Tuurlijk. Dat was tenminste een echte oorlog. Niet zoals nu met computertjes enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus jij bent ook geintersseerd in 2e wereldoorlog geschiedenis?
Er gaan alsnog veel mensen doodquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat was tenminste een echte oorlog. Niet zoals nu met computertjes enzo.
Toen aan 2 kanten, nu aan 1 kant.quote:
Het is Zaterdag, ja dus.quote:
Kwestie van tijd tot de balans wordt gevonden. En het westen is sowieso een stuk gevoeliger voor dode mede mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
Toen aan 2 kanten, nu aan 1 kant.
Het is nog steeds Zaterdag, we zitten pas op de helft!quote:
Ik bedoel voor Dizer.quote:
Ik volg het niet meer.quote:
Tja...ben niet echt gecharmeerd van haar. Komt toch te nep over. Krijg ’m vast wel omhoog hoor als ze in mijn bedje ligt maar toch...ik zou "het" met tegenzin doen, zo van "ze is een bekende ster en heeft de reputatie mooi te zijn. Vooruit dan maar".quote:
Mooi, dan ligt het aan Sven.quote:
Soms denk ik... what the fuck.. Oeps sorry, wel in het Nederlands natuurlijk..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja...ben niet echt gecharmeerd van haar. Komt toch te nep over. Krijg ’m vast wel omhoog hoor als ze in mijn bedje ligt maar toch...ik zou "het" met tegenzin doen, zo van "ze is een bekende ster en heeft de reputatie mooi te zijn. Vooruit dan maar".
Dat heb ik bij veel wijven, zoals Londsdale Lohanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja...ben niet echt gecharmeerd van haar. Komt toch te nep over. Krijg ’m vast wel omhoog hoor als ze in mijn bedje ligt maar toch...ik zou "het" met tegenzin doen, zo van "ze is een bekende ster en heeft de reputatie mooi te zijn. Vooruit dan maar".
As ifquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb ik meestal met plaatjes van naakte vrouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
Soms denk ik... what the fuck.. Oeps sorry, wel in het Nederlands natuurlijk..
Wat er toch mis is met jou... Waarom moet je het nou gaan associëren(sp?) met sex
Nee ik meen het, met tegenzinquote:
Als je niet wou, waarom zou je dan in staat zijn om überhaupt met haar naar bed te gaan? Omdat ze bekend is en andere mensen haar mooi vinden kun je het met haar doen, ook al maakt ze helemaal niks los bij je behalve tegenzin?quote:
Je bent van harte welkom hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Thats it volgend jaar ga ik naar Sensation
Die avatar van Dies, ik kan em niet meer aanzien.quote:
Sensation, niet Svensation.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor..
Geen commentaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef Dada het volgende:
Jij niet wou je zeggen? Jij beoordeelt dan haar persoonlijkheid ofzo?
Oh.quote:
Op die fiets.. ik ook niet..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die avatar van Dies, ik kan em niet meer aanzien..
Tja....waar een vrouw is is een weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
Als je niet wou, waarom zou je dan in staat zijn om überhaupt met haar naar bed te gaan? Omdat ze bekend is en andere mensen haar mooi vinden kun je het met haar doen, ook al maakt ze helemaal niks los bij je behalve tegenzin?
Volgens mij zitten daar beneden wat draadjes verkeerd, want bij gebrek aan opwinding hoort er meestal niks te gebeuren.
Je moet nog tot donderdag, of niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op die fiets.. ik ook niet..Ik wil een andere avatar
Wie is dat dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
Op die fiets.. ik ook niet..Ik wil een andere avatar
Alice uit Idols.quote:
Jahquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je moet nog tot donderdag, of niet?
Lange week.
Dag dagquote:
Doei Dizer.quote:
Doei Dada.quote:
Ja hallo, ik ga niet wegquote:
Watquote:
Maar ik welquote:
Taniaflits?quote:
Ik laat een traantjequote:
*Wijst met ene vinger naar Beau en andere vinger naar neusquote:
Begin maar eens met uitslapen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
Oe Sensation begint!!
Maandag is de eerste dag van mijn vakantie...what to do what to do
Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
*Wijst met ene vinger naar Beau en andere vinger naar neus
(Zo deden ze dat toch bij Hints als iemand het geraden had?)
De voorlopige weersverwachting geeft 80% kans op regen maandag, zo fucking mooi lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tis fucking mooi weer, dan ga ik niet uitslapen
Als je je verveelt mag je wel mijn scriptie uitprinten, kopieren en inleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tis fucking mooi weer, dan ga ik niet uitslapen
Zie je dat net niet ook al?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ok nu heb ik spijt dat ik niet naar Sensation ben gegaan
Ik moet die dag wel heel even naar school om iets in te leverenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je je verveelt mag je wel mijn scriptie uitprinten, kopieren en inleveren
MSN is zo 2001quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet die dag wel heel even naar school om iets in te leveren
Kom es online men
Tsk tsk msn is nog steeds hip hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
MSN is zo 2001![]()
![]()
Volgende week heb ik waarschijnlijk vakantie, dan ben ik wel vaker online. Nu ga ik film kijken![]()
Ja, dat jij toevallig in die avatar staat kan ik ook niks aan doen jaquote:
Dusquote:
Ik neem aan van welquote:
Heeft iemand hem gezien?quote:
Dit was een van z'n laatste topics gister:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |