Londen met NL tijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is de Engelse planning in de OP?
scissor sistersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Wie is dat op de Beeb? Beck?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is de Engelse planning in de OP?
Scissor Sistersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Wie is dat op de Beeb? Beck?
De gedachte aan een Velvet Revolver optreden vult me ook met afgrijzen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Vind het een beetje inkakken, kom wel terug bij Sting
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
De setlist van Londen tot nu toe:
54. Scissor Sisters - Laura
55. Scissor Sisters - Take Your Mama Out
Ze heeft alweer 2 hits gehad hoor, afgelopen jaar. En haar nieuwe single is erg goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik blijf me verbazen over waarom Mariah Carey tegen prime time aan geprogrammeerd staat.
met special toestemming van brian en roger zelfsquote:
Radio Ga Ga-flashbackquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal vast wel, doet het altijd goed..
Slechte op...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:35 schreef Jonathon het volgende:
Zo'n 16,7 miljoen mensen kijken op dit moment naar een van de Live8 concerten
klinkt niet verkeerd neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:41 schreef Bullpit het volgende:
vind die Scissor Sisters wel ok klinken hoor
Alsof ze naar hits kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Matness het volgende:
[..]
Ze heeft alweer 2 hits gehad hoor, afgelopen jaar. En haar nieuwe single is erg goed.
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
met special toestemming van brian en roger zelfs
probeer dat maar na te doenquote:
nee, hij heeft het hen gevraagd, en ze hebben hem hun zegen gegevenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Murray het volgende:
21:45 Velvet Revolver
22:15 Sting
22:30 Mariah Carey
22:45 Robbie Williams
23:15 The Who
23:30 Pink Floyd
00:00 Sir Paul McCartney
Mijn planning, wat doen ze?
21.45 gaan we ook al niet meer halen.
325.000 volgens NOS-TT.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:43 schreef the_disheaver het volgende:
(alleen in philadelphia staan al 1.5 miljoen mensen
denk het wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou dit nu ook significant méér internetverkeer veroorzaken?
Ze verwachten dat haar nieuwe single in de Uk op #1 binnen gaat komen... staat ondertussen al 5 weken op 1 in de usa... genoeg animo dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik blijf me verbazen over waarom Mariah Carey tegen prime time aan geprogrammeerd staat.
hij wou graag toestemming, hij kon het ook gewoon doen maar dat vond hij schijnbaar niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?
zoveel mensen wonen daar niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:
1,5 miljoen mensen in Philly, yeah right![]()
John mag em idd niet zo geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
hij wou graag toestemming, hij kon het ook gewoon doen maar dat vond hij schijnbaar niet netjes![]()
Ik betwijfel of John Deacon hem toestemming zou geven![]()
Mannen staan vast in de rijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ze wil serieus worden genomen.
Not The Dancing Kindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kijken of ruud gullit ook nog komt, om het compleet te maken!
Waarom serieus, het blijft gewoon een slet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Yannick Noah.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Nokia3310 het volgende:
wie is dat op Ned 3?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
Mensen reizen heus wel voor zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen.
Dat kan geregeld worden!quote:Ze wil serieus worden genomen.
Ze schijnt tegenwoordig gestyled te worden door Andre Leon Talley van de Amerikaanse Vogue.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Ow.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Britten houden van Queen en van Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lukte 'm ook op Knebworth 2003, geloof ik. En dat voor niet veel minder mensen.
Craig David bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zatlap @ BBC?
South Africaquote:
GH3 is toch wel gewoon gemaakt en uitgekomen.. dus toen was het wel goed..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
John mag niemand die aan hun nummers komt![]()
Vanaf morgen ofzo op AOL.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef roxxe het volgende:
heeft iemand u2 & mccartney clip ergens online?
Tis stil geweest rond hem de laatste jaren zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Craig David @ BBC
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alweer die troela in haar lompen
Hij was een verdienstelijke proftennisspeler. Bondscoach (geweest?) van het Franse Davis Cup. Hij is geniaal met demonstratiewedstrijden.quote:
Yup.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Tis stil geweest rond hem de laatste jaren zeg.
Peter Kayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zatlap @ BBC?
Na live8 dus wel!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef Matness het volgende:
[..]
De Amerikanen kennen Robbie niet eens.
0:23:20 Placebo Parijsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:51 schreef LuQas het volgende:
Weet iemand of Placebo ook nog ergens wordt uitgezonden?
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:51 schreef Matness het volgende:
Tis wel even ingezakt allemaal.
niks voor jou?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alweer die troela in haar lompen
bierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Iets fris is meer op zijn plaats gezien de tijd.
"verdienstelijk" ??? Hij heeft wel een grandslam gewonnen EN op nr1 van de ATP ranking gestaan , dus wel zeker een topspeler die als hij toen zn aandacht bij het tennis hd gehouden nog veel meer grandslams had gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was een verdienstelijke proftennisspeler. Bondscoach (geweest?) van het Franse Davis Cup. Hij is geniaal met demonstratiewedstrijden.
GH3 is toch uit 1999? JD was toch in 1997 uit Queen gestapt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
GH3 is toch wel gewoon gemaakt en uitgekomen.. dus toen was het wel goed..
Mijn vraag ook:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef blackEyEz321 het volgende:
wie waren er net in berlijn bezig, klonk erg goed
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef the_disheaver het volgende:
Wie is nu in berlin?
neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:53 schreef StephanL het volgende:
Is Robbie williams nu al geweest?
quote:Media spread Live 8 around globe
The organisers of Live 8 say 85% of the world's population have been able to tune in to the event to hear its message on global poverty.
Dubbed the biggest global live event in history, the concerts are available throughout the world on TV, radio and the internet.
The size of the audience is key given the aim to raise public pressure on the world's leaders to act.
Only the Olympics and football World Cup can compare in global reach.
TV stations across Europe are broadcasting the concerts live.
Across the world, more than 140 TV channels are showing the event and some 400 radio stations.
Many are using feeds from the BBC's coverage, while the US-based music channel, MTV, is also supplying coverage to a variety of TV stations.
China deal
It has been a complicated technical feat to provide global broadcast coverage so quickly.
The advances in digital technology over the past few years mean that Live 8 is interactive in a way that could only be imagined when Live Aid was staged 20 ago.
Viewers with digital TVs or broadband internet access can pick and choose which concerts they watch.
America Online (AOL) is providing a free stream of all the concerts on the internet, although you need a broadband connection to see it properly.
AOL even made a deal with China so the event could be seen there on the internet with a delayed stream.
The Live 8 organisers are hoping these new and older technologies will help muster a worldwide audience of two billion people - 500 million more than those estimated to have tuned in to Live Aid.
But in some parts of the world - most notably Africa itself - this profusion of new technologies means little, as few people have access to them.
This is one of the inequalities that Live 8 is, of course, hoping to help redress.
hij is er nooit uitgestatpt, hij wil alleen niks meer doen. Hij is nog steeds mede directeur geloof ik..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
GH3 is toch uit 1999? JD was toch in 1997 uit Queen gestapt?
Tjek de BBC dan daar moet het wel eerder komen. Of houd ik mezelf voor de gek?quote:
Hoe laat??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjek de BBC dan daar moet het wel eerder komen. Of houd ik mezelf voor de gek?
kwart voor 11 als het meezit geloof ik..quote:
Hoe bedoel je?quote:
quote:2024 James Coomarasamy, BBC News, Philadelphia
They've come to make poverty history, but many of them have arrived in stretch limos, hummers and what I can only describe as stretch tour buses. Perhaps it would have been hypocritical for America's rock and hip hop glitterati to swap their usual modes of transport for something more humble, but there's a certain incongruity to their over-sized cars weaving in and out of the golf carts which most of those working backstage are using.
Time and again, Bob Geldof, Bono and Nelson Mandela are name checked and - as a man with a South African accent begins talking to the press - a coffee salesman just outside our tent asks me excitedly whether it's Bob Geldof. I have to disappoint him.
Bovendien heeft de Beeb als enigequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:54 schreef Murray het volgende:
Wij boffen trouwens behoorlijk met de BBC....
Er wordt in de VS flink geklaagd, voorbeeldje:
MTV/VH1's coverage in the United States is so horrible that I had to stop watching it. They're hardly showing any performances at all. It's really disappointing.
Jep, aan nby, otgdy heeft hij meegewerkt. Ik dacht dat hij er officieel uitgestapt is daarna, maar zeker weten doe ik dat niet. Mede eigenaar zal hij altijd blijven denk ik, iig verdiend hij er nu nog dik aan netzoals de erfen van Freddiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is er nooit uitgestatpt, hij wil alleen niks meer doen. Hij is nog steeds mede directeur geloof ik..
En JD heeft nog meegewerkt aan only the good die young (uit '97 geloof ik)
Dat is leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
kwart voor 11 als het meezit geloof ik..
Velvet Revolver is een voortzetting van Guns n' Roses, met Scott Weiland van de Stone Temple Pilots als vervangende leadzanger voor Axl Rose. Niet echt Brits.quote:
faithless staat in Parijs toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef Matness het volgende:
Waarom geen Faithless of DJ Tiesto?
hij heeft nog meegewerkt aan de Ballet For Life voorstelling, heeft nog met Elton John en de rest op het podium gestaan enzo.. Hij wil alleen niet meer in de picture staan. geen ointerviews, optredesn e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jep, aan nby, otgdy heeft hij meegewerkt. Ik dacht dat hij er officieel uitgestapt is daarna, maar zeker weten doe ik dat niet. Mede eigenaar zal hij altijd blijven denk ik, iig verdiend hij er nu nog dik aan netzoals de erfen van Freddie![]()
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Wie wordt het volgens jullie? ik denk Michael Jackson
Nou, missen is een groot woord....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ja ik mis ook één of andere DJ
haha lol! vanauit zijn zuurstoftank ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.
niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef the_disheaver het volgende:
nu!
Idd. We laten de andere doden toch ook niet optreden??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.
Freddie was nog wel op de schermen te zien in Londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. We laten de andere doden toch ook niet optreden??
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Freddie was nog wel op de schermen te zien in Londen
De MG van de VARA.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moet Joost Zwagerman daar nou weer![]()
Jee doet ook mee, schattig tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
celine dion?
Freddie deed het beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef blackEyEz321 het volgende:
mis ook bijvoorbeeld contact met het publiek zoals bono in '85
Claudia is het dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef qu63 het volgende:
Heerlijk die Claudia!
Er zijn nog geen dieptepunten geweest, dus gaan we nu naar Celine Dion!![]()
Queen mom mischien wel ja. gewoon de hele familiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Jane het volgende:
Zou het niet gewoon een royal zijn of zo? Charles en Camilla? Prince William misschien?
Met zijn aap Bubblesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
haha lol! vanauit zijn zuurstoftank ja!
hmmm. Toch maar wachten op Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:03 schreef Matness het volgende:
Voor de fans van Queen. Highlander begint nu op Yorin.
die is ook al een paar jaar doodquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:03 schreef el_bario het volgende:
[..]
Queen mom mischien wel ja. gewoon de hele familie
Velvet Revolverquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef pascalheister het volgende:
wie is dit op de bbc ?
mag ze ook een keer een leuke opmerking hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef qu63 het volgende:
Heerlijk die Claudia!
Er zijn nog geen dieptepunten geweest, dus gaan we nu naar Celine Dion!![]()
Ja, ze doen nu allemaal hun dingetje en dat is t. Geen leuke duetten en geen Bono die in t publiek springt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef blackEyEz321 het volgende:
mis ook bijvoorbeeld contact met het publiek zoals bono in '85
bronquote:Worldwide concerts bring together rockers, R&B stars, CEOs
Saturday, July 2, 2005; Posted: 2:16 p.m. EDT (18:16 GMT)
Paul McCartney and U2's Bono hit the stage of the Live 8 concert in London's Hyde Park.
LONDON, England (AP) -- Bono effortlessly worked the crowd. Pink Floyd were sharing a stage for the first time in two decades. And Bill Gates was treated like a rock star.
Paul McCartney and U2 opened the flagship show of the 10-concert festival in London's Hyde Park with a rousing performance of "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band."
A thunderous roar erupted from the crowd of about 150,000 as the two iconic performers belted out the first line: "It was 20 years ago today ..." -- a nod to the mammoth Live Aid concerts that raised millions for African famine relief two decades ago.
From Johannesburg, South Africa; to Philadelphia, Pennsylvania; Berlin, Germany; to Tokyo, Japan; to Rome, Italy; to Barrie, Ontario, musicians and fans gathered for a global music marathon to raise awareness of African poverty and pressure the world's most powerful leaders to do something about it at the Group of Eight summit in Scotland next week.
Organizer Bob Geldof promised to deliver "the greatest concert ever." Three hours into the London show, he said 3 billion people were watching around the world.
At 5 p.m. London time (1600 GMT, noon ET), Geldof introduced a live link to Philadelphia, where the U.S. show, hosted by Will Smith, was getting under way.
The lineup in Philadelphia includes Destiny's Child, The Dave Matthews Band, Bon Jovi, Stevie Wonder, P. Diddy and Jay-Z.
[...]
Earlier Bono, dressed in black and wearing his trademark wraparound shades, wrapped the London crowd around his finger, getting tens of thousands to sing along to the anthemic "One" and "Beautiful Day." The crowd cheered when a flock of white doves was released overhead.
[...]
It was a day of abrupt tempo changes. Elton John belted out the propulsive T. Rex anthem "Children of the Revolution" alongside Pete Doherty, the elegantly wasted young star of the moment and boyfriend of Kate Moss. English chanteuse Dido and Senegalese star Youssou N'Dour performed a sinuous duet on "Seven Seconds."
Geldof appeared onstage to introduce Microsoft billionaire and philanthropist Gates, whom the crowd greeted with a rock star-scale roar.
[...]
Later in the day, the London crowd was promised Madonna, The Who and the reunited Pink Floyd. Guitarist David Gilmour, drummer Nick Mason and keyboard player Richard Wright will be on stage with bassist Roger Waters for their first public performance since they played at London's Earl's Court in 1981.
het moet wel iets zijn waar iedereen wat aan heeft.. dus ook Berlijn en de rest..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:03 schreef el_bario het volgende:
[..]
Queen mom mischien wel ja. gewoon de hele familie
Velvet Revolver. Bestaande uit o.a. een paar ex-leden van Guns 'N Roses (Slash herken je vast wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef pascalheister het volgende:
wie is dit op de bbc ?
Dat deed ie 20 jaar geleden ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:04 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, ze doen nu allemaal hun dingetje en dat is t. Geen leuke duetten en geen Bono die in t publiek springt.
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaat die lelijke vent nu strippen
En extra gitaristquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftewel Guns'n Roses met andere zanger
wie niet.quote:
Speciaal voor haar gebouwd. Treedt ze het hele jaar door op. En als ze er even niet is Elton John.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Zal wel in het theater zijn waar ze de laatste tijd optreed
Nouja, hij sprong wel van een 5 meter hoog podium en trok meisjes uit t publiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat deed ie 20 jaar geleden ook niet. Al kwam ie wel dicht bij
.
No way!quote:
True. Memorablele momentenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef Matness het volgende:
[..]
Nouja, hij sprong wel van een 5 meter hoog podium en trok meisjes uit t publiek.
Weet je hoe Axl er tegenwoordig uitziet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou deze meneer komt nie in de buurt van Axl hoor
Weet ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Speciaal voor haar gebouwd. Treedt ze het hele jaar door op. En als ze er even niets is Elton John.
dan blijft ned 3 overquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef Jane het volgende:
Ik heb die Velvet Revolver nu wel weer gehoord... En Celine Dion wil ik mezelf ook niet aandoen.
Als het goed is gaat Robbie Williams die inzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef StephanL het volgende:
Gaan ze hopelijk nog "we wil rock you" doen? of hebben ze dat al gedaan?
gaat Robbie doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef StephanL het volgende:
wie? velvet revolver of robbie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef StephanL het volgende:
ook al waarquote:
Pet shop boys, wel een beetje over de datum, maar ach...quote:
leuk , beetje nichtenpopquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef qu63 het volgende:
Pet Shop Boy op ned 3
dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef the_disheaver het volgende:
volgens mij komt die MG pas in het volgend volgende topic...
Begon wel leuk, maar nu weer zo'n kazige beat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
leuk pet shop boys
iddquote:
beetje!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pet shop boys, wel een beetje over de datum, maar ach...
neeheequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:10 schreef the_disheaver het volgende:
vol. nu!
10 voor 1 dacht ik, maar zal wel uitlopenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef knox_ het volgende:
weet iemand hoe laat Pink Floyd op BBC komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |