quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef S-Two het volgende:
Zelf denk ik dat Federer redelijk simpel zal winnen. Hij speelt gewoon goed en maakt altijd weinig fouten. Wat je bijvoorbeeld ook zag in de partij tegen Hewitt. Daarnaast heeft hij ook nog een stuk meer rust gehad. Ik hoop op een spannende finale, maar ik denk een 3-0 overwinning net als tegen Hewitt.
Weet ik, maar ik heb voor deel 1 een OP gemaakt en er blijft steeds minder van over.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er was geen topic meer dus ik heb zo ongeveer de OP uit het vorige topic gekopiëerd
Nogal logisch met het verdwijnen van kanshebbers, outsiders en de Nederlandse 'glorie'.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef Chepke het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb voor deel 1 een OP gemaakt en er blijft steeds minder van over.
Ja das waar. Maar toch vind ik et jammer...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nogal logisch met het verdwijnen van kanshebbers, outsiders en de Nederlandse 'glorie'.
Ik hoop het ook. Wat me wel opvalt is dat vrijwel iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat Federer wint, terwijl Roddick best gevaarlijk is op gras. Vorig jaar stond Federer in de Wimbledon-finale een set en een break achter tegen Roddick.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op Federer, en denk ook wel dat dat zal gebeuren.
Ook mijn mening, het maakt me niet zoveel uit wie er wint. Ik hoop iig wel op een leuke en spannende wedstrijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
Heb geen favoriet voor vanmiddag. Federer wel de grootste kans natuurlijk.
true, maar het verschil tussen Federer en Roddick is naar mijn mening wel groter gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Wat me wel opvalt is dat vrijwel iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat Federer wint, terwijl Roddick best gevaarlijk is op gras. Vorig jaar stond Federer in de Wimbledon-finale een set en een break achter tegen Roddick.
Matchpoint tegen weggeslagen op 8-9 achter en nu 12-12quote:Op zondag 3 juli 2005 14:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thiemo de Bakker / Antal van der Duim op dit moment in een spannende halve finale jongensdubbel 3-6 6-3 6-7 en de Nederlanders moeten serveren
BBC nietquote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
Verdomme, zelfs bij de finale elke keer reclame.
Ik wou dat ik het kon.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat Roddick kan is hard slaan
Jij vond Krajicek ook niks?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had liever de techniek van Federer
Toen was ik nog jong en volgde ik nog geen tennisquote:
Nu hopen ook de 2dequote:Op zondag 3 juli 2005 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
1e set voor federer
quote:
Ja, bij die ace met de tweede servicequote:Op zondag 3 juli 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Roddick stond net nee te schudden
dat was hem iddquote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
waar die mensen al begonnen met klappen bij die volley van Roddick, waarna Federer de bal er nog langs kreeg
*hoopt dat stiekem ook, en dan met 12-10 ofzo in de tiebreakquote:Op zondag 3 juli 2005 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
* hoopt dat Federer dalijk met 7-6 wint.
Kan een mentale tik zijnvoor Roddick
Prachtig zou dat zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
*hoopt dat stiekem ook, en dan met 12-10 ofzo in de tiebreak
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
waar die mensen al begonnen met klappen bij die volley van Roddick, waarna Federer de bal er nog langs kreeg
die hij nu slaat ookquote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
En die passeerslag net...![]()
dus begin je maar over de vrouwenfinalequote:
Echt prachtig die passeerslagen....quote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Federer doet dat toch fantastisch
Als Federer zo fantastisch staat te spelen, vind ik het nog steeds een genot om te zien hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer, het is net als bij Armstrong en de Tour, het is gewoon niet leuk meer, je wordt gewoon fan van de underdog, in dit geval Andy
Precies, dat vind ik ook. Ik vind het nooit saai om naar Federer te kijken, of het nou een 1e ronde is of een finale. Hij speelt altijd wel mooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:24 schreef erikh het volgende:
[..]
Als Federer zo fantastisch staat te spelen, vind ik het nog steeds een genot om te zien hoor.
En shit, play suspended
Kan z'n eerste Grandslam 'pas' worden dit jaar, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer, het is net als bij Armstrong en de Tour, het is gewoon niet leuk meer, je wordt gewoon fan van de underdog, in dit geval Andy
Dat is wel waar. Hoewel ik het Ferrero meer gunde om te winnen, blijft het altijd waar dat Federer gewoon heel mooi en cool speelt en ook kan lachenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook. Ik vind het nooit saai om naar Federer te kijken, of het nou een 1e ronde is of een finale. Hij speelt altijd wel mooi.
Ik gun Roddick op zich ook wel een setje, vind het wel een sympathieke jongen, maar ik denk dat het een makkelijke derde set wordt. 6-2, 6-3 of iets dergelijks..quote:Op zondag 3 juli 2005 16:32 schreef Komakie het volgende:
Prachtig tennis speelt Federer.
Maar ik hoop toch dat Roddick nog terug komt. Anders is het een te makkelijke finale geweest.
Van mij mag het wel een 5 setter worden met mooi tennis. En wie er dan wint... tja het maakt me niet eens zo veel uit. Ik wil gewoon nog heel veel meer mooi tennis
Geweldig trouwens dat ze de laatste set van Rafter - Ivanisevic laten zien(Tenminste, als het lang genoeg regent om die hele set te laten zien... van mij mag het!!!)
Is toch wel de mooiste overwinning ooit
Inderdaad, beterquote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi ze gaan weer beginne!!!
Wat jij hier verteld is precies wat ik van Ivanisevic vondquote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Patrick Rafter, de man die ik het misschien wel het meest gunde ooit nog Wimbledon te winnen, prachtige tennisser, mooi verhaal, verschillende finales, ik was zo voor Patje
Ivanisevic heeft dus gewonnen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Patrick Rafter, de man die ik het misschien wel het meest gunde ooit nog Wimbledon te winnen, prachtige tennisser, mooi verhaal, verschillende finales, ik was zo voor Patje
2001quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ivanisevic heeft dus gewonnen?![]()
Welk jaar was dat eigenlijk? (volg tennis nog niet echt lang)
ja, in 2001quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ivanisevic heeft dus gewonnen?![]()
Welk jaar was dat eigenlijk? (volg tennis nog niet echt lang)
Fabrice Santoro *walgquote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
Ik zit eens op die dubbelhandige backhand van roddick te letten en vroeg me opeens iets af.
Zijn er spelers in het profcircuit die ook een dubbelhandige forehand hebben? Weet iemand dat?
Raemon Sluiterquote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
Ik zit eens op die dubbelhandige backhand van roddick te letten en vroeg me opeens iets af.
Zijn er spelers in het profcircuit die ook een dubbelhandige forehand hebben? Weet iemand dat?
Samprasquote:Op zondag 3 juli 2005 16:40 schreef erikh het volgende:
[..]
2001
Je weet toch wel wie in 1996 de finale won he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Sluiter.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
Ja hij wisselt inderdaad afquote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
Sluiter??? Hoewel die het allebei kan... Dacht ik![]()
John Michael Gambil heeft ook een dubbelhandige forehandquote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
Mariëtte Pakker. Waarom kijk je niet op BBC 1 dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan het commentaar van die mariette bakker ofzo, ze vertelt zulke overbodige dingen
Omdat Jacco zulk heerlijk commentaar levertquote:Op zondag 3 juli 2005 16:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Mariëtte Pakker. Waarom kijk je niet op BBC 1 dan?
je kunt ook ibm scoreboard van wimbledon.org aanzetten, die is tegenwoordig behoorlijk snel bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
Ben aan het werken nu, echt verrot dat ik niks kan zien!!! Maar zo ben je toch nog een beetje op hoogte![]()
in ieder geval sneller dan degene die naar rtl5 kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:01 schreef erikh het volgende:
[..]
je kunt ook ibm scoreboard van wimbledon.org aanzetten, die is tegenwoordig behoorlijk snel bij.
nooit Roddick afschrijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
1 breakpoint federer. Misschien kun je zelfs spreken van mini match point
Ja , inderdaad, viel mij ook opquote:Op zondag 3 juli 2005 17:09 schreef erikh het volgende:
En Federer blijft zo kalm kijken
Leuk balletje maar zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:06 schreef erikh het volgende:
En fantastische bal van Roddick, zo tussen de benen door
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:13 schreef erikh het volgende:
En Federers naam wordt al in de beker gegraveerd. Stiekem hoop je dan opeens dat Roddick hem alsnog wint
toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:17 schreef Riert het volgende:
dat kost hem de wedstrijd
zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef erikh het volgende:
Zo mooi om die intense blijdschap bij federer te zien zeg
Die statistieken van Federer worden gewoon eng.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:21 schreef erikh het volgende:
Moet je de statistieken eens zien, Roddick speelde ook goed hoor maar Federer was gewoon buitenaards
Haast geen onnodige fouten, alleen een aantal aan het begin van de derde set.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:21 schreef erikh het volgende:
Moet je de statistieken eens zien, Roddick speelde ook goed hoor maar Federer was gewoon buitenaards
En terecht.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef erikh het volgende:
Alan mills wordt ook nog gehuldigd
Vrouw hoort in de keuken he, vandaar die serveerschaalquote:Op zondag 3 juli 2005 17:22 schreef S-Two het volgende:
Echt fantastisch, maar dit is pas zijn 5de grand slam ja
Wat me ook opviel: Federer krijgt een vette beker, en Venus enkel een schaal
nee, halverwege de tweede had hij er zelfs 30 geslagenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die statistieken van Federer worden gewoon eng.
Hij had na 2 sets al meer dan 20 winners geslagen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Vrouw hoort in de keuken he, vandaar die serveerschaal
dat absoluut.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:26 schreef S-Two het volgende:
Roddick ook een topvent hoorPrachtig interview
Hehehequote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Vrouw hoort in de keuken he, vandaar die serveerschaal
daar waren ze mee bezig, en niet met de trofee.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef erikh het volgende:
Federer's naam is al op het kampioenenbord bijgeschreven
Ja..vingers in het stopcontact ofzo..quote:Op zondag 3 juli 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
Boris Becker op BBC, dat kapsel is echt humoristisch
Daar dacht ik ook al aanquote:
Helemaal eens isquote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef Dizer het volgende:
Federer
Wow.. zoo emotioneel dat ie was! geweldig gewoon![]()
En Roddick was trouwens helemaaltijdens zijn interview
Maar ik moet eerlijk zeggen.. vond het niet spannend.
Daarentegen was de finale tussen V. Wiliams en Davenport veeeeeeele malen spannender
ik zag hetquote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef erikh het volgende:
Federer's naam is al op het kampioenenbord bijgeschreven
iets wat bijv. Roddick (bijna) niet kan.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:46 schreef S-Two het volgende:
Wat Boris ook zegt vind ik ook heel knap van Federer. Als het ff niet goed gaat dan kan hij zeg maar de wedstrijd lezen en ziet hij perfect waar het fout gaat. Hij verandert dan zn tactiek heel soepel en gaat daarna gewoon lekker verder met tenissen.
Ja, ik vond dat hij super speelde. Net zo indrukwekkend of nog indrukwekkender dan tegen Hewitt in de finale van de US Open vorig jaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:17 schreef Vector_SLD het volgende:
En Federer wint, fantastisch wedstrijd![]()
hij heeft zeker het best bewaard voor de finale
Niet heel spannend, wel erg mooi, vond ik. Als het niet spannend is en het is een foutenfestival vind ik het niks. Maar als een van beiden superieur speelt en dik wint vind ik het wel mooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg hetzelfde gevoel als met Armstrong en de Tour. Het zijn fantastische evenemente, maar toch worden ze voor mij steeds minder leuk om te kijken. Van de finale vandaag heb ik maar af en toe wat games gezien als ik er langszapte, tis gewoon ..... niet spannnend of zo![]()
Ja, mee eens. Sampras zag er altijd zo soeverein uit als hij goed speelde. Maar als Federer op zijn best is is het soms gewoon lachwekkend goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik, vorig jaar was Roddick ook erg goed. Maar Federer is van een buitenaardse klasse.
Iedreen dacht dat na Borg niemand beter zou worden toen kregen we Sampras die nooit meer geëvenaard zou gaan worden totdat Federer kwam.
Maar die zal echt nooit overtroffen worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik, vorig jaar was Roddick ook erg goed. Maar Federer is van een buitenaardse klasse.
Iedreen dacht dat na Borg niemand beter zou worden toen kregen we Sampras die nooit meer geëvenaard zou gaan worden totdat Federer kwam.
We zullen zienquote:Op zondag 3 juli 2005 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar die zal echt nooit overtroffen worden.![]()
Idd, het was soms wel een beetje eenzijdig, maar er werden gewoon hele mooie punten gescoord. Die passing van Federerquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Niet heel spannend, wel erg mooi, vond ik. Als het niet spannend is en het is een foutenfestival vind ik het niks. Maar als een van beiden superieur speelt en dik wint vind ik het wel mooi.
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd, het was soms wel een beetje eenzijdig, maar er werden gewoon hele mooie punten gescoord. Die passings van Federer.
Hier (klik!) staan de winnaars van 1925 tot 2001, de rest weet je waarschijnlijk welquote:Op zondag 3 juli 2005 18:49 schreef S-Two het volgende:
Is er trouwens ook een site waar op staat hoevaak en door wie alle grand slams gewonnen zijn
(het hoort niet in dit topic, maar hier komen wel mensen met verstand er van dus)
Monday, August 29 through Sunday, September 11. Zie www.usopen.orgquote:Op zondag 3 juli 2005 18:48 schreef S-Two het volgende:
Wanneer is de US eigenlijk?
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2005 19:11 schreef Airelle het volgende:
Ik vond Roddick erg leuk in zijn interview.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Maybe I'll punch him later or something![]()
![]()
Ik vond hem trouwens na de "regen" pauze gelukkig weer wat gekalmeerd en niet zo agressief en zoquote:Op zondag 3 juli 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik kon het soms niet helemaal verstaan, maar grappig was 'ie wel.
Ja iddquote:Op zondag 3 juli 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Maybe I'll punch him later or something![]()
![]()
Ja iets met: "I'm thinking of beer right now"quote:Op zondag 3 juli 2005 19:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja idd![]()
En hij zei toch ook dat ie bier wou ofso?
Natuurlijk moet je sportief blijven, maar ik kan me de frustratie voorstellen...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond hem trouwens na de "regen" pauze gelukkig weer wat gekalmeerd en niet zo agressief en zo
Tjah, het is een Amerikaan en hij is cocky. What else is newquote:Op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
Je baalt wel als je Roddick bent. Ben je de beste van 200 miljoen tennisers op de wereld heb je iemand van Mars voor je.
Ook al gunde ik het Williams meer dan Davenport, vond ik het alsnog onsportief van die ene bal! Die was zwaar uit! Dat kon iedereen zien gewoonquote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef Airelle het volgende:
Wat een achterlijke scheids zat er bij Davenport - V. Williams.
Ze mogen het niet meer veranderen ofzo? toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook al gunde ik het Williams meer dan Davenport, vond ik het alsnog onsportief van die ene bal! Die was zwaar uit! Dat kon iedereen zien gewoon
nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze mogen het niet meer veranderen ofzo? toch?
Het zou kunnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?
Vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef Leatherface het volgende:
De BBC noemt Murray een van de 5 grote sterren van Wimbledon dit jaar.
Dacht ik ook. Het jong lag er in de 3e ronde al uit.quote:
Dat wisten we toch al. Ze besteden ook geen aandacht aan de andere drie grote tournooien.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Het jong lag er in de 3e ronde al uit.
Geeft wel aan wat voor chauvinistische waas voor hun ogen ze hebben daar aan de overkant van het kanaal.
Ik vind het belachelijk hoor. Je zag bij de computer beelden duidelijk dat ie uit was en nog wordt ie als in geteld. Is best wel onproffesioneelquote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?
Ja en sneu voor Davenport.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk hoor. Je zag bij de computer beelden duidelijk dat ie uit was en nog wordt ie als in geteld. Is best wel onproffesioneel
Ook al had ze gelijk, vond ik haar wel een beetje te ver gaan.. Ik had zo iets van.. PAS OP met wat je zegt, straks wordt ze nog het veld uitgestuurd. Dan kan die scheids toch doen namelijk? Of iets van een waarschuwing geven?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja en sneu voor Davenport.
Het sloeg echt nergens op.
Klopt...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef komrad het volgende:
waarschuwing idd, kost je de 2e keer een punt
en daarna kan je evt eruit gekicked worden als ik het goed heb.
Ze is doorgaans erg sportief ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef komrad het volgende:
ja maar davenport heeft op zich een goede reputatie, dat helpt ook
Shaparova tegen V. Williams had een bal "per ongeluk" naar een baljongen geslagenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Airelle het volgende:
Davenport heeft ook twee keer een racket kapotgegooid.
Verslaafd aan wat?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
is Davenport echt verslaafd geweest?
goed dat je het zegt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wimbledon Today begint vandaag eerder, nu namelijk.
was dat niet capriati?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
is Davenport echt verslaafd geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |