Ja, dat blijft een flater idd. Maar vaak zat hebben ze ruim op tijd gewaarschuwd, zoals bijvoorbeeld de storm van 27 oktober 2002.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:05 schreef plankie het volgende:
[..]
Dat deden ze op 14-7-4 niet echt op tijd, misschien hebben ze daarvan geleerd ?![]()
Das er een voor het ''Legendarische 101s 704s topic''quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
100% KANS OP REGENdat zie je niet vaak
Nl page 704 zegt trouwens maar 80%
Zet je camera op een statief of andere stabiele ondergrond.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef the_RAVEN het volgende:
%#$%#$%#$%#$
net (vorige week) een nieuwe camera gekocht en naar de duinen gereden, kreeg maar niets op de foto. Ik weet niet hoe ik hem snachts voor onweer moet instellen.
eigenlijk niet toch ?? tis niet 704quote:Op maandag 4 juli 2005 01:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das er een voor het ''Legendarische 101s 704s topic''
Ja wie kijkt er dan ook in hemelsnaam op RTLtekstquote:
Klik eens op de link boven je post.quote:Ik heb dit topic eigenlijk niet gevolg (excuses), maar kan ik op korte termijn nog wat spannends verwachten in Rotterdam
?
zelfde hier, maar dan omgeving Terneuzen, echt een lekker onweertje en bakken met water hierquote:Op maandag 4 juli 2005 02:27 schreef Rabieluh het volgende:
Tjezus wat een weer zeg, echt onweer nou al een uur, de regen gaat van hard naar extreem hard, soms begint 't echt belachelijk hard te waaien, wat bizar allemaal.
Omgeving Vlissingen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |