Edit: flauwe lemmingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:41 schreef Nickthedick het volgende:
Zuster-topic
Extreem rechtse meerderheid: heb jij een emergency plan ?
Lemmingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:41 schreef Nickthedick het volgende:
Zuster-topic
Hoezo? Ik ben het zuster-topic niet begonnen?quote:
Voor ieder verstandig mens is 50 zetels voor de PvdAllochtoon een schrikbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:29 schreef Tijger_m het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de paniek zich meester maakt van rechts nederland nu de PvdA weer op 50 zetels staat.![]()
Tot je afgestudeerd bent jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef ethiraseth het volgende:
Geen enkel plan. Ben student en dan is het goed als er een linkse regering komt.![]()
De laatste tijd hoor ik opvallend vaak: Pvda en VVD zijn vandaag met het voorstel gekomen om....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef Dante_A het volgende:
Eehhhmmm.... niet om het een of ander maar de SP komt nog wel een zeteltje of zestig te kort voor we van een extreem linkse meerderheid kunnen spreken.
Ik zie de PvdA die zetels in ieder geval niet leveren, die zullen eerder neigen naar een kabinet met de VVD dan met de SP.
serieusquote:In de jaren '70 stelden veel bedrijven nood plannen op om eventueel naar het buitenland uit te wijken. De Amerikaanse activiteiten van het (toen nog) oer Hollandse Albert Heijn stammen bijvoorbeeld uit die tijd. Er dreigden nationalisaties en andere nare dingen en daarom besloot men om zich op veiliger landen te richten.
elke wereldburger zou dat moeten doen. En als je emigreert neem je dat potje gewoon lekker mee. Zo hoort het.quote:Zelf ben ik redelijk onkwetsbaar omdat me buiten NL bevind en een groot deel van m'n spaarcentjes buiten NL heb. Mijn in NL opgebouwde pensioen is natuurlijk wel in gevaar om door het regime verkwanseld te worden, maar dat heb ik toch al min of meer opgegeven en bouw in eigen beheer een potje op.
verkiezingen zijn pas in 2007, peilingen zijn van NOVAquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:29 schreef Tijger_m het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de paniek zich meester maakt van rechts nederland nu de PvdA weer op 50 zetels staat.![]()
Dat verbaast me niets.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
Heb helaas nog geen letterlijke quote kunnen vinden
hou je geeikel voor jequote:
Wim Kok was een betere Minister van Financieen dan Gerrit Zalm ooit zal zijn, raar he?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
Lache om te horen
Wat mij ter oren kwam is dat PvdA in de jaren 90 er achter kwam dat bedrijven toch wel handig waren voor de welvaart in dit land
nogal een stelling, lijkt me we een nieuw topic waardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wim Kok was een betere Minister van Financieen dan Gerrit Zalm ooit zal zijn, raar he?
Moet je wel genoeg kunnen sparen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
elke wereldburger zou dat moeten doen. En als je emigreert neem je dat potje gewoon lekker mee. Zo hoort het.
Precies, hoewel mensen die nog sneller doorschuiven naar rechts dan de PvdA het anders zien. Relativiteit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:11 schreef Nickthedick het volgende:
Euuuh, PvdA schuift juist door naar rechts.
Omdat CDA en PvdA toen dicht bij elkaar lagen in de peilingen hebben veel mensen met tegenzin PvdA gestemd om een rechtse meerderheid te voorkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:55 schreef -DailaLama- het volgende:
SP werd de vorige verkiezingen veel te hoog geschat. En de verkiezingen daarvoor ook.
Wat mij ter oren kwam was dat VVD, in de jaren 90, plannen had om joden af te voeren richting concentratie kampen in Duitsland. Heb helaas nog geen letterlijke quote kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
serieus
Lache om te horen
Wat mij ter oren kwam is dat PvdA in de jaren 90 er achter kwam dat bedrijven toch wel handig waren voor de welvaart in dit land
Heb helaas nog geen letterlijke quote kunnen vinden
Ja, dan kan je gelijk na je studie van beurs naar bijstand, en nog steeds geen fuck uitvoeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef ethiraseth het volgende:
Geen enkel plan. Ben student en dan is het goed als er een linkse regering komt.![]()
Goh,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Jace het volgende:
Een land krijgt de regering die het verdient
Ik kan er ook geen troost in vinden als er weer PvDA gestemd wordtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh,
Leuk, zullen al die slachtoffers van de bezetting van oosteuropa door Stalin en de navolgende regiemes echt troost in vinden.
Dat zei je echter niet, jij zei dat mensen die onder een dictatuur leven dat verdient hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:41 schreef Jace het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen troost in vinden als er weer PvDA gestemd wordt
maar in Nederland doen de mensen het toch echt zelf
Ja, en jij eindigt je zin met een komma in plaats van een punt!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zei je echter niet, jij zei dat mensen die onder een dictatuur leven dat verdient hebben.
New Age crap,
Maar zeg eens, vind je dat een land de regering krijgt die het verdient?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef Jace het volgende:
[..]
Ja, en jij eindigt je zin met een komma in plaats van een punt!
Mierenneuker.
Wat ik zei heeft betrekking tot dit topic.
Als ik zeg dat een links beleid ongepast is in een topic dan bedoel ik toch ook niet dat een links beleid altijd ongepast is.
Ja, dat zei hij net. Dus hij vind het ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar zeg eens, vind je dat een land de regering krijgt die het verdient?
Letterlijk en figuurlijk. Zuster topic van zuster ideologie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:41 schreef Nickthedick het volgende:
Zuster-topic
Bullshit..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Al zou de combinatie PvdA-GL genoeg schade aanrichten om de volgende 100 jaar bezig te zijn met de wederopbouw.
Zo'n coalitie moet desnoods met geweld weggejaagd worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Paniektopic. De PvdA zal nooit in 1 kabinet zitten met de SP. Al zou de combinatie PvdA-GL genoeg schade aanrichten om de volgende 100 jaar bezig te zijn met de wederopbouw.
Ah, de extremisten komen weer te voorschijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo'n coalitie moet desnoods met geweld weggejaagd worden.
Niets extremistisch aan, ik heb het beste met dit land voor. Stalinistische regimes hebben wereldwijd genoeg schade veroorzaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:15 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Ah, de extremisten komen weer te voorschijn...![]()
Wat is er niet extremistisch aan het wegjagen door middel van geweld van een kabinet die door het volk gekozen is...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niets extremistisch aan, ik heb het beste met dit land voor. Stalinistische regimes hebben wereldwijd genoeg schade veroorzaakt.
Dit volk valt niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Wat is er niet extremistisch aan het wegjagen door middel van geweld van een kabinet die door het volk gekozen is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |