Ik zit al thuis te luisteren. En elitemuziek, dan denk ik juist aan die bands die alleen in grote zalen willen spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook ophoudt hier te zeiken en lekker thuis je elitemuziek gaat luisteren, dan is het nog beter
Vermakelijk toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Je geniet maar van wat je wilt
Alleen het steeds maar afkraken van de overige bands he...
Je bent een zeikerige snob die denkt boven anderen te staan - en zo te lezen hebben meer mensen hier daar niet zo'n boodschap aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zit al thuis te luisteren. En elitemuziek, dan denk ik juist aan die bands die alleen in grote zalen willen spelen.
En ik mag best mijn mening geven, want die is zeer beargumenteerd.
Onzin, ik geef alleen aan wat ik van de bands vind. En daar mag jij het dan mee eens of oneens zijn en het liefst nog uitleggen waarom het jou wel iets doet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een zeikerige snob die denkt boven anderen te staan - en zo te lezen hebben meer mensen hier daar niet zo'n boodschap aan.
Zoek een leven johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin, ik geef alleen aan wat ik van de bands vind. En daar mag jij het dan mee eens of oneens zijn en het liefst nog uitleggen waarom het jou wel iets doet.
Van iemand met jouw intelligentie verwacht ik dit soort dommige reacties niet. Zonde hoor.quote:
Flikker toch op MM, heb je zelf niet in de gaten hoe belachelijk je jezelf maakt met je snobistische en verheven gedrag iedere keer opnieuw? Iedereen zit te genieten van Live8, waar gewoon bands staan - natuurlijk houdt niet iedereen daarvan maar het hele evenement spreekt aan, mensen praten er met elkaar over en ik had ook liever The Bloc Party dan Coldplay maar toch ga ik niet zo ingewikkeld doen en mijn muzieksmaak er boven stellen. Herinner me nog de engelse bekerfinale, waar je hetzelfde gedrag vertoonde. Ik vind het jammer en sneu maar het staat je vrij om je op die manier te presenteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van iemand met jouw intelligentie verwacht ik dit soort dommige reacties niet. Zonde hoor.
Okee. Dat is al heel wat anders Golfer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Maar MM, ik neem aan dat je dus niet kijkt en luistert naar al die 'bagger' van Live8 en dan kan je het beste dat negatieve gezeik van je erover achterwege laten en anderen gewoon in hun waarde laten en laten genieten.
Dat vroeg ik netquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef jp84 het volgende:
wordt de troostfinale nog uitgezonden?
Nee, straks lekker Tour!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef jp84 het volgende:
wordt de troostfinale nog uitgezonden?
de vechtscenes mogen niet op tvquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
Wordt de kleine finale van het wk niet uit gezonden?
Bij de Engelse bekerfinale keek ik Giro en mocht dat van jou niet....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op MM, heb je zelf niet in de gaten hoe belachelijk je jezelf maakt met je snobistische en verheven gedrag iedere keer opnieuw? Iedereen zit te genieten van Live8, waar gewoon bands staan - natuurlijk houdt niet iedereen daarvan maar het hele evenement spreekt aan, mensen praten er met elkaar over en ik had ook liever The Bloc Party dan Coldplay maar toch ga ik niet zo ingewikkeld doen en mijn muzieksmaak er boven stellen. Herinner me nog de engelse bekerfinale, waar je hetzelfde gedrag vertoonde. Ik vind het jammer en sneu maar het staat je vrij om je op die manier te presenteren.
Het is goed joh - jij denkt altijd te weten wat goede smaak is - als er iemand stempeltjes plakt, ben jij het wel vriend, maar isoleer jezelf vooral verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij de Engelse bekerfinale keek ik Giro en mocht dat van jou niet....
Jij moet niet zo snel proberen stempeltjes te drukken op mensen die je niet persoonlijk kent.
Man, ik geef alleen een mening over wat artiesten. Als jij mijn favorieten afkraakt, ga ik er ook niet zo'n punt van maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is goed joh - jij denkt altijd te weten wat goede smaak is - als er iemand stempeltjes plakt, ben jij het wel vriend, maar isoleer jezelf vooral verder.
Daar gaat het niet om maar laat maar. Blijkbaar zit je teveel in je eigen werkelijkheid om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Man, ik geef alleen een mening over wat artiesten. Als jij mijn favorieten afkraakt, ga ik er ook niet zo'n punt van maken.
Wisselend maar gemiddeld kut. Ga ik nu door voor de koelkast?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met de knie van SCH?
Jep.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wisselend maar gemiddeld kut. Ga ik nu door voor de koelkast?![]()
Matig - pijn is niet fijn en hij is duf van de medicijnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef Suijk het volgende:
Volgende vraag: Hoe is het humeur van SCH?
* Bluezz zet Trea Dobbs opquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
Als je dan ook ophoudt hier te zeiken en lekker thuis je elitemuziek gaat luisteren, dan is het nog beter
Green Day nu ook op Ned-3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
Ik zap even naar Berlijn, wie zijn die make up boys?
* SCH haakt inquote:
Ik wilde het niet geloven. Vroeger vond ik die toch wat leuker.quote:
Behoorlijk veranderd inderdaad maar nog steeds goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde het niet geloven. Vroeger vond ik die toch wat leuker.
Dookie is geniaal en ongeevenaard, maar ze hebben daarna toch nog toffe platen afgegeven. Wordt altijd vrolijk van Green Day.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde het niet geloven. Vroeger vond ik die toch wat leuker.
Zijn toch de bands die mijn muziek-interesse hebben opgewekt. In eerste instantie Queen en Normaal ( echt waar!quote:
Één van eerste cd's die ik kocht (en laatste). De reden was dat het hoesje zo leuk groen was en een mooie tekening.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dookie is geniaal en ongeevenaard, maar ze hebben daarna toch nog toffe platen afgegeven. Wordt altijd vrolijk van Green Day. [afbeelding]
LMR en EH.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Hee, dat is wel leuk. Wat spelen ze?
Doeiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
SCH, golfer en alle anderen die zich hebben gestoord aan mijn commentaar op diverse bands, sorry hoor... Ik neem muziek nu eenmaal te serieus, vrees ik.
Ga ik zo Tour kijken!
Ik heb totaal wel uren naar die tekening gestaard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Één van eerste cd's die ik kocht (en laatste). De reden was dat het hoesje zo leuk groen was en een mooie tekening.
Geeft ongeveer mijn interesse en verstand van muziek wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |