Het beste stond aan 't begin: U2quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef Hare het volgende:
Vind het een klein beetje doodbloeien, niet echt interessante artiesten
Maar dat was geweldig heb ik van m'n opa gehoord.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Bij mij kraakt het geluid nog erger dan in 1886 bij Live Aid (1)
Het duurt nog 9 uur hoor, ze moeten de artiesten ook wel geleidelijk over de uren verdelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef Hare het volgende:
Vind het een klein beetje doodbloeien, niet echt interessante artiesten
Ik vind haar handje juist geilquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef -Mk- het volgende:
Haar hand kunnen ze er inderdaad beter afchoppen.
Alhoewel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat was geweldig heb ik van m'n opa gehoord.
Ze hadden nog geen microfoons en zongen door opgevouwen kranten.
Het vond plaats in Kortrijk en Oude - Pekela. De mensen waren dagenlang onderweg om in de huifkar naar het optreden te gaan.
Legendarisch.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het beste stond aan 't begin: U2![]()
.
[..]
Het vond plaats in Kortrijk en Oude - Pekela. De mensen waren dagenlang onderweg om in de huifkar naar het optreden te gaan.
Legendarisch.
Ik ga toch hopelijk voor Pink Floyd. Bono ken ik nu wel met z'n geouwehoer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het beste stond aan 't begin: U2![]()
.
[..]
Legendarisch.
Ontzettend goed idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dido zingt bij dit nummer veeel beter trouwens
[..]
Legendarisch.
klopt, ik heb er wel wat beelden van gezien op het polygoon journaal, voor die tijd was het een unikum , dat wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch.
Tsja, dat is 't niveau van Nederland 3.... 3FM zal wel niet veel beter zijn ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef SlamD het volgende:
En gewoon net doen of ze live naar Londen schakelden. "Historisch moment dadelijk in Londen. Het gerucht gaat Bob Geldof en Bill Gates op 1 podium!" Gates was op de BBC al 5 minuten weg. Zo kan ik ook toekomst voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |