Ge-wel-di-ge beeldspraak...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Het zijn net teken die zich hebben genesteld boven NW Frankrijk en zich volzuigen met vochtige lucht die graag ook Nederland willen proeven.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef Marky-Boom het volgende:
Maar dan bestaat er ook de mogelijkheid dat als het allemaal inploft dat Nederland dan Lyme heeft...
aan de NW kust van Fquote:Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef Marky-Boom het volgende:
Maaruh Oom_Agent, waar zag jouw weeroog dat 'derde mcs'?
Alleen is de stroming zo dat dat ding al helemaal nooit onze kant op komt... misschien dat die 2e MCS wat meer westelijk over kan trekken... het oosten krijgt zijn portie wel morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
[..]
aan de NW kust van F
[afbeelding]
Hij bedoelt dat plukje tussen die 2 andere in, boven NW-Frankrijk, vlakbij dat zwarte kruisje van het satbeeld.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Marky-Boom het volgende:
Daar bij de Golf v. Biskaje? ( of hoe je dat ook schrijft ).
Vraag voor allen: Waar hoort Flevoland bij? Noord-NL? West-NL? Oost-NL? - Zuid-NL? of iets daar tussen in?
lol, ik vondt stiekem al dat het wat ver weg zat, maar goed, ik zie het! Dat is inderdaad wat.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat plukje tussen die 2 andere in, boven NW-Frankrijk, vlakbij dat zwarte kruisje van het satbeeld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:32 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
lol, ik vondt stiekem al dat het wat ver weg zat
precies, dat vind ik ook !!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:33 schreef Marky-Boom het volgende:
Volgens weerkaartjes van het knmi moet het golvende koufront tussen 0:00 en morgen 12:00 UTC De westkust en Flevoland al gepasseerd zijn. Dit hoop ik eigenlijks niet..het moet eerst nog maar ff lekker opwarmen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef -Mk- het volgende:
En morgen zien we weer dit soort plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach 't zal wel niet.
Als dat wel zo is, wil ik wel een foto van je waarop je ziet dat je aan het duwen bentquote:Op zondag 3 juli 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Haha, zolang het onderste plaatje maar geen werkelijkheid wordt voor mij als ik naar m'n werk moet...
Afgesproken!! Weltrusten voor de komende uurtjes allemaal en nu maar hopen dat we allemaal wakker worden van het kabaal en er niet doorheen knorren zoals ik zelf nog wel eens tracht te doen...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:39 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Als dat wel zo is, wil ik wel een foto van je waarop je ziet dat je aan het duwen bent![]()
Bij die conclusie sluit ik me aan.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef maniack28 het volgende:
Korte update nog: 1e gebiedje trekt de Noordzee op. Rechts van dat gebied leek iets te ontstaan, maar dat dooft uit wss doordat gebied 1 alle energie opslurpt.
Daarachter volgen nog 2 MCSen. Meest linkse is opnieuw voor de Noordzee, de onderste is afwachten wat de stroming doet, moeilijk te zeggen, maar mn gevoel zegt dat ie voor het oosten is. Kortom, morgen een koufrontpassage voor het westen en meer spectakel in het oosten
quote:Voorwaarschuwing voor gevaarlijk weer
Opgesteld op zondag 03 juli 2005 om 23.26 uur, bestemd voor het wegverkeer.
Bericht nummer: 1
LOKAAL VEEL NEERSLAG
Later vannacht en in de ochtend kan er in de westelijke provincies,
tijdens (onweers)buien, in korte tijd lokaal veel neerslag vallen. De
overvloedige regenval en het onweer kunnen gevaar opleveren op de weg en
op het water.
In de loop van de dag ligt het zwaartepunt van de buien boven de
oostelijke helft van het land.
Denk dat KNMI de onderste MCS dan toch voor het westen verwachtquote:Op zondag 3 juli 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
Voorwaarschuwing voor het wegverkeer van het KNMI:
[..]
Dat zou idd kunnen, maar zoals je net al zei: het is moeilijk te voorspellen wat de stroming doet.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk dat KNMI de onderste MCS dan toch voor het westen verwacht
Inderdaad, en dan kan je beter vast een waarschuwing de deur uit doen, zodat iedereen een beetje oplet....quote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, maar zoals je net al zei: het is moeilijk te voorspellen wat de stroming doet.
Yep, maar bij het knmi weten ze meer hequote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, maar zoals je net al zei: het is moeilijk te voorspellen wat de stroming doet.
Probleem is, als er een paar keer een waarschuwing achteraf niet terecht blijkt te zijn, dan krijg je het "cry wolf"-effect. Ofwel: "men" zegt na een tijdje "ja, ja, het zal wel"...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef Marky-Boom het volgende:
Oww das zeker wel gaaf!!
En id Againzender, beter een waarschuwing en niks gebeurt dan geen waarschuwing en heel west nederland nat.
Dat ken ik ja..ze zullen wel gegronde redenen hebben. Ik gaat nu echt slapen! truste!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Probleem is, als er een paar keer een waarschuwing achteraf niet terecht blijkt te zijn, dan krijg je het "cry wolf"-effect. Ofwel: "men" zegt na een tijdje "ja, ja, het zal wel"...
Dat deden ze op 14-7-4 niet echt op tijd, misschien hebben ze daarvan geleerd ?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan kan je beter vast een waarschuwing de deur uit doen, zodat iedereen een beetje oplet....
Ja, dat blijft een flater idd. Maar vaak zat hebben ze ruim op tijd gewaarschuwd, zoals bijvoorbeeld de storm van 27 oktober 2002.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:05 schreef plankie het volgende:
[..]
Dat deden ze op 14-7-4 niet echt op tijd, misschien hebben ze daarvan geleerd ?![]()
Das er een voor het ''Legendarische 101s 704s topic''quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
100% KANS OP REGENdat zie je niet vaak
Nl page 704 zegt trouwens maar 80%
Zet je camera op een statief of andere stabiele ondergrond.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef the_RAVEN het volgende:
%#$%#$%#$%#$
net (vorige week) een nieuwe camera gekocht en naar de duinen gereden, kreeg maar niets op de foto. Ik weet niet hoe ik hem snachts voor onweer moet instellen.
eigenlijk niet toch ?? tis niet 704quote:Op maandag 4 juli 2005 01:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das er een voor het ''Legendarische 101s 704s topic''
Ja wie kijkt er dan ook in hemelsnaam op RTLtekstquote:
Klik eens op de link boven je post.quote:Ik heb dit topic eigenlijk niet gevolg (excuses), maar kan ik op korte termijn nog wat spannends verwachten in Rotterdam
?
zelfde hier, maar dan omgeving Terneuzen, echt een lekker onweertje en bakken met water hierquote:Op maandag 4 juli 2005 02:27 schreef Rabieluh het volgende:
Tjezus wat een weer zeg, echt onweer nou al een uur, de regen gaat van hard naar extreem hard, soms begint 't echt belachelijk hard te waaien, wat bizar allemaal.
Omgeving Vlissingen dit.
nee helaas, het trekt noord-noordoostquote:Op maandag 4 juli 2005 03:13 schreef Drugshond het volgende:
0wke op tijd wakker geworden.....
https://www.blids.de/leistung/trend/spion_1120435800.png
Als dit de trekrichting is dan ziet er dit gezond uit.
quote:Op maandag 4 juli 2005 03:15 schreef Oom_Agent het volgende:
nee helaas, het trekt noord-noordoost
Noord-noordoost is toch tussen het noorden en noord-oosten in?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:15 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
nee helaas, het trekt noord-noordoost
ai, dat ding is niet betrouwbaar, BLIDS is beter. Alleen heeft iemand de confetti omgegooid, maar het is nog duidelijk te zien waar het onweert.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
I see......... Idd Bearing 45 graden. N0. Die gaat Eindhoven missen.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 03:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noord-noordoost is toch tussen het noorden en noord-oosten in?
I know... het gaat niet om het radarplaatje... alleen om de richting...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:23 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ai, dat ding is niet betrouwbaar, BLIDS is beter. Alleen heeft iemand de confetti omgegooid, maar het is nog duidelijk te zien waar het onweert.
BLIDS is de enigste radar die het juist aangeeft.
Zoetermeer is toch dichtbij de bilt?! En daar nu onweer... hmmm SHIT het wordt licht! ik ga maffen!quote:Op maandag 4 juli 2005 04:27 schreef zakjapannertje het volgende:
goeiemorgeninmiddels ook in Zoetermeer is het raak met onweer en regen regen regen, benieuwd of ik niet met de boot moet straks
zoveel valt er nu uit
Neuh.quote:Op maandag 4 juli 2005 05:57 schreef dimage het volgende:
iemand zwemvesten ?? medemblik loopt beetje onder
Kijk, nu wordt het leuk.quote:
Ik zie de webcam Koningsplein, plensregen daar, maar geen onweer te zien of te horen.quote:Op maandag 4 juli 2005 06:18 schreef Sven- het volgende:
Het regent en onweert nog steeds hier in Amsterdam.. bah ik moet over 10 minuten een flink stuk fietsen naar mn stage![]()
Tja nu op dit moment is het weer even rustig.. beetje gerommel.. en daarvoor een hoop geflits zonder geluid..quote:Op maandag 4 juli 2005 06:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik zie de webcam Koningsplein, plensregen daar maar, geen onweer te zien of te horen.
Dit is helemaal correctquote:Op maandag 4 juli 2005 02:18 schreef Versuvio het volgende:
Klopt het dat je met de MW en LW op je radio kan horen of er onweer in de buurt zit? Vond dit namelijk op een site:
LW band op +/- 170 KHZ.
MW band rond de 530 KHZ
Nu probeer ik dit en ik hoor idd af en toe wat gekraak. Nu alleen nog de vraag van hoeverre dat is
Ik stel jou waarneming niet in twijfel hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 06:27 schreef Sven- het volgende:
[..]
Tja nu op dit moment is het weer even rustig.. beetje gerommel.. en daarvoor een hoop geflits zonder geluid..
Het trekt vrij langzaam van west naar oost, als het een beetje 'mee' zit krijgt het hele land er mee te maken....quote:Op maandag 4 juli 2005 06:38 schreef Klonk het volgende:
Venlo meld plakkerig warm weer, zuchtje wind maar nog geen druppel regen, waar mijn vriendin erg dankbaar voor is, die moet dadelijk op de fiets naar het werk
alle gekheid op een stokkie, trekt dit gebied van noord naar zuid over nederland (over de westkant) of krijgt het oosten ook nog wat mee ?
Nu niet meer... we zitten net op het randje...quote:
Ik heb zelf 20.4 staan, maar dat is dan ook in Tongelre... Best netjes voor 7 uur toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 07:17 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven om 7:00u: 20,2°C (officiële meting)
Warm
jullie krijgen je portie ook nog welquote:Op maandag 4 juli 2005 07:33 schreef DJKoster het volgende:
Enschede: volop zon![]()
Als het hier maar droog is tussen 4 en 6.. (dan mag ik weer op de fiets naar huis..)
Ja, met de temperaturen die daar bereikt gaan worden.... het was hier in het westen al flink los vanochtend, zeker in het begin van de bui veel onweer ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 07:40 schreef Oom_Agent het volgende:
damn, dat wordt echt noodweer in het oosten vanmiddag.
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:39 schreef Againzender het volgende:
Het is opgehouden met regenen!
Gelukkig komt er vanuit België alweer nieuw onweer aanzetten
Zoals in de guidance staat:quote:Op maandag 4 juli 2005 08:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En de verwachtingen voor Limburg/oosten van het land?
Die band met regen trekt heel langzaam oostwaarts, en daar vooruit is het al flink aan het opwarmen. Het lijkt mij dat daar dus nog wel wat activiteit bij gaat komen.quote:Synoptisch gezien is de situatie nog al gecompliceerd.
Hm, toch eens aan mijn moeder vragen dan, die woont daar ook!quote:Op maandag 4 juli 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa hier in Utrecht is het goed te doen, maar ik hoor van collega's dat ze de halve nacht knetterend onweer gehad hebben in de buurt van Vleuten
Ah. Okquote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals in de guidance staat:
[..]
Die band met regen trekt heel langzaam oostwaarts, en daar vooruit is het al flink aan het opwarmen. Het lijkt mij dat daar dus nog wel wat activiteit bij gaat komen.
Maar ondertussen hangt er in Noord Frankrijk en Belgie nog een heel nieuw gebied met buien. Geen idee waar dat uiteindelijk heen gaat.
Kortom, ik heb geen idee eigenlijk
Code werkt nietquote:Op maandag 4 juli 2005 06:42 schreef Yezz het volgende:
Het weeronline-lotnummer van vandaag is: 630647
Have Phun![]()
![]()
![]()
Die bui boven België lijkt anders op ramkoers te liggen met Brabant....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:09 schreef JoeKurr het volgende:
[afbeelding]
Ziet er weer lekker uit, alleen weer geen onweer in Brabant![]()
En of ze zijn gevallenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch redelijk in het westen hier, maar de opgegeven zware buien zijn nog niet te bewonderen. Compleet droog hier al heel de avond.
Alleen maar regen in Hellevoetquote:Op maandag 4 juli 2005 09:09 schreef JoeKurr het volgende:
[afbeelding]
Ziet er weer lekker uit, alleen weer geen onweer in Brabant![]()
Turkije heeft ook gelukquote:Op maandag 4 juli 2005 09:11 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk blijft die storing in Frankrijk sterk genoeg en drijft hij hier heen![]()
En hopelijk stijgt de temperatuur wat meer
Dat denk ik niet.....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef fratsman het volgende:
Ik heb het idee dat Limburg weer langs de pot pist...
Wow, jij verwacht er echt veel van!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.....
Het ligt op rampkoers met midden - oost Nederland. En neemt nog in intensiteit toe.
[afbeelding]
Zal je zien dat we hier deze ook weer net missenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Marky-Boom het volgende:
Midden = Flevoland?
Deprimerend hequote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zal je zien dat we hier deze ook weer net missen![]()
Kijk het groeienquote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.....
Het ligt op rampkoers met midden - oost Nederland. En neemt nog in intensiteit toe.
[afbeelding]
Yups....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wow, jij verwacht er echt veel van!
quote:DISCUSSION
...eastern Netherlands, northwestern Germany...
A 400-800 J/kg of slightly elevated CAPE are expected to be present near the surface low - over the southern North Sea and western Benelux - where widespread convection should be ongoing. East of the cold front, instablity will likely become surface-based during the late morning. Some surface-based convection is expected to develop ahead or along the front as it accelerates eastward during the late morning and afternoon. A few rotating updrafts may form as shear is expected to be strong and storm-relative helicity of about 100-200 m2/s2 should be available to any surface-based right-moving storm. Strong winds and some large hail are likely. An isolated tornado is possible as well given very low LCL heights.
prima, zolang het maar niet in mijn tuin is natuurlijk.quote:An isolated tornado is possible as well given very low LCL heights.
Denk dat het wel iets meevalt..quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
Krijg het idee dat de fut eruit aan het lopen is.
Blids.de
![]()
Volgens mij valt dat wel mee. Lijkt eerder sterker te worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
Krijg het idee dat de fut eruit aan het lopen is.
Blids.de
![]()
En waar is mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Lijkt eerder sterker te worden.
Het komt er in iedergeval aan, en het gaat recht over mij heen
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
quote:Noodweer trekt over Nederland
VLISSINGEN - Hevige regenval heeft in de nacht van zondag op maandag veel wateroverlast veroorzaakt in het westen van het land. De politie kreeg tientallen meldingen binnen, liet een woordvoerster maandag weten. In Zeeland begonnen de stortregens aan het begin van de nacht, gepaard aan hevig onweer.
De brandweer moest in Zeeland op veel plaatsen pompen. Riolen konden het vele water niet aan en bij huizen en kelders liep het water naar binnen. Rond twee uur kwamen de eerste telefoontjes bij de meldkamer binnen. Rond half vier werd het weer rustig, aldus de woordvoerster.
Rotterdam
Ook uit Rotterdam kwamen later in de nacht tientallen meldingen van wateroverlast. De politie moest in het industriegebied Spaanse Polder hier en daar verkeer omleiden omdat wegen waren ondergelopen. Ook op enkele verkeersaders, onder andere het Terbregseplein, had het verkeer veel last van de ondergelopen weg.
Regen
Vlissingen kreeg in de afgelopen nacht de meeste regen te verwerken. In de Zeeuwse havenplaats viel aan het begin van de nacht 56 millimeter, een hoeveelheid die volgens het KNMI normaal gesproken in een maand valt.
Metingen van het weerinstituut wezen maandag uit dat het westen van het land te maken kreeg met hoeveelheden neerslag boven de 30 millimeter. De grootste hoeveelheden vielen in Zeeland, bij Goes bijvoorbeeld een stortvloed van 46 millimeter. Bij Rotterdam viel 33 millimeter, op Schiphol 39 millimeter.
Verkeer
De hevige regenval heeft niet tot gevaarlijke situaties geleid op de Nederlandse autowegen. Op de A15 bij Rotterdam veroorzaakte water op het wegdek vertragingen. Elders heeft water niet voor grote overlast gezorgd. In het westen van het land waren de files veel langer dan gebruikelijk, aldus de verkeersinformatiedienst. Rond acht uur stond er 235 kilometer file.
KNMI
Het KNMI waarschuwt maandag voor onweer en hevige regenval in het hele land. Volgens een woordvoerder begint het zware weer in de ochtend in de westelijke provincies. In de loop van de dag trekt het front naar het oosten. Het KNMI wijst er op dat het slechte weer voor gevaar op de weg kan zorgen.
België
Zware regenval heeft in de nacht van zondag op maandag ook in het westen van België grote wateroverlast veroorzaakt. Politie en brandweer kregen honderden meldingen van ondergelopen huizen en andere problemen in onder meer Ieper, Poperinge, Roeselare en Eeklo.
In Oostvleteren werd een woning gedeeltelijk vernield door blikseminslag. In Roeselare liep het stedelijk ziekenhuis vol met water. Verder brak door blikseminslagen op verschillende plaatsen brand uit in Eeklo en Kaprijke in Oost-Vlaanderen.
Brand
In Eeklo brandde een appartement uit. De N44, de weg tussen Aalter en Maldegem aan de grens met Zeeuws-Vlaanderen stond op een aantal plaatsen blank. Ook in Gent en omgeving kreeg de brandweer tientallen meldingen van huizen die vol water stonden.
Nu.nl
Ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:08 schreef Sasami het volgende:
Het is hier (Stadskanaal) al 26 graden met een heerlijk windje, ben benieuwd wat er aan zit te komen.
Ik hoorde mijn overbuurman ook al roepen dat er zwaar weer aankomt en dat het pal over ons heen gaat trekken maar dat het wel heel langzaam trekt. (Hij doet weermetingent voor piet paulusma)
Amerongen ook! (maar wel benauwd als je buiten komtquote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef jeehaa het volgende:
hier zon! (leersum, UT)
ik ga het gras maaien
De buien op zich trekken Naar het noorden.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Jumparound het volgende:
maar welke kant gaat het op dan?
Trekt het naar het westen? Of naar het oosten?
Hmm dat is idd jammer.. Nah ja we zullen wel zien wat er komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen.
Er zit op dit moment helemaal geen buien in Nederland die afkoeren op Groningen.
Alleen in Belgie zitten potensiele buien die naar Groningen kunnen komen.
Hmm jammerquote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De buien op zich trekken Naar het noorden.
Maar de buien groeien aan de Oostkant van iedere bui.
Dus het trekt eigenlijk naar het Noord-Oosten.
Als het idd naar het Noord-Oosten trekt is er wel een grote kans dat het hier komt. Stadskanaal ligt in het Noord-oosten van Nederland (ligt net op het randje van Drenthe)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De buien op zich trekken Naar het noorden.
Maar de buien groeien aan de Oostkant van iedere bui.
Dus het trekt eigenlijk naar het Noord-Oosten.
Inderdaad.. Beetje jammer.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:15 schreef Marky-Boom het volgende:
Het ligt wel ver oostelijk....
Of zet je plaatsnaam onder je avater of je onderschrift.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef Drugshond het volgende:
Suggestie.
Kan iedereen die melding maakt van regen of onweer ook even zijn plaatsgegevens neerplempen.
precies..quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Of zet je plaatsnaam onder je avater of je onderschrift.
yep, onweer trekt weer binnen bij Roosendaal!quote:
Twee flitsen en het is weer over volgens mij, terwijl ik dit typ nummer driequote:Op maandag 4 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, onweer trekt weer binnen bij Roosendaal!
Kijk maar wat eraan komtquote:Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef Eix het volgende:
Sittard heeft een stralend zonnetje met een vrij heldere lucht. Ik zie hoog in de lucht een grijze wolk maar dat is heel vaag. Geen flauw idee hoe zoiets heet maar niks dreigend in ieder geval. Verder is het nu al 24,8*C: http://home.hetnet.nl/~jsi/Weather/Currentsittard.htm
Hier wel iigquote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef i2Them2 het volgende:
Volgens http://www.weeronline.nl/ (630647) krijgen we de volle lading!?
Het regent hier pijpenstelen. Met enorme donder.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef i2Them2 het volgende:
Volgens http://www.weeronline.nl/ (630647) krijgen we de volle lading en regent het al vlink in het zuidwesten!![]()
Toen zat ik onder een lekkend dak te eten, dat weet ik nog ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef ID-Tweak het volgende:
[afbeelding]foto van vorige week hier in Zuid Limburg
Van wat wil je foto's?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef SolidArt het volgende:
Gaat er nog iemand pics maken??!
Hij zit nu zover naar het westen. Van mij mag het wel wat meer richting het oosten gaan. Anders gaat het volgens mij nog een tijdje duren voordat we hier regen krijgenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het regent hier pijpenstelen. Met enorme donder.
Ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Van het noodweer dat nu in NL plaats zou vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |