Alsof ze naar hits kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Matness het volgende:
[..]
Ze heeft alweer 2 hits gehad hoor, afgelopen jaar. En haar nieuwe single is erg goed.
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
met special toestemming van brian en roger zelfs
probeer dat maar na te doenquote:
nee, hij heeft het hen gevraagd, en ze hebben hem hun zegen gegevenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Murray het volgende:
21:45 Velvet Revolver
22:15 Sting
22:30 Mariah Carey
22:45 Robbie Williams
23:15 The Who
23:30 Pink Floyd
00:00 Sir Paul McCartney
Mijn planning, wat doen ze?
21.45 gaan we ook al niet meer halen.
325.000 volgens NOS-TT.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:43 schreef the_disheaver het volgende:
(alleen in philadelphia staan al 1.5 miljoen mensen
denk het wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou dit nu ook significant méér internetverkeer veroorzaken?
Ze verwachten dat haar nieuwe single in de Uk op #1 binnen gaat komen... staat ondertussen al 5 weken op 1 in de usa... genoeg animo dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik blijf me verbazen over waarom Mariah Carey tegen prime time aan geprogrammeerd staat.
hij wou graag toestemming, hij kon het ook gewoon doen maar dat vond hij schijnbaar niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Tjonge, moet je daar tegenwoordig al toestemming voor hebben?
zoveel mensen wonen daar niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:
1,5 miljoen mensen in Philly, yeah right![]()
John mag em idd niet zo geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
hij wou graag toestemming, hij kon het ook gewoon doen maar dat vond hij schijnbaar niet netjes![]()
Ik betwijfel of John Deacon hem toestemming zou geven![]()
Mannen staan vast in de rijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ze wil serieus worden genomen.
Not The Dancing Kindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kijken of ruud gullit ook nog komt, om het compleet te maken!
Waarom serieus, het blijft gewoon een slet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Yannick Noah.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Nokia3310 het volgende:
wie is dat op Ned 3?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
Mensen reizen heus wel voor zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen.
Dat kan geregeld worden!quote:Ze wil serieus worden genomen.
Ze schijnt tegenwoordig gestyled te worden door Andre Leon Talley van de Amerikaanse Vogue.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Ow.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Britten houden van Queen en van Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lukte 'm ook op Knebworth 2003, geloof ik. En dat voor niet veel minder mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |