Ja, maar die zijn live altijd "minimaal"quote:Op zondag 3 juli 2005 02:27 schreef 0 het volgende:
Ik zag vanmiddag een stukje met de black eyed peas.![]()
amenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn live altijd "minimaal".
Ik ook, wat een zielige vertoningquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef k_i_m het volgende:
Oja, die Paul Wilson. Ik moest er bijna van janken. Ik vond het echt zielig voor die man.
hij had je best een paar klappen mogen gevenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef Sport_Life het volgende:
Vond Pink Floyd echt geen flikker aan. Tot grote ergenis van me vader die zat te genieten.
Hij weet zelf ook wel dat dat geen zin heeftquote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij had je best een paar klappen mogen geven
zeker. Wat een mooi vrouwtje zo he.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:15 schreef Smithy het volgende:
mmm al zongen ze nog zo vals als een kraai met joss stone en dido ging ik onder de douche mochten ze zingen wat ze wilden
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik kijk nu naar Chris Cornell.
Die komt ook zeker in aanmerking, jezus wat een irritante schreeuwlelijk!.
Een lekker dieptepunt?quote:
Ja, en zingen mag ie van mij niet meer buiten de studio doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Je bent zelf een schreeuwlelijk. Chris is goed. En grappig, want narcistisch.
Do you need some cheese with that whine?quote:Op zondag 3 juli 2005 05:08 schreef Dimmie het volgende:
De tv uitzending van BNN/VARA was wel een dieptepunt. Een hoop reclame en daarnaast nog eens té veel gelul met gasten waarvan je je afvraagt wat ze in Gods naam daar doen.
En het was fullscreen en het geluid was zeer matig. Daarentegen was het geluid op de BBC en de WDR top, en momenteel ook op de ARD.
En ik heb niet zoveel met R&B, dus daarom had ik het niet zo op de acts in Philadelphia.
Depeche Mode had idd een voorschotje mogen nemen op hun onlangs aangekondigde wereldtour....quote:Op zondag 3 juli 2005 05:37 schreef Steijn het volgende:
Het dieptepunt was het gebrek aan electronische muziek. Het hele festival is een dieptepunt.
Idd!! wat een diepte punt die kut Claudia... Wat een vervelend wijf is dat zeg... Totaal niet grappig de hele tijd en ze heeft t alleen maar over Madonna gehad die ook zo slecht was...quote:Op zondag 3 juli 2005 05:08 schreef Dimmie het volgende:
De tv uitzending van BNN/VARA was wel een dieptepunt. Een hoop reclame en daarnaast nog eens té veel gelul met gasten waarvan je je afvraagt wat ze in Gods naam daar doen.
En het was fullscreen en het geluid was zeer matig. Daarentegen was het geluid op de BBC en de WDR top, en momenteel ook op de ARD.
En ik heb niet zoveel met R&B, dus daarom had ik het niet zo op de acts in Philadelphia.
Volgens mij was dat meer een gebrek aan fatsoenlijk materiaal. Ben nooit echt onder de indruk geweest van Snow Patrols schrijfkunsten...quote:Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef Lamon het volgende:
En Snow Patrol was ook niet denderend, maar dat waren vast zenuwen.
The Who was erg goed. Paul McCartney stal mijn inziens zelfs de show, daar kunnen al die jongere artiesten wat van leren. Brian Wilson van The Beach Boys viel idd zwaar tegen, het was een muzikaal genie maar is daar nu slechts een schim vanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:27 schreef Harry_Sack het volgende:
mwoa, al die oldies als van de Who, Paul McCartney en the Beach Boys hadden van mij niet gehoeven.
Eensch.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:11 schreef Matness het volgende:
het diepste dieptepunt was Claudia de Breij, wat een incomptetente kuthoer.
Kaiser Chiefs in Philadelphia was wel aardig, desalniettemin.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:14 schreef Matness het volgende:
Al die Britpopbandjes kon je ook wel over 1 kam scheren trouwens, minstens 20 van die Oasis-wannabe's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |