abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28469734
DEN HAAG. Leadzanger Dinand Woesthoff laat namens de Nederlandse rockband Kane deze week op hun site weten dat ze zich gepasseerd voelen door de organisatie van Live 8. Zij hadden zich naar verluidt beschikbaar gesteld voor het podium in de UK en daar rekening mee gehouden in de agenda. De band zal ook een schadeclaim indienen bij Live 8 voor de misgelopen opbrengsten.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 4 juli 2005 @ 11:40:10 #152
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_28469779
quote:
ok that explains.
Je kan ook wel gewoon objectief zien hoe goed mensen het live deden etcetera Daarvoor hoef je toch niet van de artiesten te houden.
Ik denk dat je als fan van Bjork (bestaan die? ) ook wel kon zien dat het een wanvertoning was. En bij Dido de eerste 2 nummers ook (3e opzich ook maarja youssouf maakt een hoop goed).
Ja er bestaan Bjork fans ( ) en ze deed de verkeerde nummers, hoewel ze maar 1 nummer hebben laten zien en het geluid stond toen nog niet goed aan.
Coldplay en Keane boeide me ook helemaal niet, dus daar heb ik niet naar staan kijken. Hoe hun podiumact weet ik dus niet en ik heb er geen spijt van dat ik ze gemist heb.
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 4 juli 2005 @ 11:43:06 #153
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28469852
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
DEN HAAG. Leadzanger Dinand Woesthoff laat namens de Nederlandse rockband Kane deze week op hun site weten dat ze zich gepasseerd voelen door de organisatie van Live 8. Zij hadden zich naar verluidt beschikbaar gesteld voor het podium in de UK en daar rekening mee gehouden in de agenda. De band zal ook een schadeclaim indienen bij Live 8 voor de misgelopen opbrengsten.

"Naar verluidt kon dit misverstand ontstaan omdat de band Keane wel geprogrammeerd stond, terwijl Dinand vermoedde dat het om een spelfout ging."
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 4 juli 2005 @ 11:43:36 #154
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28469870
  maandag 4 juli 2005 @ 11:46:29 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28469958
Keane vind ik idd ook niet veel aan.... maar goed, dat is smaak enzo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 11:52:52 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28470148
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:43 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

"Naar verluidt kon dit misverstand ontstaan omdat de band Keane wel geprogrammeerd stond, terwijl Dinand vermoedde dat het om een spelfout ging."
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 juli 2005 @ 11:56:37 #157
33 Anton
A flower?
pi_28470285
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Ja er bestaan Bjork fans ( ) en ze deed de verkeerde nummers, hoewel ze maar 1 nummer hebben laten zien en het geluid stond toen nog niet goed aan.
Ik ben geen Bjork fan, maar wat ik van haar gezien heb vond ik zeker niet slecht. Maar ik ben elke keer weggelopen toen die kwal van een henk-jan in beeld kwam
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 11:59:03 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28470372
Ik heb bjork niet gezien maar gehoord en het klonk leuk maarja ik heb dan wel een zwak voor bjork
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28470385
Het bericht over Kane klopt niet. . Hun site was gehacked, en toen is het bericht erop geplaatst. .
Hoi.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:01:47 #160
33 Anton
A flower?
pi_28470486
Overigens: Wanneer leren ze in Nederland eens dat ze fatsoenlijke presentatoren gaan inhuren, in plaats van cabaretiers? Een muziekprogramma moet gemaakt worden door muziekkenners, niet door grappenmakers. Daar hebben alle nederlandse radiozenders momenteel (al een jaar of wat) last van.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 4 juli 2005 @ 12:01:50 #161
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28470490
Haha, dus dat krantenbericht is serieus geplaatst? Wie trapt daar nou in..
pi_28470637
Mijn dieptepunt was Pete Doherty met Elton John. Als je nog bewijs wilt dat crack slecht voor je is....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 4 juli 2005 @ 12:10:50 #163
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_28470865
Jammer dat ik Ned3. heb laten opnemen. Ik heb er nog niks van gezien, maar het lijtk erop dat ik beter kan wachten op een officiele DVD ervan.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:12:28 #164
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28470913
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef HuubTuub het volgende:
Jammer dat ik Ned3. heb laten opnemen. Ik heb er nog niks van gezien, maar het lijtk erop dat ik beter kan wachten op een officiele DVD ervan.
Dat is wel even zwaar minder ja.

De flitsen die ik er van heb gezien is een hoop slap gelul, veel slechter geluid dan op de BBC en aankondigingen en stukken van op het podium lieten ze gewoon niet zien.

Die man op de BBC tussendoor met z'n 2 blondies waren zeer zeker goed te pruimen. Die had ook wel humor
  maandag 4 juli 2005 @ 12:14:59 #165
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_28471021
Er zijn nogal wat versies van Live8 op internet te vinden, hopelijk zijn dat dan de BBC uitzendingen.
pi_28471265
Het zo op het oog even in elkaar geraffelde optreden in Johannesburg (organisatie, niet artiesten, even voor de goede orde).

Mariah Carey die van het podium afgefloten werd was juist één van de hoogtepunten van Live8 .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 4 juli 2005 @ 12:41:50 #167
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472041
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:57 schreef Eix het volgende:
Ned-3, wat een blöde uitzending. Waarom gebruiken ze gewoon niet Ned 1, 2 en 3 en zenden ze alle concerten uit zonder stomme interviews met Henk-Jan Smits. En dan Muse 40 min. later dan gepland toch ff 30 sec uit zenden. Dat mag best wat langer...
voor de zoveelste keer: nederland had geen invloed op welke beelden binnenkwamen, in welke volgorde, en hoe lang!
pff
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 4 juli 2005 @ 12:43:30 #168
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472093
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat was juist de opzet van de BBC. Eerst Londen helemaal en daarna vrijwel het hele optreden Philadelphia. Die opzet was helemaal niet slecht gekozen .
vrijwel helemaal Philidelphia? van de meeste artiesten maar 1 nummer hoor.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:44:05 #169
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28472117
Ik vond sowieso die flashes van concerten in andere steden een beetje nutteloos. "En dan gaan we nu over naar Japan waar Bjork nog 10 seconden te horen is". Doe dan een heel nummer of zo.
pi_28472133
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:43 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

maandag 4 juli 2005 @ 12:44:50 #171
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472143
quote:
Op zondag 3 juli 2005 08:24 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Volgens mij was dat meer een gebrek aan fatsoenlijk materiaal. Ben nooit echt onder de indruk geweest van Snow Patrols schrijfkunsten...
RUN was echt een van de hoogtepunten!
  maandag 4 juli 2005 @ 12:45:35 #172
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472180
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Anton het volgende:
Overigens: Wanneer leren ze in Nederland eens dat ze fatsoenlijke presentatoren gaan inhuren, in plaats van cabaretiers? Een muziekprogramma moet gemaakt worden door muziekkenners, niet door grappenmakers. Daar hebben alle nederlandse radiozenders momenteel (al een jaar of wat) last van.
op de radio was het gewoon heel goed hoor!
  maandag 4 juli 2005 @ 12:46:21 #173
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472209
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vond sowieso die flashes van concerten in andere steden een beetje nutteloos. "En dan gaan we nu over naar Japan waar Bjork nog 10 seconden te horen is". Doe dan een heel nummer of zo.
daarvoor moet je London zijn, dat is geen keuze die in Nederland gemaakt werd.
pi_28472309
quote:
Grotendeels waren het wel hele nummers op de schermen in Londen als het podium opnieuw opgebouwd moest worden (met een paar uitzonderingen waardoor we Domino Dancing twee keer uit Moscow hebben gehoord ).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 4 juli 2005 @ 13:34:50 #175
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_28474368
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Grotendeels waren het wel hele nummers op de schermen in Londen als het podium opnieuw opgebouwd moest worden (met een paar uitzonderingen waardoor we Domino Dancing twee keer uit Moscow hebben gehoord ).
jahahaha... ik dacht al, "Da's wel een erg lange extended version."
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 13:53:05 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_28475052
Dieptepunt was voor mij het optreden van Dido, wat zong die vals. En de verslaggeving op Ned. 3 vond ik ook niet al te best, een en al geouwehoer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 juli 2005 @ 23:28:37 #177
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28495730
http://www.nrc.nl/kunst/artikel/1120456546031.html:
quote:
Tien uur zappen bij mega-concert

Door Jan Vollaard

Hèt televisiemoment van Live 8 was voorbij in een knipoog. Sir Paul McCartney, die het grootste popconcert aller tijden opende en afsloot, stond opzij van het podium enthousiast te wiegen op de muziek van Snoop Dogg. Oud en nieuw, blanke en zwarte muziek, rock en rap kwamen bij elkaar op een historisch media-evenement dat wereldwijd door ongeveer drie miljard mensen werd gevolgd via tv, radio en internet. Van de kritiek vooraf dat er te weinig zwarte muziek zou zijn, viel op de tv weinig te merken, mede dank zij het door Peter Gabriel georganiseerde Eden Project met Afrikaanse muziek en de link met Johannesburg.

Wie Live 8 in al zijn schakeringen tot zich wilde nemen, moest tien uur lang zappen om niets te missen. De BBC volgde vooral het concert in Hyde Park op de voet. De combinatie VARA/BNN had ook ruime aandacht voor de artiesten in Berlijn, Parijs, Tokio en Rome. Daarbij moesten dan wel de Sterblokken en het gebabbel van cabaretière Claudia de Breij voor lief worden genomen, in een knullig decor en met overspannen ooggetuigenverslagen van de te laat op het festivalterrein gearriveerde Dolf Jansen. Als commentator was Idols-jurylid Henk-Jan Smits aangetrokken, die tot het diepe inzicht kwam dat ,,G8 de schuld aan arme landen heeft kwijtgescholden om in godsnaam van Bono af te zijn''. Wat een verademing bood de BBC met scherpe interviews van Jo Whiley, Fern Cotton en Jonathan Ross, die de sterren ontving in een doorzichtige cockpit met uitzicht op het festivalterrein. ,,Een beetje uitgeschoten met de mascara'', luidde Ross' commentaar op de enorme blauwe streep op het gezicht van Michael Stipe van R.E.M.

Paul McCartneys ,,It was twenty years ago today'' uit het samen met U2 gespeelde openingsnummer Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, enkele minuten na afloop al tegen betaling via internet te downloaden, verwees terug naar het oorspronkelijke Live Aid uit juli 1985. Live 8 bood herkansingsoptredens van een iets vaster dan toen zingende Madonna, een explosief The Who, een vooral in de breedte gegroeid Duran Duran en een verkouden George Michael, die alleen een tweede stem kwam zingen bij McCartney's Drive My Car. Andere groepen haakten in op de Live Aid-historie met muzikale hints: Coldplay zong Rocking All Over The World waarmee Status Quo indertijd het festival begon, Robbie Williams bracht een ode aan Freddie Mercury met We Will Rock You en U2's Bono zong een veelbetekenend Blackbird van The Beatles: ,,All your life, you were only waiting for this moment to arise.'' Pink Floyd, na 24 jaar herenigd met bassist Roger Waters, hadden we liever niet van dichtbij op tv gezien. Oei, wat zijn die mannen oud geworden!

De jonge groepen Razorlight, Kaiser Chiefs en vooral The Killers speelden zich wereldwijd in de kijker. Mariah Carey maakte zich onsterfelijk belachelijk door aan het hoofd van een Afrikaans kinderkoor haar masseuse aan de wereld voor te stellen. BNN-interviewer Eddy Zoëy gebruikte zijn tijd met Paul McCartney voor die ene relevante vraag: ,,Mag ik uw Sgt. Pepper-kostuum lenen?'' McCartney maakte een spitse opmerking en liep door. Hij had wel wat beters te doen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 14:02:46 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_28510778
Goed stukkie van Vollaard.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28511036
Helaas heb ik dit weekend moeten werken en heb Live Aid gemist

Maar heeft Queen (aangezien die al een concert in Lissabon hadden) via videoverbinding nog een opkomst gemaakt?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:48:42 #180
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28512326
De dikke pan van simon le bon
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28512959
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef vdo28 het volgende:
Helaas heb ik dit weekend moeten werken en heb Live Aid gemist

Maar heeft Queen (aangezien die al een concert in Lissabon hadden) via videoverbinding nog een opkomst gemaakt?
Twas volgensmij niet op tv, maar dit schrijft Brian op zijn site:

SALUTE TO BOB GELDOF AND LIVE 8 ARTISTS

At the beginning of my acoustic part of the show last night in Lisbon I did a SALUTE to Bob Geldof and all the artists in Live 8 world wide, and asked the audience to make a noise that they could hear. The response was deafening. Everybody's heart is in this. And I found, in Gordon Brown's quiet but clearly genuinely emotional endorsement on TV, something wonderful .... something believable from a politician, something sincere, and clear and GOOD. A breath of fresh air. What a great day to wake up and watch the news.

Love bri
pi_28517850
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef bartrid het volgende:
Mijn dieptepunt was Pete Doherty met Elton John. Als je nog bewijs wilt dat crack slecht voor je is....
Idem, met afstand het slechtse moment uit Live8.

Mooiste...Annie Lennox alleen op piano met Why, kippevel werk.
pi_28518058
quote:
Behalve Bjork heb ik niks van de Japanse line-up meegekregen. Ik vraag me af of een band als Acid Mothers Temple er ook gestaan heeft
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:45:34 #184
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_28518768
Vast al meerdere keren genoemd: Claudia de Breij, Aha en de opkomst van Will Smith...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_28519549
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Twas volgensmij niet op tv, maar dit schrijft Brian op zijn site:

SALUTE TO BOB GELDOF AND LIVE 8 ARTISTS

At the beginning of my acoustic part of the show last night in Lisbon I did a SALUTE to Bob Geldof and all the artists in Live 8 world wide, and asked the audience to make a noise that they could hear. The response was deafening. Everybody's heart is in this. And I found, in Gordon Brown's quiet but clearly genuinely emotional endorsement on TV, something wonderful .... something believable from a politician, something sincere, and clear and GOOD. A breath of fresh air. What a great day to wake up and watch the news.

Love bri
Okaj dank...

En wat deed Will Smith tijdens zijn opkomst wat nou zo stom was?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:19:31 #186
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_28519859
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef vdo28 het volgende:
En wat deed Will Smith tijdens zijn opkomst wat nou zo stom was?
Je in een een draagstoel het podium op laten dragen, voorafgegaan door rozenblaadjes gooiende dozen, vind ik stom.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:33:12 #187
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_28520297
Dat hele rapgebeuren in Philadelphia vond ik echt walgelijk. Ze hadden Philadelphia er van mij keurig uit mogen knippen...
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_28520326
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Je in een een draagstoel het podium op laten dragen, voorafgegaan door rozenblaadjes gooiende dozen, vind ik stom.
Ik zag de link met live 8 daar ook niet zo in en nu ik erover denk was het optreden ook flink beroerd.
pi_28521751
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Nee SCH de BBC was ook niet zo geweldig lieten vrijwel alleen Londen zien. Maar in tegenstelling tot Ned-3 kregen we wel alles live en werd er veel minder geluld met niet ter zaken doende gasten.

De BBC heeft wel degelijk vrijwel alles live uitgezonden, via BBCi(via de satelliet, een mozaiek kanaal en vijf feed kanalen waaruit je kunt kiezen). Zo hebben wij de hele dag heen en weer gezapt tussen wat wij op dat moment interessant vonden.
pi_28521880
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Oh hmm niet gezien, het klinkt wel vaag zo...
  Redactie Frontpage dinsdag 5 juli 2005 @ 19:25:30 #191
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_28522102
Volgens mij heeft MuadDib die avond gewoon veel te veel gezopen en zat ie naar een concert van Solomon Burke te kijken.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  ESF Reporter dinsdag 5 juli 2005 @ 19:33:41 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_28522370
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef bartrid het volgende:
Was ook mijn dieptepunt. En ik denk dat Elton gedacht moet hebben: "Ah, ik herinner me die tijd nog."
pi_28522571
Celine Dion & Mariah Carey..

Ook een dieptepunt was al die artiesten die hun zonnebril ophielden tijdens hun performance..
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28523405
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef ma_jojo het volgende:
Celine Dion & Mariah Carey..

Ook een dieptepunt was al die artiesten die hun zonnebril ophielden tijdens hun performance..

so true

ok, dit was dan misschien niet het beste voorbeeld met dit apenpakje erbij
pi_28523901
Vond A-HA, Black Eyed Peas (klinkt live gewoon 10x minder als de singles, terwijl dat bij sommige artiesten juist niet is) niet goed, maar ik vond ook Coldplay tegenvallen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:18:59 #196
97348 Matness
Matt about you
pi_28523963
Ik vond U2 op Live Aid beter, Bono stond er nu een beetje als van: wij zijn de beste groep die vandaag optreedt.

Niet dat ze een dieptepunt waren. Ja, hij had alleen een zonnebril.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:20:51 #197
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28524029
Inderdaad die rare matroos bij Elton John, die had daar helemaal niks te zoeken. Verder was A-ha een aanfluiting.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef PekingDuck het volgende:
Dat hele rapgebeuren in Philadelphia vond ik echt walgelijk.
-> Helemaal mee eens
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:22:08 #198
97348 Matness
Matt about you
pi_28524094
Ik vond Will Smith wel leuk opkomen op die troon, waarom zou dat niet mogen?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2005 @ 20:23:02 #199
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_28524128
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Behalve Bjork heb ik niks van de Japanse line-up meegekregen. Ik vraag me af of een band als Acid Mothers Temple er ook gestaan heeft
waren volgens mij maar 2 japanse bands:Dreams come true en Def Tech
pi_28524359
Annie Lennox was juist één van de weinige die nog wel iets kon.
Elton John is gewoon een valse nicht zoals hij door iedereen heen soleerde, plus dat de studiomuzikanten om hem heen een beetje gaar hun nootjes stonden af te leveren. En dan natuurlijk nog die lallende vogelverschrikker die nog even op Marc Bolans naamkaartje scheet...

Nee wat ik miste, was de energie en overtuiging die je op zo'n evenement moet overbrengen. Je staat GVD op Live8, dan neem je geen plukje studiomuzikanten mee of laat je je in een draagstoel (een DRAAGSTOEL op een concert met als thema armoede...) het podium opdragen. Dan gaat het dak eraf!!!! Dat moet er staan: overtuiging. Geen zemelende Britten (Sting, Coldplay en noem maar op), geen afgetakelde slecht passende kunstgebitjes (Wilson...).
Dan ga je met een zootje ongeregeld (dat heet een BAND) het podium op en trap je herrie en laat je een indruk achter.

20 jaar geleden was het memorabel. QUEEN! Toen stonden er geen uitgezakte Britten hun noten niet te halen (daag Simon LeBon, en ik heb je nog slechter gehoord) of hoerige om rietjes zeikende "diva's". Toen stonden er artiesten.

Sorry voor de lap tekst, maar ik vond de meerderheid echt om te janken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')