John Michael Gambil heeft ook een dubbelhandige forehandquote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
Ik zit eens op die dubbelhandige backhand van roddick te letten en vroeg me opeens iets af.
Zijn er spelers in het profcircuit die ook een dubbelhandige forehand hebben? Weet iemand dat?
Mariėtte Pakker. Waarom kijk je niet op BBC 1 dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan het commentaar van die mariette bakker ofzo, ze vertelt zulke overbodige dingen
Omdat Jacco zulk heerlijk commentaar levertquote:Op zondag 3 juli 2005 16:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Mariėtte Pakker. Waarom kijk je niet op BBC 1 dan?
je kunt ook ibm scoreboard van wimbledon.org aanzetten, die is tegenwoordig behoorlijk snel bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
Ben aan het werken nu, echt verrot dat ik niks kan zien!!! Maar zo ben je toch nog een beetje op hoogte![]()
in ieder geval sneller dan degene die naar rtl5 kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:01 schreef erikh het volgende:
[..]
je kunt ook ibm scoreboard van wimbledon.org aanzetten, die is tegenwoordig behoorlijk snel bij.
nooit Roddick afschrijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
1 breakpoint federer. Misschien kun je zelfs spreken van mini match point
Ja , inderdaad, viel mij ook opquote:Op zondag 3 juli 2005 17:09 schreef erikh het volgende:
En Federer blijft zo kalm kijken
Leuk balletje maar zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:06 schreef erikh het volgende:
En fantastische bal van Roddick, zo tussen de benen door
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:13 schreef erikh het volgende:
En Federers naam wordt al in de beker gegraveerd. Stiekem hoop je dan opeens dat Roddick hem alsnog wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |