Daar zat 'k net ook aan te denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef NightH4wk het volgende:
Wat zijn rechtse ideeen?
quote:De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk.
quote:De invoering van het three strikes you're out -principe: na drie geweldsmisdrijven levenslang.
quote:Hoewel het aantal asielzoekers de afgelopen jaren daalde is het aantal nog steeds te hoog, het grote aantal afwijzingen spreekt boekdelen. Daarom worden in Nederland voorlopig geen asielzoekers meer toegelaten; alle politieke vluchtelingen dienen in de regio te worden opgevangen. Er wordt een uitzondering gemaakt voor die politieke vluchtelingen voor wie aantoonbaar in de regio geen opvangmogelijkheid is, met een maximum (quotum) van 5.000 per jaar. Ons absorptievermogen hebben we immers reeds enige tijd geleden overschreden.
Het gebruik van hoofddoekjes in publieke functies wordt verboden.
bron: www.groepwilders.nlquote:In geval van een dubbele nationaliteit moeten geweldmisdrijven kunnen leiden tot denaturalisatie en uitzetting.
bron: www.vlaamsbelang.bequote:Het Vlaams Belang is tegenstander van een utopische multiculturele samenleving, die elke volkse eigenheid vermorzelt tot een grijze eenheidsworst. Natuurlijk leven wij niet op een eiland en dus hebben er ontmoetingen plaats van verschillende culturele tradities. Het Vlaams Belang pleit voor een open en dynamische cultuur, die uitgaat van haar eigen identiteit en talent.
Heerlijk, zoals ja als een blondjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:30 schreef wendy-tje het volgende:
ideeen die in je rechter hersenhelft ontstaan
Ligt aan de vrouw natuurlijk, niet generaliseren tenzij je het over blondjes hebt natuurlijk...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Tarak het volgende:
Eén van mijn zussen heeft indertijd op de LPF gestemd, dus stemmen ze allebei VVD, maar ze wellicht kunnen ze switchen bij een goed alternatief.
Ken wel meer vrouwen die indertijd op de LPF hebben gestemd. Vrouwen praten daar volgens mij gewoon wat minder over dan mannen. Vrouwen praten veel meer tutdingen, dagelijkse bezigheden en relaties in plaats van over politiek.
Eigenlijk vind ik dit niet eens zulke extreem rechtse standpunten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef SlimShady het volgende:
een paar op een rijtje.
[..]
[..]
[..]
[..]
bron: www.groepwilders.nl
[..]
bron: www.vlaamsbelang.be
precies. ik zou die vrouwen wel eens willen spreken met de belangrijkste vraag: waarom?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef MacVincent het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw natuurlijk, niet generaliseren tenzij je het over blondjes hebt natuurlijk...
hey, maak je niet druk. dit is een discussieforum.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit niet eens zulke extreem rechtse standpunten.
Op punt 1 en 2 na, denk ik dat mijn zussen het er wel mee eens zijn. Maar laat verder maar vrouwen reageren.![]()
dat zei ik niet letterlijk. maar dat is hij idd niet.quote:
- Monoculturele, multi-ethnische samenleving waarin het belang van de eigenheid van Nederland gewaarborgd isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hey, maak je niet druk. dit is een discussieforum.
wat ik zou willen weten is welke standpunten hun aanspreken.
Die hebben medelijden met alles en nog wat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef pberends het volgende:
Valt me altijd op dat jongevrouwen voor 95% links stemmen. Best "hilarisch". Ben wel benieuwd waarom...
zorgende kant van de vrouw enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef pberends het volgende:
Valt me altijd op dat jongevrouwen voor 95% links stemmen. Best "hilarisch". Ben wel benieuwd waarom...
ja. dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
-een heleboel punten-
Anekdote die m'n zus gisteren nog vertelde dat de deur werd opengehouden voor een zwart gesluierde vrouw (geen burka, maar wel hoofd en hals bedekt) met kinderwagen door een mannelijke collega, de vrouw bedankte deze man niet eens, maar liep gewoon door. Een vrouwelijke collega wilde deze dame aanspreken op haar ronduit onbeschofte gedrag, ware het niet dat de gesluierde dame net met de kinderwagen over haar tenen reed.
Natuurlijk gaat het niet om situaties zoals bovenstaand niet doorslaggevend, maar het is allemaal én, én, én.
Uiteraard hangt het een en ander samen met het werk van m'n zussen.
waarom niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou denk ik geen SP'er of GL'er kunnen neuken.
Ik zou het niet weten. Het irriteert me gewoon, en dan heb ik geen zin meer.quote:
Je moet mensen altijd aanspreken op asociaal gedrag!! Dus alle mensen die niet bedanken voor het openhouden van deuren moet worden aangesproken worden op hun asociale gedrag!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef Monidique het volgende:
Als iemand niet bedankt voor het openhouden van de deur en ze is 'gewoon' Nederlands dan is ze simpelweg asociaal, maar als ze niet bedankt en ze draagt een hoofddoek dan moet ze aangesproken worden op haar asociale gedrag? Of denk ik toch weer eens veel te cynisch?
Noch WIlders, noch Fortuyn zijn die mening toegedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:16 schreef SlimShady het volgende:
maar als je Wilders en Fortuyn erbij haalt: zij zouden willen dat er hier geen allochtonen zijn.
OMG!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het irriteert me gewoon, en dan heb ik geen zin meer.![]()
Kortom, jij neukt heel weinigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou het niet weten. Het irriteert me gewoon, en dan heb ik geen zin meer.![]()
he wa?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Noch WIlders, noch Fortuyn zijn die mening toegedaan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
he wa?
serieus, ik begrijp die zin niet. ontcijferen van die zin lukt me niet.
even wat info gezocht over wat Pimmetje zei.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
![]()
Wilders en Fortuyn vinden/vonden helemaal niet dat er geen allochtonen in Nederland zouden mogen zijn.
Ja het is een dubbele ontkenning, ik hoop dat het toch duidelijk is
over Fortuyn heb je gelijk.quote:Fortuyn zei echter zichzelf niet te zien als een extreem-rechts politicus, evenmin als een libertijnse populist, en hij verzette zich tegen deze vergelijkingen. Hij zei bijvoorbeeld dat hij niet zoals Le Pen de holocaust zou bagatelliseren en evenmin buitenlanders met geweld het land zou willen uitzetten. Hij voegde daaraan toe dat hij een algemeen pardon voor alle circa 5000 asielzoekers in Nederland voorstond. Volgens hem zou iedereen die al in Nederland was, ook in Nederland moeten kunnen blijven, met uitzondering van illegale immigranten uit de Nederlandse Antillen.
Soms duurt het drie weekjes, maar het gaat mij omm de kwaliteit, niet om de kwantiteit.quote:
Da's ook toevallig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:28 schreef Mukie het volgende:
Ik ben er wel mee eens:
De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk.
quote:De invoering van het three strikes you're out -principe: na drie geweldsmisdrijven levenslang.
quote:Hoewel het aantal asielzoekers de afgelopen jaren daalde is het aantal nog steeds te hoog, het grote aantal afwijzingen spreekt boekdelen. Daarom worden in Nederland voorlopig geen asielzoekers meer toegelaten; alle politieke vluchtelingen dienen in de regio te worden opgevangen. Er wordt een uitzondering gemaakt voor die politieke vluchtelingen voor wie aantoonbaar in de regio geen opvangmogelijkheid is, met een maximum (quotum) van 5.000 per jaar. Ons absorptievermogen hebben we immers reeds enige tijd geleden overschreden.
ok. mag ik jou wat vragen? je hoeft hier niet op te antwoorden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:28 schreef Mukie het volgende:
Ik ben er wel mee eens:
De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk.
De antillen hebben we gewoon niets meer te zoeken. Hoe wil je uberhaupt daar iets te zeggen hebben vanuit hierquote:
Sure...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ok. mag ik jou wat vragen? je hoeft hier niet op te antwoorden.
ga je Wilders stemmen? en waarom wel/niet?
Wilders is wel duidelijk genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
even wat info gezocht over wat Pimmetje zei.
[..]
over Fortuyn heb je gelijk.
Ik kan niet zo snel vinden of Wilders toegeeft of ontkent. hij zegt het niet letterlijk.
Uh, je bent dus een libertariër?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Het ligt eraan wat je als rechts definieert. Ik ben libertarinsch ingesteld - iets wat in Nederland als rechts wordt gezien, en ik ken wel redelijk wat dames die over veel dingen hetzelfde denken. Maar dat zal vast liggen aan de dames waar ik mee omga.
Ik zou denk ik geen SP'er of GL'er kunnen neuken.
Uh, 'k ben het bijna eens met al je punten, maar 'k ben niet rechts.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef Gia het volgende:
Ben ook rechts van het midden.
Ben o.a. voor het afschaffen van de dubbele nationaliteit, in elk geval voor de nieuwe generatie en voor nieuwkomers.
Alleen echtparen met gemengde nationaliteit, waarvan één de Nederlandse (niet dubbele) is, mogen een dubbele nationaliteit hebben. Dit omdat de buitenlandse partner vaak verder niemand heeft in Nederland en in geval van scheiding makkelijk naar haar/zijn eigen land terug moet kunnen keren.
Wat de voorbeelden betreft ben ik niet voor three strikes out, maar gewoon elke keer de straf verdubbelen, wordt het op den duur wel levenslang, maar goed, eigen schuld, toch? En niet alleen voor ernstige delicten, maar voor alles. Eerste keer diefstalletje 240 uur dienstverlening? Tweede keer 240 uur zitten en van hieruit verdubbelen elke volgende keer.
Ben wel voor doodstraf in extreme gevallen. Moord (niet doodslag of dood door schuld), verkrachting met veel geweld, ernstig kindermisbruik bijvoorbeeld. Schuld moet dan wel 100 % vaststaan. Als niet 100 % bewezen is dat de persoon schuldig is, maar het eigenlijk wel zeker is, en de dader blijft ontkennen, dan levenslang en doorgaan met zoeken naar meer of beter bewijs en/of getuigen.
Ben ook voor uitzetten van criminele buitenlanders. Iemand die alleen maar een buitenlandse nationaliteit heeft en zich hier niet kan gedragen, gaat maar in zijn eigen land wonen.
Ben ook voor het afpakken van de Nederlandse nationaliteit van mensen met een dubbele nationaliteit die zich ernstig crimineel gedragen. Er hangt ze dan uitzetting boven het hoofd, dus misschien dat ze dan wel dimmen.
Verder ben ik voor afschaffen van de kinderbijslag. Ik weet niet of dat een rechts idee is, maar ik vind het in de meeste gevallen overbodig. Mensen met minimum inkomens kunnen dan gebruik maken van bijzondere bijstand, of er komt een speciale kinderkorting via belastingteruggave in de plaats. Die dan overigens alleen mag gelden indien de kinderen in Nederland woonachtig zijn.
Dus, TS, ben ik er één?
Ben ook voor legaliseren van softdrugs, maar streng tegen harddrugs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:56 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Uh, 'k ben het bijna eens met al je punten, maar 'k ben niet rechts.
'k weet niet wat voor'n negatieve effecten harddrugs precies kan hebben, dus daarom heb 'k ook niet echt een duidelijk opinie hierover. Wel ben 'k in principe voor het legaliseren van alle soorten en vormen van drugs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ook voor legaliseren van softdrugs, maar streng tegen harddrugs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |