Volgens mij is z'n gitaarversterker naar de klotequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Snow Patrol is goed
Waarmee ik alleen maar wil aangeven dat het allemaal relatief is natuurlijk. Al die grote stadionrockbands die al hun kapotgespeelde hits nog een keertje overdoen is ook niet alles, en vind het wel grappig dat er af en toe een wat minder bekend bandje de revue passeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik bands als Travis en Snow Patrol niet bepaald 'nietszeggend' vind![]()
Runquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
chocolat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjesquote:
Off de topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Leest is eigendom van FRS, dus 't verbaast me niets
beach boys?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjes![]()
BTW wie zijn dat op 3? Beach Boys? Klinkt zo oud en vertrouwd![]()
Nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Waneer precies Deep Purple
is dat brian wilson?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Brian Wilson op Ned3. Ziet er iets minder energiek uit. En waarom heeft hij een keyboard/elek piano voor zich als hij er niks mee doet? Desalniettemin mooie muziek en ook goeie band.
Idd. vaak zitten ze nog in dezelfde straat. Snap t ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Off de topic.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de FRS met Van Leest wil. Andere doelgroepen aanspreken? Volgens mij trekt Van Leest dezelfde doelgroep en snoepen ze alleen maar klanten van elkaar af....
Een wrak van een man inderdaad. Maar goede band, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Brian Wilson op Ned3. Ziet er iets minder energiek uit. En waarom heeft hij een keyboard/elek piano voor zich als hij er niks mee doet? Desalniettemin mooie muziek en ook goeie band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |