Ja, maar dus te laat. Niet ver vantevoren, was het maar zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:57 schreef gelly het volgende:
Ze zegt toch eerst ver vantevoren "neem verderop de afslag" ?
Dus als je langs de snelweg loopt was ie dus op tijd geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar dus te laat. Niet ver vantevoren, was het maar zo.
Geinig dingetje hoor, daar niet van, je hebt er niet eens een auto voor nodig, je kunt als je gaat wandelen ook nooit meer verdwalen.
Oh, mijn TomTom (2 of 3? ) zegt echt ruim vantevoren al "neem verderop de afslag" en idd vrij laat "neem de afslag". Ben je al rotondes tegengekomen die er niet zijn ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar dus te laat. Niet ver vantevoren, was het maar zo.
Geinig dingetje hoor, daar niet van, je hebt er niet eens een auto voor nodig, je kunt als je gaat wandelen ook nooit meer verdwalen.
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dus als je langs de snelweg loopt was ie dus op tijd geweest.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef longinus het volgende:
Een vrouw die je verteld hoe je moet rijden, kies de mannenstem
dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik gewoon te weinig satellieten , rond de 5 a 6.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef static het volgende:
Vandaag een TomTom Go 700 gekocht, leuk speeltje, werkt prima, maar de timing is belabberd op de snelwegen qua waarschuwingen.
In de stad spreekt het meiske je precies op het goede moment toe; dus ca. 50 meter voor de afslag meldt ze 'links- of rechtsaf', maar op de snelweg presteert de snol het om precies net na de afslag dit te melden.
Heb de gebruikerhandleiding al doorgespit (dus don't RTFM me), teven de website, maar ik kan nergens vinden of je dat ding kunt calibreren oid.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Kijk, dat klinkt logisch. Thanks.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef MRPhone het volgende:
Dat kan kloppen, let voor de gein eens op. Als hij zegt neem over 300 meter de afslag kun je meestal nog net het bordje UIT nemen op de snelweg. Dit zit ook in Garmin en ook in Navman. De TomTom neemt het eindpunt van de afrit (dus na de afremzone voor bv verkeerslichten) als afslag en niet het bordje UIT. Let maar eens op bij het bordje uit op een afrit heb je nog 250 a 300 meter om tot stilstand te komen voor een kruising cq verkeerslichten.
Zie dit voorbeeld, ik hoop dat dit duidelijk genoeg is
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |