart een hoop. Jammer dat ik dat gemist heb, maar er zitten ook genoeg duo's bij die ik kan waarderen gelukkig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef NRH het volgende:
[Tournament] Leukste duo (Film & TV) - Nominatie
Ja, bij deze is de tweede ronde afgelopen!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Mag een al gestemde stemmer stemmen? Dan tim en lucy en simon en camiel.
Ja, een heel weekend is lang genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 13:01 schreef NRH het volgende:
[..]
Ja, bij deze is de tweede ronde afgelopen!
In de OP staat een planning waar ik me aan probeer te houden.quote:
En, wat vond je ervan?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef gr8w8 het volgende:
14 . Kyun-Woo & The Girl (My Sassy Girl) versus David Brent & Gareth Keenan (The Office)
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
nog snel ff voordat deze ronde dicht is
Derde ronde
'
Tjemig, moet je daar nou elke keer weer over beginnen? Ja, wat heb jij veel zeldzame films gezien en oh, oh, oh wat een teleurstelling als zo'n pareltje het moet opnemen tegen een iets bekender duo. Laat de mensen hun gang gaan zeg, er staat toch zeker geen geldprijs op?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef Sokolsky het volgende:
Kunnen we een toto houden op het aantal mensen wat ineens My Sassy Girl gezien heeft?
Het is inderdaad maar een soort spelletje. Maar er is wel iemand die de tijd en moeite neemt om het in gang te steken en het allemaal wat bij te houden. En wanneer die persoon vriendelijk vraagt om je aan welgeteld 1 regel te houden en dat is voor sommigen al te veel gevraagd, dan vind ik dit toch een soort gebrek aan waardering. Maar het is niet wereldschokkend of zo en niemand ligt er van wakker. Maar het is wel een beetje jammer.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tjemig, moet je daar nou elke keer weer over beginnen? Ja, wat heb jij veel zeldzame films gezien en oh, oh, oh wat een teleurstelling als zo'n pareltje het moet opnemen tegen een iets bekender duo. Laat de mensen hun gang gaan zeg, er staat toch zeker geen geldprijs op?
Tjonge jonge zeg, je bent toch geen kleuterquote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef Weakling het volgende:
Derde ronde
14 . Kyun-Woo & The Girl (My Sassy Girl) versus David Brent & Gareth Keenan (The Office) <-- expres vanwege het gezeik hierover
Oh ja ik snap ook zeker wel dat het voor NRH fijner zou zijn als iedereen zich hier aan houdt. Maar als Sokolsky elke keer weer hierop gaat hameren, terwijl er misschien best mensen zijn die My Sassy Girl of Edi écht hebben gezien, dan vind ik dat juist vervelend voor hem en niet dat sommige mensen wellicht eens op een duo stemmen terwijl ze het andere duo niet kennen. Misschien waarderen ze David Brent & Gareth Keenan wel zo zeer dat ze het absoluut niet kunnen laten.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een soort spelletje. Maar er is wel iemand die de tijd en moeite neemt om het in gang te steken en het allemaal wat bij te houden. En wanneer die persoon vriendelijk vraagt om je aan welgeteld 1 regel te houden en dat is voor sommigen al te veel gevraagd, dan vind ik dit toch een soort gebrek aan waardering. Maar het is niet wereldschokkend of zo en niemand ligt er van wakker. Maar het is wel een beetje jammer.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:16 schreef Mark het volgende:
17 reacties is het maximum per battle, nogal karig.
Sorry Mark, maar je levert genoeg commentaar op het toernooi, maar je neemt iedere ronde alleen de moeite om Laurel & Hardy een stem te geven, dus waar maak je je druk om?quote:
Misschien heb ik daar dan iets minder oog voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
De mensen die de films waarop ze stemmen écht hebben gezien en zij die doen alsof zijn makkelijk van elkaar te onderscheiden hoor. Let er maar eens op. Er zijn een paar stemmers in dit topic die domweg alles wat ze kennen vet maken. Op dat moment heeft zo'n tournament geen zin en maak ik mij daar druk over; die regel is er niet voor niets.
Nou ja, de vraag is ook niet of je die onbekende goed zult vinden, maar of je die beter zult vinden dan de ander. Er zijn echt wel koppels waarvan ik zeker weet dat ik een ander niet beter zal vinden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:10 schreef p-etr-a het volgende:
Misschien heb ik daar dan iets minder oog voor.
Maar voor mij is de verleiding ook wel groot hoor, als een duo waarvan ik echt wil dat het in de finale komt tegen een voor mij onbekend duo uit komt. Lastig altijd met zo'n tournament, iedereen mag toch meedoen hè...
ik heb s&h wel ergens gelezen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef kamagurka het volgende:
Toch snap ik niet waarom een infameus duo als starsky and hutch er niet in stond of martin riggs and murtaugh uit lethal weapon...
Daarom had ik bij Steed & Peel ook expliciet serie vermeld. Heeft ze niet geholpen helaasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb s&h wel ergens gelezen hoor.
helaas zijn ze door de film erg gezakt in waardering
Damn! Zaten die er ook in?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarom had ik bij Steed & Peel ook expliciet serie vermeld. Heeft ze niet geholpen helaas
5 . John Steed & Miss Peel (The avengers - serie) versus Narrator -Norton- & Tyler Durden (Fight Club) 5 - 7quote:
En ik had al een antipathie tegen die overgewaardeerde fight club...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:46 schreef ranja het volgende:
[..]
5 . John Steed & Miss Peel (The avengers - serie) versus Narrator -Norton- & Tyler Durden (Fight Club) 5 - 7
Misschien werd er gevraagd om dingen te nomineren die je goed vindt en misschien, heel misschien, het is maar een wilde gok, maar heel, heel misschien doen die mensen dat omdat ze die dingen gewoon goed vonden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef ranja het volgende:
Maar goed, er zijn ook mensen die er op kicken om zoveel mogelijk vage dingen te nomineren waarvan ze weten dat bijna niemand die gezien heeft en dan heel verontwaardigd doen als die er in de 1e of 2e ronde uitvliegen.
Natuurlijk nomineert iedereen iets omdat ze het goed vinden, maar of dit soort toernooien nou echt bedoeld zijn of handig zijn om nieuwe dingen te ontdekken, daar zijn andere topics beter voor denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien werd er gevraagd om dingen te nomineren die je goed vindt en misschien, heel misschien, het is maar een wilde gok, maar heel, heel misschien doen die mensen dat omdat ze die dingen gewoon goed vonden?
Het doel van dit soort spelletjes is voor mij niet meteen om nu eens te weten wie echt de beste is. Het doel (voor mij dus) is vooral om nieuwe dingen te leren kennen en dat wordt moeilijk wanneer alles wat een beetje onbekend is er meteen zo snel mogelijk moet uitgeflikkerd worden.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:03 schreef NRH het volgende:
Uitslag derde ronde
8 . Mickey & Mallory (Natural Born Killers) versus Bert en Ernie (Sesamstraat) 4 - 14
Nergens om, maar ben nog steeds benieuwd of er een nominatie-ronde geweest isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:57 schreef NRH het volgende:
Sorry Mark, maar je levert genoeg commentaar op het toernooi, maar je neemt iedere ronde alleen de moeite om Laurel & Hardy een stem te geven, dus waar maak je je druk om?
Ik vroeg me voor dit toernooi enkel af wie er in de finale zou verliezen van dat duo uit Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:10 schreef NRH het volgende:
Bill Muraay en Scarlett Johansson lijken het onderspit te gaan delven tegen het Pulp-duo. En Tim Robbins en Morgan Freeman gaan er waarschijnlijk aan tegen Blackadder. Daar gaan de laatste twee van mijn topfavorieten.. Kuttoernooi!
![]()
Jammer. Ik vind Bert zo'n lul. Ernie ook trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk toch inmiddels dat bert & ernie DE favorieten zijn in dit tournament
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:20 schreef NRH het volgende:
Deze ronde is gesloten.
Dankzij de stem van -Mk- in battle 2 zijn er geen gelijke spelen.
Grappig is dat alle andere stemmen van -Mk- voor de verliezers zijn.
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:29 schreef NRH het volgende:
Kwartfinale
![]()
1 . Edmund Blackadder & Baldrick (Blackadder) versus Wallace & Gromit (Wallace & Gromit)
2 . Laurel and Hardy (oa Big Business) versus Léon & Mathilda (Léon)3 . Bert en Ernie (Sesamstraat) versus Shrek & Donkey (Shrek 1, 2)
4 . Patsy Stone & Edina Monsoon (Absolutely fabulous) versus Vincent Vega & Jules Winfield (Pulp Fiction)
quote:Op zondag 17 juli en maandag 18 juli 2005 schreven heel veel mensen het volgende:Kwartfinale
![]()
2 . Laurel and Hardy (oa Big Business) versus Léon & Mathilda (Léon)
3 . Bert en Ernie (Sesamstraat) versus Shrek & Donkey (Shrek 1, 2)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:32 schreef Weakling het volgende:*ik gok op een E&B vs E&B finale ...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef NRH het volgende:
De finale:
![]()
Edmund Blackadder & Baldrick (Blackadder) versus Bert en Ernie (Sesamstraat)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Goed, speciaal voor de finale dan maar naar die walgelijke Rowan Atkinson gekeken. Oh gosh how I hate British comedy.
Het spijt me zeer, beste kamagurka, maar als ik haar naar kijk krijg ik de neiging om de televisie kapot te rammen met m'n hoofd.quote:
Dat heb ik bij friends, seinfeld, will & grace en dat soort plastic tandpastalach shitcoms...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, beste kamagurka, maar als ik haar naar kijk krijg ik de neiging om de televisie kapot te rammen met m'n hoofd.
Die drie series vind ik alle drie geweldig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat heb ik bij friends, seinfeld, will & grace en dat soort plastic tandpastalach shitcoms...
Dat is niet erg poëtisch!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, beste kamagurka, maar als ik haar naar kijk krijg ik de neiging om de televisie kapot te rammen met m'n hoofd.
Erg veel gemist, back to school with you!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef laurenzo85 het volgende:
Blackadder nooit gezien eigenlijk.. veel aan gemist blijkbaar?![]()
Captain Blackadder: We're in the stickiest situation since Sticky the stick insect got stuck on a sticky bun.quote:
"Baldrick, does it have to be this way? Our valued friendship ending with me cutting you up into strips and telling the prince that you walked over a very sharp cattle grid in an extremely heavy hat?"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Captain Blackadder: We're in the stickiest situation since Sticky the stick insect got stuck on a sticky bun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |