Veel plezierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat op weg naar de Galgenwaard
Hij die de jonge wereldkampioenen gaat aanschouwen groet u!
maar ze is wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
die zingt altijd alsof ze er elk moment een eind aan gaat maken
ik zie de hele tijd een denkbeeldig stuk om om haar nek zitten, maar misschien zingt ze daarom ook wel zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ze is wel lekkeren daar gaat t om, toch?
Ben jij negatief geboren ofzo ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Dido, met die ijle zeikstem en die schoolmeisjespoëzie... En dan met Sol Campbell wippen.
Alleen bands die niemand kent kunnen zijn goedkeuring wegdragen. Vooral niet met de massa meegaan.quote:
Wat is er met de beste man.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is er met de beste man.
ik vind het een top vent
dat hebben toch veel meer ajacieden, alleen winnen is daar ook niet genoegquote:
Jawel maar je loopt alleen maar alles af te kraken.quote:
waar zullen we beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is er met de beste man.
ik vind het een top vent
Ik vind deze artiesten ook allemaal niet boeiend...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel maar je loopt alleen maar alles af te kraken.
Jammer want ik ga nou naar de voetbal vat leeg maken. Maar die man doet genoeg terwijl hij dat niet hoeft te doen. Hij pakt zijn zaakjes slim aanquote:
Ik wou dat ik mijn leven zo had ingericht als hij had gedaan.quote:
Ik herken feilloos snobistische mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Dido ligt totaal niet in de lijn van mijn muzikale smaak, Coldplay, Travis en U2 had ik als niemand ze kende even saai gevonden.
Als je dan ook ophoudt hier te zeiken en lekker thuis je elitemuziek gaat luisteren, dan is het nog beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Ach, geniet jij lekker van Dido, geniet ik van andere muziek. Iedereen blij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |