abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28402849
Zijn er vrouwen die rechtse ideeën hebben? En/of op een extreemrechtse partij stemmen?
Zoals Fortuyn, Wilders, Vlaams Belang.
Ik zou graag vrouwelijke Fokkers willen horen over de ideeën van zulke partijen.
pi_28402901
Wat zijn rechtse ideeen?
pi_28403639
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef NightH4wk het volgende:
Wat zijn rechtse ideeen?
Daar zat 'k net ook aan te denken.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28403663
ideeen die in je rechter hersenhelft ontstaan
pi_28403775
een paar op een rijtje.
quote:
De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk.
quote:
De invoering van het three strikes you're out -principe: na drie geweldsmisdrijven levenslang.
quote:
Hoewel het aantal asielzoekers de afgelopen jaren daalde is het aantal nog steeds te hoog, het grote aantal afwijzingen spreekt boekdelen. Daarom worden in Nederland voorlopig geen asielzoekers meer toegelaten; alle politieke vluchtelingen dienen in de regio te worden opgevangen. Er wordt een uitzondering gemaakt voor die politieke vluchtelingen voor wie aantoonbaar in de regio geen opvangmogelijkheid is, met een maximum (quotum) van 5.000 per jaar. Ons absorptievermogen hebben we immers reeds enige tijd geleden overschreden.

Het gebruik van hoofddoekjes in publieke functies wordt verboden.
quote:
In geval van een dubbele nationaliteit moeten geweldmisdrijven kunnen leiden tot denaturalisatie en uitzetting.
bron: www.groepwilders.nl
quote:
Het Vlaams Belang is tegenstander van een utopische multiculturele samenleving, die elke volkse eigenheid vermorzelt tot een grijze eenheidsworst. Natuurlijk leven wij niet op een eiland en dus hebben er ontmoetingen plaats van verschillende culturele tradities. Het Vlaams Belang pleit voor een open en dynamische cultuur, die uitgaat van haar eigen identiteit en talent.
bron: www.vlaamsbelang.be
pi_28403806
Dat soort ideeen heb ik niet hoor
pi_28403849
Weduwe Rost-van Tonningen is er 1!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:37:19 #8
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28403869
Eén van mijn zussen heeft indertijd op de LPF gestemd, dus stemmen ze allebei VVD, maar ze wellicht kunnen ze switchen bij een goed alternatief.

Ken wel meer vrouwen die indertijd op de LPF hebben gestemd. Vrouwen praten daar volgens mij gewoon wat minder over dan mannen. Vrouwen praten veel meer tutdingen, dagelijkse bezigheden en relaties in plaats van over politiek.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28403931
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:39:37 #10
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28403944
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:30 schreef wendy-tje het volgende:
ideeen die in je rechter hersenhelft ontstaan
Heerlijk, zoals ja als een blondje antwoord...
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:41:12 #11
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28403987
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Tarak het volgende:
Eén van mijn zussen heeft indertijd op de LPF gestemd, dus stemmen ze allebei VVD, maar ze wellicht kunnen ze switchen bij een goed alternatief.

Ken wel meer vrouwen die indertijd op de LPF hebben gestemd. Vrouwen praten daar volgens mij gewoon wat minder over dan mannen. Vrouwen praten veel meer tutdingen, dagelijkse bezigheden en relaties in plaats van over politiek.
Ligt aan de vrouw natuurlijk, niet generaliseren tenzij je het over blondjes hebt natuurlijk...
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:41:40 #12
94405 Tarak
pi_28404000
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef SlimShady het volgende:
een paar op een rijtje.
[..]

[..]

[..]

[..]

bron: www.groepwilders.nl
[..]

bron: www.vlaamsbelang.be
Eigenlijk vind ik dit niet eens zulke extreem rechtse standpunten.

Op punt 1 en 2 na, denk ik dat mijn zussen het er wel mee eens zijn. Maar laat verder maar vrouwen reageren.

Wie zijn de "rechtse" vrouwen op Fok!, Milagro, Gia, Isabeau.... ?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28404044
Hoe weet je jij dat ik blond ben
pi_28404091
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef MacVincent het volgende:

[..]

Ligt aan de vrouw natuurlijk, niet generaliseren tenzij je het over blondjes hebt natuurlijk...
precies. ik zou die vrouwen wel eens willen spreken met de belangrijkste vraag: waarom?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:45:35 #15
101852 kokos
mividaloca
pi_28404120
Dat zijn vrouwen die naar de wc gaan, maar NIET om zich op te maken
Viva los Vatos Locos
pi_28404160
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Tarak het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dit niet eens zulke extreem rechtse standpunten.

Op punt 1 en 2 na, denk ik dat mijn zussen het er wel mee eens zijn. Maar laat verder maar vrouwen reageren.
hey, maak je niet druk. dit is een discussieforum.

wat ik zou willen weten is welke standpunten hun aanspreken.
pi_28404192
wilders extreem rechts
pi_28404258
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:48 schreef Esc het volgende:
wilders extreem rechts
dat zei ik niet letterlijk. maar dat is hij idd niet.
hij gaat wel ver. te ver naar mijn idee. maar goed. hij doet maar.
pi_28404271
Is dit een dating topic?
pi_28404323
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:51 schreef kenz het volgende:
Is dit een dating topic?
euh... nee.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:06:30 #21
94405 Tarak
pi_28404658
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef SlimShady het volgende:

[..]

hey, maak je niet druk. dit is een discussieforum.

wat ik zou willen weten is welke standpunten hun aanspreken.
- Monoculturele, multi-ethnische samenleving waarin het belang van de eigenheid van Nederland gewaarborgd is
- Geen knuffelbeleid mbt asielzoekers, asielwetgeving is van belang, en geen gejank over de zieligheidsfactor van bepaalde situaties
- Criminelen weren, is altijd goed; als je de mogelijkheid hebt om hun nederlandse identiteit af te pakken, gelijk doen!
- Er van balen voor hoer te worden uitgemaakt door een vijftienjarige krantenjongen als je in een rokje over straat gaat.
- Balen van wereldvreemde slijmcollega's die zeggen "Wat goed dat je een hoofddoek durft te dragen" terwijl onduidelijk blijft wat daar goed aan is en m'n zussen een hoofddoek verachten.
- Geen zin meer hebben om geconfronteerd te worden met dames in hoofddoek die zich continu verschuilen achter hun man om maar in de rol van meelijwekkend passief slachtoffer te kuinnen blijven
- Geen zin meer hebben in vrouwen die het normaal vinden om in woestijnklederdracht over straat te gaan en weigeren een concessie te doen aan de normen en waarden van de nederlandse samenleving, maar wel op hoge toon "rezzpect" eisen van de nederlandse samenleving voor hun eigen achterlijke gedachtegoed.
- Geen zin meer hebben in mannen die hun de hand weigeren te schudden en niets van hun aannemen omdat ze vrouw zijn;
- Geen zin meer hebben in de verpaupering van Nederland die de multi-ethnische samenleving Nederland gebracht heeft.

Anekdote die m'n zus gisteren nog vertelde dat de deur werd opengehouden voor een zwart gesluierde vrouw (geen burka, maar wel hoofd en hals bedekt) met kinderwagen door een mannelijke collega, de vrouw bedankte deze man niet eens, maar liep gewoon door. Een vrouwelijke collega wilde deze dame aanspreken op haar ronduit onbeschofte gedrag, ware het niet dat de gesluierde dame net met de kinderwagen over haar tenen reed.
Natuurlijk gaat het niet om situaties zoals bovenstaand niet doorslaggevend, maar het is allemaal én, én, én.

Uiteraard hangt het een en ander samen met het werk van m'n zussen.
pi_28404695
Valt me altijd op dat jongevrouwen voor 95% links stemmen. Best "hilarisch" . Ben wel benieuwd waarom...
pi_28404725
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef pberends het volgende:
Valt me altijd op dat jongevrouwen voor 95% links stemmen. Best "hilarisch" . Ben wel benieuwd waarom...
Die hebben medelijden met alles en nog wat.
www.pvda.nl
Steun!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:11:49 #24
94405 Tarak
pi_28404757

Rita
pi_28404776
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef pberends het volgende:
zorgende kant van de vrouw enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')