abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28445586

The story:

Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

Screenshots :

Bekende problemen in GTA – San Andreas:

Het geluid (en de ondertiteling) loopt in veel in-game filmpjes niet synchroon! Ook heb ik last van het wegvallen van de sound-fx, terwijl ik de radiostations wel gewoon blijf horen in mijn voertuig!

Dit is een bekend probleem, welke heel gemakkelijk op te lossen is. Voer de volgende stappen uit:

• Ga naar Start -> Uitvoeren
  • Typ dxdiag in en druk op enter
  • Ga naar het tabblad Geluid
  • Zet bij de DirectX Features de Hardware Sound Acceleration Level op: Basic acceleration
  • Exit en spelen maar! Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Ik zie de voetgangers maar voor de helft of soms zelfs helemaal niet!

Dit is een probleem welke veel gebruikers van (oudere) Ati videokaarten hebben. Het is niet duidelijk of het enkel aan de drivers ligt, of aan de combinatie drivers + game. Oplossing is in veel gevallen alsvolgt:

• Uninstalleer je drivers en herstart je computer
  • Download en installeer de Ati Catalyst 4.9 drivers (met Control Centre). Ze zijn te downloaden van deze locatie:
    .Net Framework is een vereiste voor deze drivers, welke te downloaden is van deze locatie.
  • Herstart je computer en verwijder het volgende bestand: C:Documents and SettingsJe gebruikersnaamMy DocumentsGTA San Andreas User Filesgta_sa.set
    Hierdoor zijn je settings gereset, dus wanneer je het spel opstart dien je het opnieuw in te stellen. Je savegames ben je in ieder geval _niet_ kwijt.

Info:

Map:

Overige maps:
    Verschillende Maps met gedetailleerde screenshots

Parked Vehicle Spawn Locations
    The locations where you can find parked vehicles are shown on this map.

Weapon Spawn Locations
    The locations where you can find weapons/gifts are shown on this map.

Oyster, Horseshoe, Photo Op and Tag Locations
    The locations where you can find oysters, horsehoes, photo ops and tags are shown on this map.

Buyable Property Locations
    The locations where you can buy property are shown on this map.

Vehicles export list
    The vehicles needed for export at the docks are shown on this list.

Cheats/Mods:
    San Andreas Opened Up
    This modification opens up San Andreas right from the start by removing all the blockages, it also stops the wanted stars appearing when getting past the barriers.

Trailer:
    Trailer high-res 65mb

Links :
    http://www.gtasanandreas.com/pc/
    http://www.gtasanan.com
    http://www.gtagaming.com
    http://www.gtasanandreas.net

Vorige delen :
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11

Screenshot uploaden? JPG formaat:
    Darkkillah.com, Urlz.nl of Imageshack.us

IRC-kanaal San-Andreas
    Kom ook eens kleppen op ons irc-kanaal.
    Ga naar http://irc.fok.nl en vul daar bij channel San-Andreas in.
    Vul je nickname in en join de chat
    Tot zo?

OP
    De op kan je hier vinden.
  • pi_28445627
    Ik heb ff snel 2 vragen
    Is het nodig alle gebieden te veroveren?
    Waar kan ik een ambulance vinden/waar is het ziekenhuis?
    pi_28446194
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef Louterman het volgende:
    Ik heb ff snel 2 vragen
    Is het nodig alle gebieden te veroveren?
    Waar kan ik een ambulance vinden/waar is het ziekenhuis?
    Voor de 100% is het niet nodig dacht ik om alle gebieden te veroveren.
    De ambulancemissie kan je het beste doen in een klein dorpje, bijvoorbeeld Angel Pine (Zuid-west). Even zoeken aan de rand van het dorpje en daar heb je een ziekenhuis....

Even snel een vraagje... Ik ben nu weer terug in Los Santos, maar voor de missie van Sweet zou ik graag een bulletproof auto willen hebben, kan dit nu nog of ben ik te laat om zo'n auto te krijgen?
    Maak nie regtig saak nie
      zondag 3 juli 2005 @ 15:45:03 #5
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_28446455
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:40:59 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_28446611
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Mikkie het volgende:
    GTA SA Deel 51

Muts
    Lijkt me duidelijk modje, mijn excuses.
    pi_28446765
    in welke map moet ik mijn eigen nummers zetten voor je eigen radiostation? en in welke map staan de gemaakte foto's met de camera?
    pi_28447201
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef JoRuZ het volgende:
    in welke map moet ik mijn eigen nummers zetten voor je eigen radiostation? en in welke map staan de gemaakte foto's met de camera?
    Ga even naar het andere topic. Deze gaat zo dicht. In je "mijn documenten" staat 'n mapje met "GTA SA userfiles" en daarin zit 'n mapje met "Gallery" daarin staan je foto's.
      zondag 3 juli 2005 @ 16:58:10 #9
    30064 Maud_Dib
    Ik ben tof
    pi_28448480
    Ik heb een probleem. Op het moment dat ik voor de politie mn eerste missie moet gaan doen en ik steek dat huis in de fik waarna ik vervolgens naaar binnen ren om die muts te redden, wanneer ik bij haar in de kamer aankom, wordt mn scherm zwart en kan ik niets meer. Menu enzo werkt nog wel. Meer mensen hier last van?
    gymnocalycium saglione in m'n hol
    pi_28448708
    Fok it man.
    Heb ik 99 van de 100 tags gespoten, rij ik naar de 100ste toe, heb ik die al gedaan.
    Had de plaat uitgeprint en netjes overal aangekruist enzo, nah 1 teveel dus.
    Hoe ga ik nu ooit nog die ene vinden.
      zondag 3 juli 2005 @ 17:10:14 #11
    100226 sweex