Het is 7 uur later daar, dus we kunnen volgende week om 7.00 uit bedquote:Op zondag 4 november 2007 12:26 schreef Tim86 het volgende:
klopt
Sunday, Nov. 11 2:00 pm - Singles RR
followed by (fb) - Singles RR
fb - Doubles RR
fb - Doubles RR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat was vorig jaar ook de groepsindeling bij de heren.... Geen loting dus.quote:Op maandag 5 november 2007 08:03 schreef Tim86 het volgende:
bij de vrouwen is dit de indeling:
YELLOW GROUP
(1) Justine Henin (BEL)
(3) Jelena Jankovic (SRB)
(5) Serena Williams (USA)
(7) Anna Chakvetadze (RUS)
RED GROUP
(2) Svetlana Kuznetsova (RUS)
(4) Ana Ivanovic (SRB)
(6) Maria Sharapova (RUS)
(8) Daniela Hantuchova (SVK)
Is dus geen loting, hooguit de wedstrijdvolgorde.
Roddick is fit en traint. Die is er gewoon bij.quote:Op maandag 5 november 2007 08:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag net dat Federer op de ATP-rankings nog maar 6530 punten heeft en vorige week nog 7205. Maar vorig jaar speelde hij Parijs niet en nu heeft hij er toch een partij gewonnen. Dan moet hij toch juist meer punten hebben?![]()
Die loting voor Federer lijkt me gunstig. Maar als Roddick wordt vervangen door Nalbi wordt het misschien een ander verhaal.
quote:Op maandag 5 november 2007 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is fit en traint. Die is er gewoon bij.
Is dit serieus bedoeld? Federer heeft dit jaar drie grandslamtoernooien gewonnen en is voor het vierde jaar op rij nummer 1 van de wereld aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:44 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
OP![]()
Als God de masters niet wint dan mogen we stellen dat hij over zijn hoogtepunt heen is (deze uitspraak doe ik op voorwaarde dat Nalbandian niet mag invallen en dat Fed geen blessures krijgt of dat er andere rare dingen gebeuren).
Ja, ik baseer mij onder andere op de lijn die je hier ziet:quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld? Federer heeft dit jaar drie grandslamtoernooien gewonnen en is voor het vierde jaar op rij nummer 1 van de wereld aan het einde van het jaar.
Kan me hier alleen maar bij aansluiten. Federer heeft wederom een topjaar gehad kijkende naar zijn geleverde prestaties. Alleen het verschil tot enkele spelers (Nadal, Djokovic) is kleiner geworden. Wat mij betreft belooft 2008 een schitterend tennisjaar te worden, omdat alle spelers nu van elkaar kunnen verliezen en het kaf nu echt van het koren gescheiden gaat worden. Gaat Djokovic het Federer en Nadal nu echt moeilijk maken en kan Nadal zijn strijdbare vorm behouden gedurende het jaar ? En natuurlijk dient God, in de aardse verschijning van Roger Federer, aan te tonen dat hij de beste is en blijft !quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit jaar een dip, hij wint 3 uit 4 grandslams en de 4e staat ie in de finale.
Het zou bijna onmenselijk worden als hij die statistieken kan evenaren.
Dat dus.quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit jaar een dip, hij wint 3 uit 4 grandslams en de 4e staat ie in de finale.
Het zou bijna onmenselijk worden als hij die statistieken kan evenaren.
De indeling was vorig jaar zo bij de heren, de dames en is dit jaar zo bij de dames.quote:Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Mindlight het volgende:
Hoe kom je aan de loting XL?
Ok, ik kwam na enig zoekwerk tot de conclusie dat dit het dus wel zou zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 21:12 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok, thnx.
Op de website wordt namelijk nog melding gemaakt van een loting, dus helemaal definitief lijkt me dit niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4r4_D0jtqms
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4r4_D0jtqms
dat liedje vind ik wel grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er verstandig aan doet om het tennissen niet op te geven voor het zingen
!
Volgens mij komt ie niet....quote:en weet iemand trouwens al of roddick komt ik heb nog niks gehoord denk van wel toch?
Volgens jouquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:34 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij komt ie niet....
quote:- Andy Roddick doet mogelijk niet mee aan de Masters Cup. De Amerikaan is vooral geïnteresseerd in de Davis Cup finale van eind november, en offert het evenement in Shanghai wellicht op voor een betere voorbereiding voor de landenwedstrijd tegen Rusland.
quote:Reports circulating that Andy Roddick, seen on an ATP court only once since the US Open ended more than two months ago, might skip China to prepare for Davis Cup, appear to have dimmed.
The American's website said he would be taking off "to travel halfway around the world for the biggest Masters Series event of the year."
Should he play, he would be the only one from the American team facing Russia in late November's Davis Cup final who would need to recover from the year-end event after James Blake failed to qualify and the Bryans pulled out.
Dat gebruik ik amper, en ik kijk er amper naar. 'T wordt me nog een fataalquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
*hint* check mijn PI !
Ja, er wordt geloot. Dat gebeurt morgen. Het volgende staat op www.atptennis.com: "Top seed and defending champion Roger Federer will know Wednesday which other three players will be in his Tennis Masters Cup round-robin group. Federer arrived Monday for the event, which begins Sunday."quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef suus21 het volgende:
word er altijd geloot om de groepsindelingen? Dus in principe kan fed tegen de nummers 3, 4, 5 spelen en nadal tegen 6, 7,8...? Theoretisch is dit mogelijk of andersom natuurlijk. Best stom eigenlijk. Zou mss leuker zijn om de #1 te koppelen aan vooraf bepaalde rankings..dan hou je beide groepen het eerlijkst verdeeld. Nu heb je altijd dat er een groep veel sterker is dan de andere..
Bij de vrouwen is dit iig wel gedaan, ik neem aan dat ze dat bij de mannen ook doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef suus21 het volgende:
word er altijd geloot om de groepsindelingen? Dus in principe kan fed tegen de nummers 3, 4, 5 spelen en nadal tegen 6, 7,8...? Theoretisch is dit mogelijk of andersom natuurlijk. Best stom eigenlijk. Zou mss leuker zijn om de #1 te koppelen aan vooraf bepaalde rankings..dan hou je beide groepen het eerlijkst verdeeld. Nu heb je altijd dat er een groep veel sterker is dan de andere..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |