muzikant?? Over wie heb jij het eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:00 schreef pberends het volgende:
Slechste muzikant van de afgelopen eeuwen. Snap werkelijk niet waarom 1 mens hem goed vindt.
haha.. dit doet me denken aan Have a Cigarquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
Pink Floyd maakt toch muziek?
maar het is wel een band met meerdere leden....quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
Moeilijk albumquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik snap dat sowieso niet goed met Dark Side of the Moon. Het is dus echt een moeilijk album met nauwelijks 'liedjes'... en je gaat me niet vertellen dat die 30 miljoen kopers alleen prog-fans zijn... misschien komt het wel door de hoes
Akon is nog betere bagger dan Pink Floyd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Pberends is zo stom als het achtereind van "the pig on a wing"
ja het is juist een erg song georienteerd vind ik als je de voorgaande albums hoort.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Moeilijk albumVind dat wel meevallen, staan toch ook een hoop 'meezingers' op, maar misschien heb ik zelf eelt op m'n oren na teveel freejazz luisteren of zo..
De helft van het album bevat intermezzo's enelectronische trucjes . Tim, Money, Us and Them en Eclipse/brain damage zijn de enige echte nummersquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Moeilijk albumVind dat wel meevallen, staan toch ook een hoop 'meezingers' op, maar misschien heb ik zelf eelt op m'n oren na teveel freejazz luisteren of zo..
ga anders even buitenspelen of zo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Akon is nog betere bagger dan Pink Floyd.
Nou.. meer moeilijk als je m het voor het eerst hoort. Maar als het best verkochte rockalbum allertijden... Misschien is het de mix van alternatief en liedjes wel... beetje hetzelfde als OKComputer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:00 schreef pberends het volgende:
Slechste muzikant van de afgelopen eeuwen. Snap werkelijk niet waarom 1 mens hem goed vindt.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:08 schreef pberends het volgende:
Band whatever. Gewoon bagger is het. Net zo overhyped als de Rolling Stones (maakt ook zeer slechte muziek).
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef pberends het volgende:
Pink is toch een normale voornaam van iemand?
De band is dan ook vernoemd naar twee bluesmuzikanten ; Pink Anderson en Floyd Council .quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef pberends het volgende:
Pink is toch een normale voornaam van iemand?
"by the way wich one's pink"quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef fripper het volgende:
[..]
De band is dan ook vernoemd naar twee bluesmuzikanten ; Pink Anderson en Floyd Council .
Als je muziek liever achterstevoren draait, zou ik toch echt voor Darkside of The moon gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm als je darkside of the moon niet song georienteerd vind raad ik animals aan!
! yenoMquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Als je muziek liever achterstevoren draait, zou ik toch echt voor Darkside of The moon gaan.
en vele met jou maar ik denk toch dat dat het niet gaat worden maarja ik ben een floyd leek ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja!
Ik zit eigenlijk al vanaf zondag te wachten op een aankondiging over een Reunion-tour.
Of The Wall. Vlak voor Empty Spaces:quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Als je muziek liever achterstevoren draait, zou ik toch echt voor Darkside of The moon gaan.
Dat is natuurlijk vlak na Empty Spaces als je de plaat achteruit draaitquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
Of The Wall. Vlak voor Empty Spaces:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:43 schreef fripper het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vlak na Empty Spaces als je de plaat achteruit draait
zitten daar dan Backward messages in?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk met een cdquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Zanderrr het volgende:
Je moet 'm ook achteruit draaien, natuurlijk.
Elke plaat zit backward messaging.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zitten daar dan Backward messages in?
niet allemaal denk ikquote:
Toch zit 'ie erin.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
niet allemaal denk ik
en in empty spaces hoor ik geen message als ik hem backwards afdraai in media player classic
ik heb hem nog steeds niet gevondenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Toch zit 'ie erin.
Heel duidelijk zelfs
iets van "congratulations! you have found the hidden message" ofzoiets
Ik vind Gilmour nog goed bij stem. Dat Roger een kraakstem heeft weten we al jááááren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef merino het volgende:
net eindelijk de live8 performance gechecked. Wat gaaf om ze weer op het podium te zien staan maar het is eigenlijk maar goed dat ze er nu mee kappen. Hun zangkwaliteiten zijn zwaar achteruit gegaan (wish you where here) en het doet me toch alleen maar denken aan een periode which is long gone....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |