nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze mogen het niet meer veranderen ofzo? toch?
Het zou kunnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?
Vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef Leatherface het volgende:
De BBC noemt Murray een van de 5 grote sterren van Wimbledon dit jaar.
Dacht ik ook. Het jong lag er in de 3e ronde al uit.quote:
Dat wisten we toch al. Ze besteden ook geen aandacht aan de andere drie grote tournooien.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Het jong lag er in de 3e ronde al uit.
Geeft wel aan wat voor chauvinistische waas voor hun ogen ze hebben daar aan de overkant van het kanaal.
Ik vind het belachelijk hoor. Je zag bij de computer beelden duidelijk dat ie uit was en nog wordt ie als in geteld. Is best wel onproffesioneelquote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, niet zoals op gravel. Maar is het niet zo dat de umpires dit jaar bij de US open, naar hand van videobeelden, die ze tijdens de wedstrijd te zien krijgen, mogen bepalen of de bal al dan niet in is?
Ja en sneu voor Davenport.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk hoor. Je zag bij de computer beelden duidelijk dat ie uit was en nog wordt ie als in geteld. Is best wel onproffesioneel
Ook al had ze gelijk, vond ik haar wel een beetje te ver gaan.. Ik had zo iets van.. PAS OP met wat je zegt, straks wordt ze nog het veld uitgestuurd. Dan kan die scheids toch doen namelijk? Of iets van een waarschuwing geven?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja en sneu voor Davenport.
Het sloeg echt nergens op.
Klopt...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef komrad het volgende:
waarschuwing idd, kost je de 2e keer een punt
en daarna kan je evt eruit gekicked worden als ik het goed heb.
Ze is doorgaans erg sportief ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef komrad het volgende:
ja maar davenport heeft op zich een goede reputatie, dat helpt ook
Shaparova tegen V. Williams had een bal "per ongeluk" naar een baljongen geslagenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Airelle het volgende:
Davenport heeft ook twee keer een racket kapotgegooid.
Verslaafd aan wat?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
is Davenport echt verslaafd geweest?
goed dat je het zegt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wimbledon Today begint vandaag eerder, nu namelijk.
was dat niet capriati?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
is Davenport echt verslaafd geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |