Nederlandse toestanden.quote:Een 98-jarige vrouw die een rechtszaak om eigendom had aangespannen, moet van de rechter op 25 maart 2010 terugkomen.
Heb verdomme de centen hard nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
summer summer summertime, can't you sit back and unwind?
word Rood Links!quote:
Voel me al robin hood m'n rijke baas te veel geld afhandig maken voor te weinig werkquote:
In kwaliteit niet geėvenaard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
Namen 3 niet-criminelen Marokkanen bekend maken.
LOL![]()
![]()
.
Blauw Links?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voel me al robin hood m'n rijke baas te veel geld afhandig maken voor te weinig werk.
Another one bites the dust. Minachting voor het volk. Kiezersbedrog. Baantjesjager. Vriendjespolitiek. Links lullen rechts vullen. Regent. CDA'er.quote:DEN HAAG (ANP) - Tweede-Kamervoorzitter Weisglas betreurt het voortijdig vertrek van CDA-Kamerlid Bruls. Vrijdag werd bekend dat de christen-democraat in oktober burgemeester van Venlo wordt.
Blauw worden is inderdaad niet onbelangrijkquote:
Weet ik veel, heb je er een gelezen, dan ken je ze allemaal. Het is jammer dat al die gasten zo strontvervelend worden als ze een bindende zeikfactor hebben gevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blauw worden is inderdaad niet onbelangrijk.
ps had freakje de adresgegevens van Ryan3 openbaar gemaakt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
Namen 3 niet-criminelen Marokkanen bekend maken.
LOL![]()
![]()
.
Sidekick On A Roll.quote:
Sidekick is bezeten door een humoristisch buitenaards wezenquote:
Hou mij vast! Ik ben bang!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Sidekick is bezeten door een humoristisch buitenaards wezen.
*smack*quote:
quote:
Dit is toch die vrouwelijke tennister Mauresmo?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is toch die vrouwelijke tennister Mauresmo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |