De voorlopige weersverwachting geeft 80% kans op regen maandag, zo fucking mooi lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tis fucking mooi weer, dan ga ik niet uitslapen
Als je je verveelt mag je wel mijn scriptie uitprinten, kopieren en inleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tis fucking mooi weer, dan ga ik niet uitslapen
Zie je dat net niet ook al?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ok nu heb ik spijt dat ik niet naar Sensation ben gegaan
Ik moet die dag wel heel even naar school om iets in te leverenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je je verveelt mag je wel mijn scriptie uitprinten, kopieren en inleveren
MSN is zo 2001quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet die dag wel heel even naar school om iets in te leveren
Kom es online men
Tsk tsk msn is nog steeds hip hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
MSN is zo 2001![]()
![]()
Volgende week heb ik waarschijnlijk vakantie, dan ben ik wel vaker online. Nu ga ik film kijken![]()
Ja, dat jij toevallig in die avatar staat kan ik ook niks aan doen jaquote:
Dusquote:
Ik neem aan van welquote:
Heeft iemand hem gezien?quote:
Dit was een van z'n laatste topics gister:quote:
Ze zong ook wel aardig.quote:
Ze zong goed zeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze zong ook wel aardig.
Alleen heeft ze daar nu niet zoveel aan zonder platenmaatschappij.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze zong ook wel aardig.
Die gaat ze na vandaag wel krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef LeBeau het volgende:
Ja, want als je bij Christine van de Horst bent geweest, dan gaat je carriére gegarandeerd fantastisch daarna.quote:
Altijd leuk als een moderator het goede voorbeeld geeft.quote:
Nee mên, omdat ze gewoon goed zong.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, want als je bij Christine van de Horst bent geweest, dan gaat je carriére gegarandeerd fantastisch daarna.
Dan moet er natuurlijk wel iemand naar kijken.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
Er staan lekkere wijven in mijn fotoboek.!
Het is ChrisKras.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk wel iemand naar kijken.Maarja, ik ga er van uit dat ze dit nummer gewoon naar platenmaatschappijen zullen sturen en niet alleen zullen steunen aan de 'exposure' van een optreden tijdens Kris Kras.
We zullen zien hoe het zal lopen.
Oh.quote:
Al zou het wel zo kunnen zijn dat platenmaatschappijen bij Dewi misschien twijfelen omdat haar eerdere album en singels niet echt een succes waren.quote:Je hebt ook wel gelijk, ik bedoel alleen dat als "zangeresjes" als die Elise een platencontract kunnen krijgen (dat kind kan ECHT niet zingen) moet haar het toch ook lukken..
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:40 schreef Dada het volgende:
En ik dacht dat Krezip ook een tijdje zonder zat.
Maar daarvoor zaten ze toch een tijdje zonder platencontract?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor.. Krezip heeft net een nieuwe CD, What Are You Waiting For?
Oh, er stond "zat"quote:Op zondag 3 juli 2005 13:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar daarvoor zaten ze toch een tijdje zonder platencontract?
Jaquote:
Nou, dan heb je gelijk ja. Ze hebben idd een tijdje zonder gezeten.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:17 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan heb je gelijk ja. Ze hebben idd een tijdje zonder gezeten. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |