Het blijft een nepbeker dit.quote:PSV,Ajax,AZ,Feyenoord,sc Heerenveen en
Willem II stromen in 8ste finales in.
Dat is toch altijd? Zodat alle amateurs een evenement rijker zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wel mooi dat alle profclubs uitspelen. Nouja, mooi voor de amateurs bedoel ik dan.
Wel jammer dat OJC wéér VVV heeft geloot, die kwamen twee jaar terug ook al hierheen.
Hoop dat ze bepantserd zijn....quote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
FC Vinkenslag - NAC Breda -![]()
NAC moet tegen kamp team.
Ja, gezellig! Zonder auto komen en er met eentje weggaan tegen goedkope prijsquote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Unitas'30 - Fortuna Sittard -
quote:
Argon - Haarlem
HSC'21/Brein - Stormvog./Telstar -
WKE - Cambuur L'warden -
WHC - Emmen -
IJsselmeervogels - BV Veendam -
HSV Hoek - FC Eindhoven -
Bedrijfselftal?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Sersjee tegen Vaduz.
Wat is in godsnaam Ceasar / Vos Holding???
Jong Ajax is volgens mij kampioen geworden en Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup (voor belofteteams) gewonnen, volgens mij is dat de achterliggende gedachtequote:Op maandag 4 juli 2005 18:42 schreef fransie102 het volgende:
Waarom doet Jong Feyenoord niet mee eigenlijk?
Euhm...Emmen is wel wat beter geworden t.o.v. vorig seizoen mm.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Profclubs die wel eens kunnen verliezen:
[..]
Urk - FC Omniworldquote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Profclubs die wel eens kunnen verliezen:
[..]
Dat wint Omniworld wel.quote:
Excelsior´31? Eitje, nog nooit van verloren..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 naar Ado'20, niet eenvoudig. Hopelijk wordt de wedstrijd op 9 augustus gespeeld, dan zijn de meesten net terug van vakantie.
Ben er van overtuigd dat mijn clubje gaat winnen in Haaksbergen!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:05 schreef pekel het volgende:
Cambuur, Haarlem en Telstar zijn voor mij de profclubs die wel eens een blauwtje kunnen oplopen.
Ik ga zeker een kijkje nemen als ik niets te doen heb. Verder word je daar geweldig ontvangen, zolang je je normaal gedraagt.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoevaak hebben we tegen jullie gespeeld dan? Excelsior traint dan volgens mij nog helemaal niet. Maar dan nog moet er gewonnen worden natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Excelsior´31? Eitje, nog nooit van verloren..
Doe maar 6 augustus! We beginnen weliswaar pas op 25 juli met trainen, maar dat boeit niet.
Weer tegen een ploeg die 150 km. moet reizen om bij ons te komen... Een avondwedstrijd zou het leukst zijn, laten we het licht weer uitvallen![]()
![]()
![]()
Zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:41 schreef GnAgn het volgende:
Ajax (am.) - Go Ahead Eagles -
Eindhoven heeft aardig wat spelers erbij gekregen van psv.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindhoven gaat het taai krijgen tegen Hoek verwacht ik...
Ah. Weer een uitwedstrijd bij een Brabantse amateurclub.quote:
Was een geintjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we tegen jullie gespeeld dan? Excelsior traint dan volgens mij nog helemaal niet. Maar dan nog moet er gewonnen worden natuurlijk.
onderschatting is de grootste vijandquote:Op maandag 4 juli 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ze zitten in Beek (Z-Limburg), zijn 2e klasser zondag en wonnen in 1937 de zondagtitel.
Dit is de opponent van ASWH, ziet er uit als een veredeld bierteam:
[afbeelding]
Ja, maar als Nederlands kampioen ben je met deze loting gewoon aan je stand verplicht door te gaan en dat moet ook gewoon lukken.quote:
I know, alleen vind ik het een kansloze vereniging.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Dat is geen slechte club hoor Chen.
Mwah, ik vond het er best gezellig dit seizoen. Beetje jammer dat er zo weinig volk kwam kijken, maar het broodje kebab was erg lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef Chen het volgende:
[..]
I know, alleen vind ik het een kansloze vereniging.Er speelt toch 1 blanke in het eerste daar.
Ze hebben o.a. Andreas Hoogland, Kevin Hansen, Björn Lindenbergh, Pieter van Zwieten, Marcel Huisman en Sander Oostrom als blanken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef Chen het volgende:
[..]
I know, alleen vind ik het een kansloze vereniging.Er speelt toch 1 blanke in het eerste daar.
Tja, wat is compleet? Als ik het gister goed gezien heb is iedereen terug van vakantie, dus in dat opzicht wel. Denk alleen niet dat er een giga-ingespeeld team staat, staan naar alle waarschijnlijkheid toch wel een aantal nieuwe namen in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Ado'20 dinsdag redelijk compleet Sersjee? Excelsior in ieder geval niet.
denk jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef dndiek het volgende:
NEC gaat het knap lastig krijgen tegen mijn vroegere club (Sparta '25)![]()
Normaal gesproken niet, maar de realiteit is andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
denk je
ik denk dat geen eredivisie club het moeilijk moet hebben met welke amateurclub dan ook. IMHO
Omdat Veendam een keigoeie ploeg is ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me echt onmogelijk.
Lijkt me wel. Zelfs het winnen van de districtsbeker is daar genoeg voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben de Amstel Cup voor amateurs gewonnen, maar is dat ook plaatsing voor de grote Amstel Cup dan?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn de scores nog ergens live te volgen??
FC Twente komt wel met een live verslag via Enschede FM verder weet ik het nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Zwoerd het volgende:
ze krijgen het nog lastig in katwijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
FC Twente komt wel met een live verslag via Enschede FM verder weet ik het niet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Dos37 het volgende:
Schijndel/SBA - Sparta -
ik hoop op een stunt van Schijndel/SBA. Dan heb ik me eerste punten in het nostredamus topic binnen
Waar mag ik daarvoor tekenen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vitesse gaat eruit tegen de harkemase boys
Dat gaat echt niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]vitesse gaat eruit tegen de harkemase boys
Hoeveel man heet Omniworld mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:32 schreef GnAgn het volgende:
urk omniworld nu 1-1 eerst urk 1-0 voor
volendam staat 0-2 voor tegen acv
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoeveel man heet Omniworld mee?
krap aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ijsselmeervogels - veendam staat op 1-2
NOS teletekst 833 dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Zwoerd het volgende:
bijna rustquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef tukkeronline het volgende:
Quick Boys- Twente na een krap half uurtje nog 0-0
...............Rhedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:01 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
niet best volgens de radio, vooral N'Kufo schijnt nogal wat kansen te missen
als 't maar geen pingels worden, das altijd een loterij..quote:
5 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef GnAgn het volgende:
MVV nog steeds op 1-1?hoelaat begonnen?
kinderwerkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:11 schreef Dos37 het volgende:
hehe dat werd ook tijd.
ja maar dan zijn wij er bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:13 schreef Dos37 het volgende:
het moet volgende week wel anders gaan bij Roda
oowja wij moedigen ze goed aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja maar dan zijn wij er bij
Mja ben je wel verplicht toch tegen een 2e klasser..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:47 schreef hellmondunited het volgende:
helmond sport had overigens met 0-8 gewonnen van RKSV Nuenen
en toch hebben veel clubs het weer lastig, afkloppen dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:49 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Mja ben je wel verplicht toch tegen een 2e klasser..
nog nieuws uit Maastricht?
mvv 1-4 afgelopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en toch hebben veel clubs het weer lastig, afkloppen dus
op teletekst staat mvv nog altijd 1-1.. en blauw.. zou het dan penaltys zijn geworden ofzo? of hebben ze de uitslag niet doorgebeld?
Trouwens wel irritant zo die 'tussenstanden'' ze lopen of ver achter of er komt helemaal geen tussenstand..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!![]()
die 3 goals zijn trouwens wel mooi in de verlenging gescoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:06 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Trouwens wel irritant zo die 'tussenstanden'' ze lopen of ver achter of er komt helemaal geen tussenstand..
Ik weet trouwens niet zeker of ik dinsdag bij Drachtster Boys - Wsv kan zijn , iemand hier op het forum die via-via die tussenstand kan regelen?
( Go wsv)
Idd, maar wat dacht je van de clubs zelf, alsof die de regels niet horen te kennenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Die scheids is ook lekker geďnformeerd.
Wat een knurft...
is wel duidelijk waarom ze amateurclubs genoemd wordenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Idd, maar wat dacht je van de clubs zelf, alsof die de regels niet horen te kennen![]()
alhoewel het is wel lache
quote:Na fout arbiter mogelijk alsnog verlenging
6/8/2005 22:57
UDI'19 en Capelle moeten waarschijnlijk op herhaling. Het bekerduel werd namelijk door een fout van de arbiter niet volgens de regels afgesloten.
De KNVB heeft de uitslag van het bekerduel, dat na strafschoppen in het voordeel van UDI'19 eindigde, (nog) niet geaccepteerd. Een fout van scheidsrechter Ketting ligt ten grondslag aan dit besluit.
Na negentig minuten stond nog steeds 0-0 op het scorebord, waarna scheidsrechter Ketting beide ploegen naar de strafschoppenreeks leidde. Dat is in tegenspraak met de competitieopzet, die voorschrijft dat er pas na de verlengingen moet worden overgaan op een penaltyreeks.
De KNVB wacht het wedstrijdrapport af voor een definitief besluit wordt genomen. Een mogelijkheid is dat het duel in de eerste ronde van Amstel Cup alsnog een verlenging krijgt.
Ja, kom op.. Tegen een bierteam uit de tweede klasse. Human al snel 0-1, Alex de Jong voor 0-2. Na rust Sjoerd van der Waal 0-3, Rick Verbrugge 0-4 en weer Alex de Jong 0-5.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ASWH van Methodmich had het erg makkelijk zeg, 0-5 zegt genoeg.
De scheids zal vast wel overtuigd van zijn gelijk zijn geweest. Wie ben je dan als aanvoerder om te zeggen 'nee scheids, ik weet zeker dat we eerst moeten verlengen!'?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
En bij UDI - Capelle snap ik naast die arbiter ook de teams niet hoor. Dat zeg je dan toch?
Zou gaaf zijn natuurlijk. Zo'n bierteam was ook te doen ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, kom op.. Tegen een bierteam uit de tweede klasse. Human al snel 0-1, Alex de Jong voor 0-2. Na rust Sjoerd van der Waal 0-3, Rick Verbrugge 0-4 en weer Alex de Jong 0-5.
Nu hopen dat er profs naar HIA komen in ronde 2!
Ik hoop het niet (gôhquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Amstelcup 2005/2006
Alleen Telstar dus ook echt verloren. Emmen kan nog volgen.
Ach ja,daar zijn we pas 2 maal geweest de laatste jarenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Maassluis normaliter ook, maar voor onze Bosschenaren hoop ik dat die winnen. En dan ASWH - Den Bosch.
Den Bosch bedoel jequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Als jullie nu naar ASWH moeten, wordt het een ander verhaal.
Eigenlijk maakt het me weinig uit, als er maar een BVO hierheen komt. Liefst een zwakke eerste divisieploeg.
Nou, die zijn niet direct zwak, maar dat is meer leuk omdat dan misschien DG, jij, Yeahinho en tong hier heen komen.quote:
Als je Tong en DD vervangt door TerroRobbie en LadyFCDB dan klopt je zinquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die zijn niet direct zwak, maar dat is meer leuk omdat dan misschien DG, jij, Yeahinho en tong hier heen komen.
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Stormvogels Telstar was voordat ze bij HSC'21 verloren naar het complex van HHC Hardenberg gereden. Daar kwamen ze erachter dat ze verkeerd waren. Dat het daarna mis is gegaan zal wel geen toeval zijn.
achterlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:38 schreef GnAgn het volgende:
[..]
hahahadden wij ook weleens..
moest je naar SHE ofzo gingen we naar SEHheel andere plaats lol
![]()
whheheh ach t komt goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:32 schreef pekel het volgende:
Ik kan wel een kwartiertje live meepikken van Emmen![]()
![]()
Daarna ga ik al biddend door het centrum lopen.
Als we na 15 minuten achterstaan geef ik de moed op.quote:
Ach, vorig seizoen zijn we met ADO ook de 1e ronde op tv geweest, uit tegen HSC´21 was dat. Zal er wel aan liggen of RTV Noord-Holland langs wil komen, de steiger staat wel klaar voor ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
...
Ik vrees overigens voor camera's in Heemskerk Vaduz, ben bang dat Excelsior '31 eerst een ronde moet overleven voor ze op TV komen.
Nou zit ik hier dan met mijn award, in dit kutdorp terwijl het momenteel allemaal in Sasenheim gebeurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:37 schreef methodmich het volgende:
Veel succes voor alle fans van clubs die vanavond moeten spelen!
Dennis loot altijd wel goed, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:37 schreef methodmich het volgende:
Veel succes voor alle fans van clubs die vanavond moeten spelen!
Ik kijk al uit naar de loting.
Sassemheim uit is niet lastig. Vorig jaar voor ons iig niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nou zit ik hier dan met mijn award, in dit kutdorp terwijl het momenteel allemaal in Sasenheim gebeurt![]()
Sparta '25quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:49 schreef Greetings het volgende:
Sparta'28-NEC staat 0-1 bij rust (Barreto)
NEC Amateurs-Excelsior staat 0-2 na 20 minuten met 2x Dijkhuizen
briejan vriejdunn, tevriejdun moedik zeggnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:09 schreef pekel het volgende:
Anders kun je op http://www.locomediagroep.nl/live.htm nog altijd luisteren naar WHC - Emmen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:17 schreef GnAgn het volgende:
omg den bosch 2-0 achter tegen excelsior maassluis
quote:
wat? ado den haag er ook al uit????quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En Excelsior'31 gaat in de koker voor de tweede ronde. Het is 1-2 gebleven. ADO kon geen vuist maken.
Ze waren kansloos stond op de site..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat valt me flink tegen van de Drachtster Boys zeg.
0-12 gewonnen in Groesbeek menquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat? ado den haag er ook al uit????
Mijn 3-3 voorspellingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:30 schreef pekel het volgende:
En nu zegt men 3-4..
Emmen wint dus definitief na verlenging met 3-4 van WHC!
scoreverloop:
0-1 Emmen
0-2 ' '
1-2 WHC
2-2 ' '
2-3 Emmen
3-3 WHC
3-4 Emmen (118')
Jupquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is zometeen ook al de loting bij SBS6?
Dank je wel. Kan er niks aan doen wat er gebeurd is, ik ben er natuurlijk wel blij mee. De verslaggever van Radio Heemskerk maakte het dat leuker dan het was, typisch radio.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Nou Vaduz, gefeliciteerd...
Wat een schillenwedstrijd! Twee eigen goals en een giga blunder van onze keeper, scheidsie vergeet ADO een pingel te geven, ADO wilde wel maar kon niet en Excelsior lelde alles richting Looms. Zonde van m´n geld!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd tegen wie FC Den Bosch FC Utrecht wordt geloot.
ja is er zeiden die snollen net van hart van nederlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef FortunaHome het volgende:
Kan er nog iemand bevestiging geven dat straks loting is?
uitgeschoten met de tondeuse hoorde ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef Bayswater het volgende:
Zo, van Cuilenborg een weddenschapje verloren?![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef Bayswater het volgende:
Zo, van Cuilenborg een weddenschapje verloren?![]()
VVV doet het dit jaar dan ook niet minder dan voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef Yeahinho het volgende:
OJC ROSMALEN - VVV Venlo (waar ik ben geweest) 0-6.
Terechte en verwachte uitslag, VVV was een klasse beter, gaan hoge ogen gooien dit jaar!
twente loot excelsiorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Valt gelukkig nog mee, zo de loting dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |