quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef mitt het volgende:
Doet Roddick al expres mee aan het zwakste toernooi van de drie, vliegt ie er nog meteen uit ook
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
Het was wel enigszins te verwachten dat hij tegen Santoro er af zou gaan...tegen dat soort ontregelaars doet hij het nooit geweldig (eigenlijk doet hij het tegen weinig spelers echt goed)
maar goed, jammer andy....wordt weer een leuke masterscup
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Santoro is 10 keer zo slim als Roddick op de baan (en erbuiten) dus wat dat betreft is het niet gek..Santoro voor eigen publiek maakt het nog gevaarlijker.
De baansoort in Lyon is volgens mij ook niet bizar snel..Basel en Stockholm zijn veel sneller.
Maargoed dit is leuk gelul achteraf maar dat is een beetje makkelijk
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef wimderon het volgende:
Rod-dick werd gisteren zeker afgeleid door het shirt van Santoro![]()
![]()
Vooruit dan maar..Roddick staat er weer tijdens de aussie openquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Wees trouwens soms ff lief voor me en post een leuk dingetje in mn Andy topicje![]()
Voel me net Remi daar![]()
Wouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..Roddick staat er weer tijdens de aussie open
Zochten ze nog ballenjongens ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..Roddick staat er weer tijdens de aussie open
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef APK het volgende:
Dit is echt het meest artificiële schijttopic dat ik in mijn AT heb staan.
quote:Roddick niet naar Parijs
PARIJS - Tennisser Andy Roddick heeft afgezegd voor de Masters Series in Parijs komende week.
Het nieuws kwam niet geheel onverwacht, de Amerikaan was woensdag na zijn nederlaag tegen Fabrice Santoro in de eerste ronde van het ATP-toernooi in Lyon naar huis gevlogen.
Top vijf
De nummer vijf van de wereld is de enige speler uit de topvijf die straks ontbreekt op het indoortoernooi in de Franse hoofdstad.
Roddick heeft zich wel al gekwalificeerd voor de seizoensafsluitende Masters Cup in Shanghai half november.
Thx Pukkiequote:
Das waar, Timmiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:54 schreef Tim86 het volgende:
hij is gewoon niet fit en houdt de eer aan zichzelf...geen verkeerde keuze denk ik...hij lag er toch al in de derde ronde uit vorig jaar..
Kan zich dan beter focussen op Shanghai en trachten om daar de RR te overleven..
quote:Op maandag 5 november 2007 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is fit en traint. Die is er gewoon bij.
Hij kan altijd nog opgeven als ie het niet meer ziet zitten hoorquote:Op maandag 5 november 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
Jeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
[ afbeelding ]
Give me a kquote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Saturday, November 17, 2007
Singles - Semifinals
(6)D Ferrer (ESP) d (5)A Roddick (USA) 6-1 6-3
Helaas.............. up naar de DC![]()
Ja, het was mij ook opgevallen. Vandaar mijn enthousiasme.quote:Op zondag 18 november 2007 17:21 schreef Tim86 het volgende:
kleine Schwester een paar dagen van de FOK aardbol verdwenen geweest? Je hebt een God on fire gemist
Is dat voor Tim86 en mij?quote:
Of coure, voor je ongepaste overenthousiasme, maar dat is je pas 300x uitgelegdquote:
Nou, jij doet ook niet gezellig.quote:Op zondag 18 november 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of coure, voor je ongepaste overenthousiasme, maar dat is je pas 300x uitgelegd.
quote:Op maandag 19 november 2007 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, jij doet ook niet gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |