quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Leuk Duran Duran heeft Johnnie Logan als gastzanger.
ned 3 ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:50 schreef -Mk- het volgende:
Even zappen naar Nederland 3.
BBC1 is momenteel pauze.
toch muse!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
muse, maar dan blijven ze weer in de studio!
idd, ineens vile er wat weg..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:58 schreef linebear het volgende:
vind muse niet zo lekker klinken..... of ligt het aan mij
is dit een lokale schoolband? op bbc?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een afschuwlijke muziek op bbc, op 3 is wel een leuke band
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die prutsband op de bbc heeft zn shirt uitgetrokken n de hoop dat er nog wat kleine meisjes opgewonden van raken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef Beathoven het volgende:
ik heb van dit topic even deel 11 gemaakt omdat hij zo te zien 3 kwartier later geopend werd
omdat Live 8 een vrij uniek gebeuren is kunnen ze beide wel blijven staan. Wacht met deel 12 openen wel ff tot deze bijna vol zit
Hedentendagequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:09 schreef roxxe het volgende:
waarom rapt iedereen hedentendage :s
Doe je toch echt zelfquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Jonathon het volgende:
Dit is nu topic 11 geworden
Hier is #10 (nog niet vol)
Live8 #10 [Insert Titel]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:15 schreef its_me_ het volgende:
Eerst ff deze volspammen: Live8 #10 [Insert Titel]
quote:
dat weet ik ja, het stond er alleen alsof de geruchten waarheid waren geworden..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
niet, zijn geruchten dat hij het zou kunnen zijn
Ja, Bin Laden is al onderweg naar het vliegveld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Hare het volgende:
Ik hoorde geen uithaal?
Maareh, Philly echt 1,4 miljoen?
volgens mij spelen ze allemaal zo'n beetje een klassieker en daarna nieuwer werk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien wil madonna niet meer geasocieerd worden met haar oude reportoire
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef dronkeykong het volgende:
Vind dit niks...laat eens wat ouds horen.
Music is niet echt nieuw werk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
volgens mij spelen ze allemaal zo'n beetje een klassieker en daarna nieuwer werk.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ze mag dan niet altijd even zuiver zingen, het swingt wel!
het moest toch weer een "global jukebox" worden>?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
volgens mij spelen ze allemaal zo'n beetje een klassieker en daarna nieuwer werk.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ze mag dan niet altijd even zuiver zingen, het swingt wel!
scroll es naar boven ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:31 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer komt Robbie Williams?
Yepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:31 schreef Davidboaz het volgende:
allejezus wat geweldig dit
Duurt nog wel even....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:31 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer komt Robbie Williams?
Mwah. U2 vergeten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:33 schreef surferr het volgende:
ik ben helemaal geen fan van madonna, maar dit was echt het hoogtepunt van de hele dag![]()
Het het al: op site www.live8live.nlquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:33 schreef the_disheaver het volgende:
Heeft iemand de volgorde in de andere steden?
Dat duurde 't ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:35 schreef qu63 het volgende:
7 seconds op de beeb
Ahum....snoop dog...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:33 schreef surferr het volgende:
ik ben helemaal geen fan van madonna, maar dit was echt het hoogtepunt van de hele dag![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:35 schreef Matness het volgende:
Vergeleken bij Dido zingt Madonna loepzuiver
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het het al: op site www.live8live.nl
de nl-site dus!
En terecht. Ze verkracht dat nummerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Davidboaz het volgende:
hahaha...op de BBC draaien ze Dido er gewoon uit...
waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Murray het volgende:
OMG die vreselijke cover van Where The Streets Have No Name?
en zelfs dat klopt niet..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
toch niet, is alleen maar de 3fm uitzendschema die een uur achter loopt
Die zijn net geweest, voor Madonnaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:35 schreef crossover het volgende:
waar kan ik de programmering zien? ik wil Razorlight
owjaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Pet Shop Boys hebben het ooit eens gecovered...
ik niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogelijke kijkers ja. Ik zie hier op straat al een paar mensen die niet kijken.
Vandaar dat ik snel terugzap naar Snoop Dogg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef qu63 het volgende:
Madonna interview bij de beeb!
Finale Met George MIchael en SIr MIck Jaggerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Duurt nog wel even....
Madonna
Snow Patrol
Joss Stone
Scissor Sisters
Velvet Revolver
The Killers
Sting
Mariah Carey
Robbie Williams
The Who
Pink Floyd
Sir Paul McCartney
Finale
Waar zeikt ze niet over..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zeikte Madonna over water op de BBC![]()
Maar ze was al in beeld
Wie zou er basgitaar spelen bij The Who?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef dronkeykong het volgende:
The Who komt ook zometeen...
ik denk niet dat een stel russen of brazilianen wat hebben aan fokquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Matness het volgende:
[..]
Niemand met een spandoek voor FOK! Goeie reclame
Wel mooi dat het live op TV was.quote:
ik zou dat soort dingen niet meer zeggen als ik jou wasquote:
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Maar ze was al in beeld
Nee hoor, die vrouw zei sorry dat je hier al zo snel moest komen. Toen zei Madionna voor de gein, 'ja ik heb zelfs nog geen water gehad'quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Maar ze was al in beeld
waar zou ze spelen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel mooi dat het live op TV was.
Joss Stone kan ik zeker alleen maar nog op Global Feed/Nederland 3 kijken (ze heeft zeker al opgetreden)?
Komt nog, op de Beeb gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel mooi dat het live op TV was.
Joss Stone kan ik zeker alleen maar nog op Global Feed/Nederland 3 kijken (ze heeft zeker al opgetreden)?
dan moet ze nog komenquote:
Ik krijg opeens een flashback naar de Tsunami uitzending op NL2, RTL4 en SB6. Gerrit Zalm moest toen uitleggen dat ook de BTW inkomsten naar 555 gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
"Alle opbrengsten komen ten goede van Live 8 2005".
Het gaat niet om geld ophalen. Eikels.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef StephanL het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van Snow Patrol hoor.
lol,die heb ik al op BBC gezien,vond er geen hol aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik snel terugzap naar Snoop Dogg.
* qu63 boycot van leest dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
Beetje veel inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Matness het volgende:
Hoeveel van deze nietszeggende britpopbandjes hebben we nu al gehad vandaag? Stuk of 30 geloof ik
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Matness het volgende:
Hoeveel van deze nietszeggende britpopbandjes hebben we nu al gehad vandaag? Stuk of 30 geloof ik
FRS zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:46 schreef Jonathon het volgende:
Killers komen hierna volgens de leadzanger
hoezo? zou het niet kunnen dan?quote:
Tsja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een flashback naar de Tsunami uitzending op NL2, RTL4 en SB6. Gerrit Zalm moest toen uitleggen dat ook de BTW inkomsten naar 555 gaan.
idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Boeman het volgende:
Heerlijk schots
alleen zingt hij wel wat matig
Schaam jequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef StephanL het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van Snow Patrol hoor.
je wilt Ali B. en Kim Lian toch niet vergelijken met Snquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.
FRS doet ook vrolijk mee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
ik moet zeggen dat ik bands als Travis en Snow Patrol niet bepaald 'nietszeggend' vindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef StephanL het volgende:
In Toronto straks deep purple. Die zijn volgens mij wel aardig bekend als ik mij niet vergis.
Volgens mij is z'n gitaarversterker naar de klotequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Snow Patrol is goed
Waarmee ik alleen maar wil aangeven dat het allemaal relatief is natuurlijk. Al die grote stadionrockbands die al hun kapotgespeelde hits nog een keertje overdoen is ook niet alles, en vind het wel grappig dat er af en toe een wat minder bekend bandje de revue passeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik bands als Travis en Snow Patrol niet bepaald 'nietszeggend' vind![]()
Runquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
chocolat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjesquote:
Off de topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Leest is eigendom van FRS, dus 't verbaast me niets
beach boys?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjes![]()
BTW wie zijn dat op 3? Beach Boys? Klinkt zo oud en vertrouwd![]()
Nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Waneer precies Deep Purple
is dat brian wilson?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Brian Wilson op Ned3. Ziet er iets minder energiek uit. En waarom heeft hij een keyboard/elek piano voor zich als hij er niks mee doet? Desalniettemin mooie muziek en ook goeie band.
Idd. vaak zitten ze nog in dezelfde straat. Snap t ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Off de topic.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de FRS met Van Leest wil. Andere doelgroepen aanspreken? Volgens mij trekt Van Leest dezelfde doelgroep en snoepen ze alleen maar klanten van elkaar af....
Een wrak van een man inderdaad. Maar goede band, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Brian Wilson op Ned3. Ziet er iets minder energiek uit. En waarom heeft hij een keyboard/elek piano voor zich als hij er niks mee doet? Desalniettemin mooie muziek en ook goeie band.
de bbc schatte he top 5 miljardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Jonathon het volgende:
Hoeveel kijkers/luisteraars zijn er nou????? ik lees veel verschillende aantallen..
Links please
Bij mij hetzelfde geval lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Dit nummer ken ik wel. 3FM ruled! anders had ik hier nog noooit van gehoord
een muzikaal genie maar idd erg afgetakeldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een wrak van een man inderdaad. Maar goede band, inderdaad.
ik dus ab-so-luut nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen, hoor. Veel leuker dan die ingekakte Madonna, in ieder geval.
maar allebij toch dezelfde baasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Matness het volgende:
Van Leest heeft een andere doelgroep dan de FRS. En ik vind Van Leest een prettigere winkel dan de FRS
in het wit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:54 schreef Murray het volgende:
Brandon Flowers niet in z'n roze jasje straks?
Sir Paul en U2.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar welke single is het dan die FRS aanbiedt
U2 en paul mccartneyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar welke single is het dan die FRS aanbiedt
Ja en? Heineken en Amstel hebben ook dezelfde baas.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar allebij toch dezelfde baas![]()
op ned is het kanye westquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie is dat eigenlijk?
ik moest bij hem somehow denken aan Willy Wonkaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef mordradead het volgende:
snow patrol prima muziek toch eens achter die "geleende" cd aan
anyways, die bbc presentator ziet er een beetje uit als een louche autoverkopen, net helemaal met z'n gele pakkie
altijd de moeite waardquote:
waar zie jij DP?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:57 schreef StephanL het volgende:
wat is het liedje dat Deep purple speelt nu? even kopen
Welke grap?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:58 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Killers. Haha, en Ross met z'n Crazy Frog grap
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |