Denk dat het wel iets meevalt..quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
Krijg het idee dat de fut eruit aan het lopen is.
Blids.de
![]()
Volgens mij valt dat wel mee. Lijkt eerder sterker te worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
Krijg het idee dat de fut eruit aan het lopen is.
Blids.de
![]()
En waar is mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Lijkt eerder sterker te worden.
Het komt er in iedergeval aan, en het gaat recht over mij heen
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
quote:Noodweer trekt over Nederland
VLISSINGEN - Hevige regenval heeft in de nacht van zondag op maandag veel wateroverlast veroorzaakt in het westen van het land. De politie kreeg tientallen meldingen binnen, liet een woordvoerster maandag weten. In Zeeland begonnen de stortregens aan het begin van de nacht, gepaard aan hevig onweer.
De brandweer moest in Zeeland op veel plaatsen pompen. Riolen konden het vele water niet aan en bij huizen en kelders liep het water naar binnen. Rond twee uur kwamen de eerste telefoontjes bij de meldkamer binnen. Rond half vier werd het weer rustig, aldus de woordvoerster.
Rotterdam
Ook uit Rotterdam kwamen later in de nacht tientallen meldingen van wateroverlast. De politie moest in het industriegebied Spaanse Polder hier en daar verkeer omleiden omdat wegen waren ondergelopen. Ook op enkele verkeersaders, onder andere het Terbregseplein, had het verkeer veel last van de ondergelopen weg.
Regen
Vlissingen kreeg in de afgelopen nacht de meeste regen te verwerken. In de Zeeuwse havenplaats viel aan het begin van de nacht 56 millimeter, een hoeveelheid die volgens het KNMI normaal gesproken in een maand valt.
Metingen van het weerinstituut wezen maandag uit dat het westen van het land te maken kreeg met hoeveelheden neerslag boven de 30 millimeter. De grootste hoeveelheden vielen in Zeeland, bij Goes bijvoorbeeld een stortvloed van 46 millimeter. Bij Rotterdam viel 33 millimeter, op Schiphol 39 millimeter.
Verkeer
De hevige regenval heeft niet tot gevaarlijke situaties geleid op de Nederlandse autowegen. Op de A15 bij Rotterdam veroorzaakte water op het wegdek vertragingen. Elders heeft water niet voor grote overlast gezorgd. In het westen van het land waren de files veel langer dan gebruikelijk, aldus de verkeersinformatiedienst. Rond acht uur stond er 235 kilometer file.
KNMI
Het KNMI waarschuwt maandag voor onweer en hevige regenval in het hele land. Volgens een woordvoerder begint het zware weer in de ochtend in de westelijke provincies. In de loop van de dag trekt het front naar het oosten. Het KNMI wijst er op dat het slechte weer voor gevaar op de weg kan zorgen.
België
Zware regenval heeft in de nacht van zondag op maandag ook in het westen van België grote wateroverlast veroorzaakt. Politie en brandweer kregen honderden meldingen van ondergelopen huizen en andere problemen in onder meer Ieper, Poperinge, Roeselare en Eeklo.
In Oostvleteren werd een woning gedeeltelijk vernield door blikseminslag. In Roeselare liep het stedelijk ziekenhuis vol met water. Verder brak door blikseminslagen op verschillende plaatsen brand uit in Eeklo en Kaprijke in Oost-Vlaanderen.
Brand
In Eeklo brandde een appartement uit. De N44, de weg tussen Aalter en Maldegem aan de grens met Zeeuws-Vlaanderen stond op een aantal plaatsen blank. Ook in Gent en omgeving kreeg de brandweer tientallen meldingen van huizen die vol water stonden.
Nu.nl
Ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:08 schreef Sasami het volgende:
Het is hier (Stadskanaal) al 26 graden met een heerlijk windje, ben benieuwd wat er aan zit te komen.
Ik hoorde mijn overbuurman ook al roepen dat er zwaar weer aankomt en dat het pal over ons heen gaat trekken maar dat het wel heel langzaam trekt. (Hij doet weermetingent voor piet paulusma)
Amerongen ook! (maar wel benauwd als je buiten komtquote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef jeehaa het volgende:
hier zon! (leersum, UT)
ik ga het gras maaien
De buien op zich trekken Naar het noorden.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Jumparound het volgende:
maar welke kant gaat het op dan?
Trekt het naar het westen? Of naar het oosten?
Hmm dat is idd jammer.. Nah ja we zullen wel zien wat er komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen.
Er zit op dit moment helemaal geen buien in Nederland die afkoeren op Groningen.
Alleen in Belgie zitten potensiele buien die naar Groningen kunnen komen.
Hmm jammerquote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De buien op zich trekken Naar het noorden.
Maar de buien groeien aan de Oostkant van iedere bui.
Dus het trekt eigenlijk naar het Noord-Oosten.
Als het idd naar het Noord-Oosten trekt is er wel een grote kans dat het hier komt. Stadskanaal ligt in het Noord-oosten van Nederland (ligt net op het randje van Drenthe)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De buien op zich trekken Naar het noorden.
Maar de buien groeien aan de Oostkant van iedere bui.
Dus het trekt eigenlijk naar het Noord-Oosten.
Inderdaad.. Beetje jammer.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:15 schreef Marky-Boom het volgende:
Het ligt wel ver oostelijk....
Of zet je plaatsnaam onder je avater of je onderschrift.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef Drugshond het volgende:
Suggestie.
Kan iedereen die melding maakt van regen of onweer ook even zijn plaatsgegevens neerplempen.
precies..quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Of zet je plaatsnaam onder je avater of je onderschrift.
yep, onweer trekt weer binnen bij Roosendaal!quote:
Twee flitsen en het is weer over volgens mij, terwijl ik dit typ nummer driequote:Op maandag 4 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, onweer trekt weer binnen bij Roosendaal!
Kijk maar wat eraan komtquote:Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef Eix het volgende:
Sittard heeft een stralend zonnetje met een vrij heldere lucht. Ik zie hoog in de lucht een grijze wolk maar dat is heel vaag. Geen flauw idee hoe zoiets heet maar niks dreigend in ieder geval. Verder is het nu al 24,8*C: http://home.hetnet.nl/~jsi/Weather/Currentsittard.htm
Hier wel iigquote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef i2Them2 het volgende:
Volgens http://www.weeronline.nl/ (630647) krijgen we de volle lading!?
Het regent hier pijpenstelen. Met enorme donder.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef i2Them2 het volgende:
Volgens http://www.weeronline.nl/ (630647) krijgen we de volle lading en regent het al vlink in het zuidwesten!![]()
Toen zat ik onder een lekkend dak te eten, dat weet ik nog ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef ID-Tweak het volgende:
[afbeelding]foto van vorige week hier in Zuid Limburg
Van wat wil je foto's?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef SolidArt het volgende:
Gaat er nog iemand pics maken??!
Hij zit nu zover naar het westen. Van mij mag het wel wat meer richting het oosten gaan. Anders gaat het volgens mij nog een tijdje duren voordat we hier regen krijgenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het regent hier pijpenstelen. Met enorme donder.
Ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Van het noodweer dat nu in NL plaats zou vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |