laten we hopen van niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:47 schreef Sport_Life het volgende:
Zou die mystery guest misschien Michael Jackson zijn?.
Geldof wilde hem helemaal niet hebben. Hoe uitgerangeerd kun je zijn als artiest.quote:
Lijkt me spectaculair MJ als suprise act. Maar ik denk van niet. Het zal rolling Stones zijn.quote:
Deze is toch binnen een uur weer vol.quote:
Bruce Springsteen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:47 schreef Sport_Life het volgende:
Zou die mystery guest misschien Michael Jackson zijn?.
Waarom niet eigenlijk? Wat was de precieze reden? Want hij had mooi zijn jaren 80 shit kunnen doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Geldof wilde hem helemaal niet hebben. Hoe uitgerangeerd kun je zijn als artiest.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Deze is toch binnen een uur weer vol.
Rond 17.30 de volgende, wat maakt het uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:49 schreef greatgonzo het volgende:
deze heeft geen fatsoenlijke OP
Ik hoop MJ.quote:
Met Frans. Bauer achter 'm aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Jantje Smit om 22:00 het podium op komt kruipen.
10 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef Tito het volgende:
speculeer maar ff lekker verder, wanneer is die speciale gast. Weet iemand de tijd?
Doe dan toch John Lennon maar, als het toch een dooie moet zijn.quote:
Ik gok op Kanequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Jantje Smit om 22:00 het podium op komt kruipen.
ze zijn wel erg precies zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Jah 21:59:30 om PRECIES te zijn.
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:52 schreef Murray het volgende:
Hoe heette dat nummer nou? Dakota?
Nelson Mandela natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef kansloze_dertiger het volgende:
MJ is volgens domme mensen schuldig, en de meerderheid is dom. Kofi wordt al door te veel mensen genoemd, dus die zal het ook niet zijn. Bill Gates is al geweest. Bush is President of War. Dan blijft alleen Clinton over.
Ja lekker bandjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Libris het volgende:
Stereophonics klinken goed
Sadam, met "sorry"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef kansloze_dertiger het volgende:
MJ is volgens domme mensen schuldig, en de meerderheid is dom. Kofi wordt al door te veel mensen genoemd, dus die zal het ook niet zijn. Bill Gates is al geweest. Bush is President of War. Dan blijft alleen Clinton over.
Kofi stond tijdens U2 aan de zijkant van het podium te dansen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Past tenminste wel in het Afrika-thema.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:54 schreef nozem het volgende:
Nee, het wordt Mandela. Nu weet ik het zeker.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Libris het volgende:
In Engeland zijn ze veel bekender, hier is niet veel muziek van ze uitgezonden op de radio.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Libris het volgende:
Is dat sarcastisch bedoeld? Ik heb niet alle topics doorgelezen namelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat dom dat niemand daar nog niet op gekomen was.![]()
"Here on the coast, the Zeeuwse coast"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat er geen nederlandse artiesten optreden. Stom dat blof er niet staat bijvoorbeeld.
01:00 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd??
Kofi Ananquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:54 schreef nozem het volgende:
Nee, het wordt Mandela. Nu weet ik het zeker.
Nee, die wordt het niet. Hij is niet populair genoeg meer en zal zelfs door een groot deel van het publiek worden uitgefloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de mystery guest zal echt wel iemand speciaals zijn en niet zomaar een of andere uitgerangeerde artiest. Ik denk toch michael jackson.
Good Vibrationsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Knarf het volgende:
Wat zou Brain Wilson gaan zingen?
daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik had altijd begrepen dat de heren nog immer in onmin met elkaar leefden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd??
Ik geloof het niet. En die zijn zeer cool inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef crossover het volgende:
is Razorlight al geweest? die zijn wel cool!
1 keer live gezien, beter dan op cd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Libris het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Good Vibrations
Help Me Rhonda
Surfin USA Fun
Fun Fun
Oke, dan valt Mandela af. Dan zal het Anan wel zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:57 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mandela is niet de mystery guest, hij gaat wel spreken, maar dat is al aangekondigd.
Dit is de volgorde, ze zijn dus nog niet geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef crossover het volgende:
is Razorlight al geweest? die zijn wel cool!
Luister es meer naar 3fm dan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze veel bekender, hier is niet veel muziek van ze uitgezonden op de radio.
mja echt vrede is het nooit geworden... maar het feit dat ze weer samen spelen is gewoon historisch en waard om voor wakker te blijven :0quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik had altijd begrepen dat de heren nog immer in onmin met elkaar leefden.
Die wil ik niet missen. Hoe laat komen ze?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef eborn het volgende:
REM komt met 4 nummers, er van uitgaande dat er geen wijzigingen hebben plaatsgevonden
God only knows, naar ik hoop. Een duetje met Paul McCartney zou hemels zijn. Paul heeft in de jaren '60 namelijk toegegeven dat dat het beste nummer was dat hij nooit schreef.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Knarf het volgende:
Wat zou Brain Wilson gaan zingen?
je zei toch dat het geen uitgerangeerde artiesten konden zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de mystery guest zal echt wel iemand speciaals zijn en niet zomaar een of andere uitgerangeerde artiest. Ik denk toch michael jackson.
Over 5 minuten ongeveer (als het wisselen tenminste goed gaat!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen. Hoe laat komen ze?
kelly clarkson?quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef qu63 het volgende:
Mystery Guest kan altijd nog Queen zijn die live vanuit Portugal spelen!
maar jackson heeft een cult status, met name door zn proces waarie glorieus is uitgekomen. Iedereen zal hem graag willen zien, al is het zn laatste kunstje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je zei toch dat het geen uitgerangeerde artiesten konden zijn
Queen bestaat al vanaf 1991 niet meer.quote:
Ze gaan dit jaar toch samen een album maken? Maar Brian speelt toch niet in Londen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef nozem het volgende:
[..]
God only knows, naar ik hoop. Een duetje met Paul McCartney zou hemels zijn. Paul heeft in de jaren '60 namelijk toegegeven dat dat het beste nummer was dat hij nooit schreef.
Ron Jeremy als mistery guest ?quote:
Daarna valt hij uitelkaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar jackson heeft een cult status, met name door zn proces waarie glorieus is uitgekomen. Iedereen zal hem graag willen zien, al is het zn laatste kunstje.
Ook met danserressen enzo??quote:
Was ook maar 5 seconden in beeldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef Hare het volgende:
Kut zeg, Angelina voor het grootste gedeelte gemist
Reken maar dat niet iedereen hem graag wil zien en dat een kwart van het publiek hem gewoon uit zal fluiten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar jackson heeft een cult status, met name door zn proces waarie glorieus is uitgekomen. Iedereen zal hem graag willen zien, al is het zn laatste kunstje.
welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Queen bestaat al vanaf 1991 niet meer.
Die zijn er! Hoelaat, dat weet niemand. Moet je het echt voor volgen de hele tijd..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef cyberrobin het volgende:
Hoe laat komen The Killers en Snow patrol? hoorde dat deze er ook zouden zijn!
Noem eens een paar hits?quote:
Ik gok eerder op binnen een half uur...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Deze is toch binnen een uur weer vol.
Net live op de BBC geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef mordradead het volgende:
zenden ze op tv niet alles uit ofzoik wil ook stereophonics zien
moet je hits hebben om te bestaan?quote:
10 minutenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik gok eerder op binnen een half uur...
Die had meer screentime mogen krijgen.quote:
Hits gemaakt na 1991.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je hits hebben om te bestaan?
Bohem Rhapsody, Thank god it's christmas, no-one but you (only the good die young), highlander, anotherone bites the dust
Was net op de BBCquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef mordradead het volgende:
zenden ze op tv niet alles uit ofzoik wil ook stereophonics zien
7:35:05 PM 6:50:00 PM SNOW PATROL Run VT LONDON 00:05:00 7:40:05 PMquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef cyberrobin het volgende:
Hoe laat komen The Killers en Snow patrol? hoorde dat deze er ook zouden zijn!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:05 schreef eborn het volgende:
[..]
7:35:05 PM 6:50:00 PM SNOW PATROL Run VT LONDON 00:05:00 7:40:05 PM
6:50 dus live in London, 7:35 komt het op de World Stream. Mits iemand zich daar aan houdt
Die staat ook op Hyde Parkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
treedt sting nog ergens op trouwens? die zou je ook wel verw88
Samen met Madonna. Schijnt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoelaat komt Paul McCartney weer?
met name die zanger is een arrogante kwal, maar als frontman doet hij het goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik kan Green Day om de een of andere reden niet uitstaan. En dan zo'n nummer als American Idiot![]()
Maar ze was al wel langer aan het pratenquote:
Ik hoop dat ze Lucky Star en Papa don't preach doet, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Samen met Madonna. Schijnt.
Madonna zal wel lekker vals zingen.
Hij is geniaalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Matness het volgende:
Wie is dit, dit is saai
Hasselhof live goed? Heb hem ooit de hoofdrol zien vertolken in Jekyll and Hyde en dat was echt verschrikkelijk, hij werd zelfs door het publiek uitgeflotenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
david hasselhof is live ook goed, maar wel uitgerangeerd natuurlijk. Maargoed zn live kwaliteiten zouden prima tot zn recht komen.
Dit is geniaal!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Matness het volgende:
Wie is dit, dit is saai
Mick Jagger oke, maar waarom moet George Michael er weer met zijn snufferd tussen staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.
Ah leuk, dan komt het journaal dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.
Nee, ik mis t elke keerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dit is geniaal!
Mits je de office hebt gekeken
ik hoop samen met andrew ridgeley.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Mick Jagger oke, maar waarom moet George Michael er weer met zijn snufferd tussen staan?
Linkje naar deze stream?quote:
ja die treed op, in Londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo leuk blauw ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
wel een coole "zonnebril"!!!
Like A Prayer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Lucky Star en Papa don't preach doet, maar dat zal wel niet.![]()
quote:
aol ja, op de 1 na sneltse stream..quote:
haar slechte nummers dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Like A Prayer.
Tijdens de Re-Invention Tour klonk dat niet echt.
Verder Ray Of Light en Music.
http://www.live8list.com/en/live8list.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Linkje naar deze stream?
Hoe luister/zie ik de world stream stream enzo?
Stipe is bi. Dan mag je er apart uitzien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Murray het volgende:
En dat krijgt Bono commentaar op z'n zonnebril....
Haar beste nummers maakte ze in de 80's, maar die is ze volgens mij ontgroeid. En terecht eigenlijk, een vrouw van dik in de 40 gaat geen "Like a Virgin" of "Holiday" meer zingen.quote:
Ja , hij doet weer de zelfde nummers als Live Aid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wrom nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Haar beste nummers maakte ze in de 80's, maar die is ze volgens mij ontgroeid. En terecht eigenlijk, een vrouw van dik in de 40 gaat geen "Like a Virgin" of "Holiday" meer zingen.
of iemand die de kaballah doet i'm not religious gaat zingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Haar beste nummers maakte ze in de 80's, maar die is ze volgens mij ontgroeid. En terecht eigenlijk, een vrouw van dik in de 40 gaat geen "Like a Virgin" of "Holiday" meer zingen.
Zondag op Rockin' Park ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:14 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
In Oberhausen deed-ie het ook al, misschien is het wel een tatoeage
En Dessert Rosequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef zoom het volgende:
[..]
Ja , hij doet weer de zelfde nummers als Live Aid.
Message in a Bottle en Every Breath you take![]()
met andere lyrics en een mooi achtergrond plaatjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef zoom het volgende:
[..]
Ja , hij doet weer de zelfde nummers als Live Aid.
Message in a Bottle en Every Breath you take![]()
Je zou hem maar in een zatte bui hebben laten zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:14 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
In Oberhausen deed-ie het ook al, misschien is het wel een tatoeage...
laten we hopen van niet, lijkt me best pijnlijk zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:14 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
In Oberhausen deed-ie het ook al, misschien is het wel een tatoeage...
omdat ned 3 achter looptquote:
Because they suckquote:
BBC2quote:
Nee, komt nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:16 schreef Nokia3310 het volgende:
heeft REM loosing my religion al gedaan? Heb hem nu op BBC staan
Omdat je gewoon of naar de bbc moet luisteren, of naar de london stream: http://pdl.stream.aol.com(...)460_dl.asx?wmcache=0quote:
ned 3 is bang voor een nipplegatequote:
nopequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:16 schreef Nokia3310 het volgende:
heeft REM loosing my religion al gedaan? Heb hem nu op BBC staan
Ze zijn nu al aan het liedje erna bezigquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:17 schreef Sport_Life het volgende:
Gaaf Green Day!.
Moet wel zeggen dat ie goed naar Queen heeft geluisterd. (@ Wembley)
haha wat zei ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:17 schreef Sport_Life het volgende:
Gaaf Green Day!.
Moet wel zeggen dat ie goed naar Queen heeft geluisterd. (@ Wembley)
Oh, ned 3quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejooooooooooooooquote:
ja, maar green day nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejoooooooooooooo. Of heb je de DVD van Queen live @ wembley niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |