Ben jij negatief geboren ofzo ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Dido, met die ijle zeikstem en die schoolmeisjespoëzie... En dan met Sol Campbell wippen.
Alleen bands die niemand kent kunnen zijn goedkeuring wegdragen. Vooral niet met de massa meegaan.quote:
Wat is er met de beste man.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is er met de beste man.
ik vind het een top vent
dat hebben toch veel meer ajacieden, alleen winnen is daar ook niet genoegquote:
Jawel maar je loopt alleen maar alles af te kraken.quote:
waar zullen we beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is er met de beste man.
ik vind het een top vent
Ik vind deze artiesten ook allemaal niet boeiend...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel maar je loopt alleen maar alles af te kraken.
Jammer want ik ga nou naar de voetbal vat leeg maken. Maar die man doet genoeg terwijl hij dat niet hoeft te doen. Hij pakt zijn zaakjes slim aanquote:
Ik wou dat ik mijn leven zo had ingericht als hij had gedaan.quote:
Ik herken feilloos snobistische mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Dido ligt totaal niet in de lijn van mijn muzikale smaak, Coldplay, Travis en U2 had ik als niemand ze kende even saai gevonden.
Als je dan ook ophoudt hier te zeiken en lekker thuis je elitemuziek gaat luisteren, dan is het nog beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Ach, geniet jij lekker van Dido, geniet ik van andere muziek. Iedereen blij toch?
Ik zit al thuis te luisteren. En elitemuziek, dan denk ik juist aan die bands die alleen in grote zalen willen spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook ophoudt hier te zeiken en lekker thuis je elitemuziek gaat luisteren, dan is het nog beter
Vermakelijk toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Je geniet maar van wat je wilt
Alleen het steeds maar afkraken van de overige bands he...
Je bent een zeikerige snob die denkt boven anderen te staan - en zo te lezen hebben meer mensen hier daar niet zo'n boodschap aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zit al thuis te luisteren. En elitemuziek, dan denk ik juist aan die bands die alleen in grote zalen willen spelen.
En ik mag best mijn mening geven, want die is zeer beargumenteerd.
Onzin, ik geef alleen aan wat ik van de bands vind. En daar mag jij het dan mee eens of oneens zijn en het liefst nog uitleggen waarom het jou wel iets doet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een zeikerige snob die denkt boven anderen te staan - en zo te lezen hebben meer mensen hier daar niet zo'n boodschap aan.
Zoek een leven johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin, ik geef alleen aan wat ik van de bands vind. En daar mag jij het dan mee eens of oneens zijn en het liefst nog uitleggen waarom het jou wel iets doet.
Van iemand met jouw intelligentie verwacht ik dit soort dommige reacties niet. Zonde hoor.quote:
Flikker toch op MM, heb je zelf niet in de gaten hoe belachelijk je jezelf maakt met je snobistische en verheven gedrag iedere keer opnieuw? Iedereen zit te genieten van Live8, waar gewoon bands staan - natuurlijk houdt niet iedereen daarvan maar het hele evenement spreekt aan, mensen praten er met elkaar over en ik had ook liever The Bloc Party dan Coldplay maar toch ga ik niet zo ingewikkeld doen en mijn muzieksmaak er boven stellen. Herinner me nog de engelse bekerfinale, waar je hetzelfde gedrag vertoonde. Ik vind het jammer en sneu maar het staat je vrij om je op die manier te presenteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van iemand met jouw intelligentie verwacht ik dit soort dommige reacties niet. Zonde hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |