Het blijft een nepbeker dit.quote:PSV,Ajax,AZ,Feyenoord,sc Heerenveen en
Willem II stromen in 8ste finales in.
Dat is toch altijd? Zodat alle amateurs een evenement rijker zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wel mooi dat alle profclubs uitspelen. Nouja, mooi voor de amateurs bedoel ik dan.
Wel jammer dat OJC wéér VVV heeft geloot, die kwamen twee jaar terug ook al hierheen.
Hoop dat ze bepantserd zijn....quote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
FC Vinkenslag - NAC Breda -![]()
NAC moet tegen kamp team.
Ja, gezellig! Zonder auto komen en er met eentje weggaan tegen goedkope prijsquote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Unitas'30 - Fortuna Sittard -
quote:
Argon - Haarlem
HSC'21/Brein - Stormvog./Telstar -
WKE - Cambuur L'warden -
WHC - Emmen -
IJsselmeervogels - BV Veendam -
HSV Hoek - FC Eindhoven -
Bedrijfselftal?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Sersjee tegen Vaduz.
Wat is in godsnaam Ceasar / Vos Holding???
Jong Ajax is volgens mij kampioen geworden en Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup (voor belofteteams) gewonnen, volgens mij is dat de achterliggende gedachtequote:Op maandag 4 juli 2005 18:42 schreef fransie102 het volgende:
Waarom doet Jong Feyenoord niet mee eigenlijk?
Euhm...Emmen is wel wat beter geworden t.o.v. vorig seizoen mm.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Profclubs die wel eens kunnen verliezen:
[..]
Urk - FC Omniworldquote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Profclubs die wel eens kunnen verliezen:
[..]
Dat wint Omniworld wel.quote:
Excelsior´31? Eitje, nog nooit van verloren..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 naar Ado'20, niet eenvoudig. Hopelijk wordt de wedstrijd op 9 augustus gespeeld, dan zijn de meesten net terug van vakantie.
Ben er van overtuigd dat mijn clubje gaat winnen in Haaksbergen!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:05 schreef pekel het volgende:
Cambuur, Haarlem en Telstar zijn voor mij de profclubs die wel eens een blauwtje kunnen oplopen.
Ik ga zeker een kijkje nemen als ik niets te doen heb. Verder word je daar geweldig ontvangen, zolang je je normaal gedraagt.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoevaak hebben we tegen jullie gespeeld dan? Excelsior traint dan volgens mij nog helemaal niet. Maar dan nog moet er gewonnen worden natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Excelsior´31? Eitje, nog nooit van verloren..
Doe maar 6 augustus! We beginnen weliswaar pas op 25 juli met trainen, maar dat boeit niet.
Weer tegen een ploeg die 150 km. moet reizen om bij ons te komen... Een avondwedstrijd zou het leukst zijn, laten we het licht weer uitvallen![]()
![]()
![]()
Zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:41 schreef GnAgn het volgende:
Ajax (am.) - Go Ahead Eagles -
Eindhoven heeft aardig wat spelers erbij gekregen van psv.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindhoven gaat het taai krijgen tegen Hoek verwacht ik...
Ah. Weer een uitwedstrijd bij een Brabantse amateurclub.quote:
Was een geintjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we tegen jullie gespeeld dan? Excelsior traint dan volgens mij nog helemaal niet. Maar dan nog moet er gewonnen worden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |