quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef S-Two het volgende:
Zelf denk ik dat Federer redelijk simpel zal winnen. Hij speelt gewoon goed en maakt altijd weinig fouten. Wat je bijvoorbeeld ook zag in de partij tegen Hewitt. Daarnaast heeft hij ook nog een stuk meer rust gehad. Ik hoop op een spannende finale, maar ik denk een 3-0 overwinning net als tegen Hewitt.
Weet ik, maar ik heb voor deel 1 een OP gemaakt en er blijft steeds minder van over.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er was geen topic meer dus ik heb zo ongeveer de OP uit het vorige topic gekopiëerd
Nogal logisch met het verdwijnen van kanshebbers, outsiders en de Nederlandse 'glorie'.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef Chepke het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb voor deel 1 een OP gemaakt en er blijft steeds minder van over.
Ja das waar. Maar toch vind ik et jammer...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nogal logisch met het verdwijnen van kanshebbers, outsiders en de Nederlandse 'glorie'.
Ik hoop het ook. Wat me wel opvalt is dat vrijwel iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat Federer wint, terwijl Roddick best gevaarlijk is op gras. Vorig jaar stond Federer in de Wimbledon-finale een set en een break achter tegen Roddick.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op Federer, en denk ook wel dat dat zal gebeuren.
Ook mijn mening, het maakt me niet zoveel uit wie er wint. Ik hoop iig wel op een leuke en spannende wedstrijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
Heb geen favoriet voor vanmiddag. Federer wel de grootste kans natuurlijk.
true, maar het verschil tussen Federer en Roddick is naar mijn mening wel groter gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Wat me wel opvalt is dat vrijwel iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat Federer wint, terwijl Roddick best gevaarlijk is op gras. Vorig jaar stond Federer in de Wimbledon-finale een set en een break achter tegen Roddick.
Matchpoint tegen weggeslagen op 8-9 achter en nu 12-12quote:Op zondag 3 juli 2005 14:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thiemo de Bakker / Antal van der Duim op dit moment in een spannende halve finale jongensdubbel 3-6 6-3 6-7 en de Nederlanders moeten serveren
BBC nietquote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
Verdomme, zelfs bij de finale elke keer reclame.
Ik wou dat ik het kon.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat Roddick kan is hard slaan
Jij vond Krajicek ook niks?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had liever de techniek van Federer
Toen was ik nog jong en volgde ik nog geen tennisquote:
Nu hopen ook de 2dequote:Op zondag 3 juli 2005 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
1e set voor federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |