zijn ook naar bioscoop geweest. Na 5 minuten in de rij tussen de puisterige pubers en krijsende breezahsletjes zijn we weer naar huis geredenquote:Op zondag 3 juli 2005 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
gisteren was het dus fok-MC bioscoopdagwij zijn naar Sin City geweest
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zijn ook naar bioscoop geweest. Na 5 minuten in de rij tussen de puisterige pubers en krijsende breezahsletjes zijn we weer naar huis gereden
Bioscoop hier (n'gein) was het publiek van hetzelfde kaliber maar vriendin wilde persee.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zijn ook naar bioscoop geweest. Na 5 minuten in de rij tussen de puisterige pubers en krijsende breezahsletjes zijn we weer naar huis gereden
quote:U2 schreef ooit:
No more.. no more .. whipe the the tears of your eyes.. whipe your tears away..
Tuig is het........quote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef Worldbeater het volgende:Ja, zo rijden een hoop van die SM gasten ook.
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk wel eens .. kan het niet wat minder.![]()
Daar redt ik het niet bij met 160km/h over 50km/h weg @ industrieterrein.quote:Alleen de Zot van MotorXtra spant de kroon, 160 km/u door een 30 km/u woonerf.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen de Zot van MotorXtra spant de kroon, 160 km/u door een 30 km/u woonerf.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
<<knip>>
Thuis gelijk de Fiero gepakt en een stuk teruggereden op de snelweg, dubbel geparkeerd en aan de overkant van de weg de demper van de vluchtstrook geraapt.![]()
[[url=http://img17.imageshack.us/img17/7496/p1010519web8nh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img17.imageshack.us/img17/3986/p1010516web1zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img17.imageshack.us/img17/9510/p1010518web5zs.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img17.imageshack.us/img17/6494/p1010520web0vt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
![]()
Ziet er netjes uit manquote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef Makster het volgende:
MAar goed ik ben ook lekker bezig geweest. Begonnen en gefinished met het zadel, is echt MEGA goed gelukt. Stond er zelf versteld van, zit er mega strak om en nergens een rimpel te bekennen. Wel een secuur tijdrovend klusje maar des te leuker als het eenmaal zit
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanksquote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Ziet er netjes uit man
Wanneer heb je tijd voor mijn zadel?
Misschien doen op de sleutelmeet van Lars?
Ik wil niet lullig doen maar ik heb twee voorstellen gedaan en bijna geen reacties.quote:
Ah, ik dacht dat ze goedkoper waren.. mjah. Nu kan ik nog kiezen, moet nog even zien hoe kisten eruit zien, maar volgens mij 3 keer niksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
kisten tussen de 95 en de 120 euro, ze vragen er maar wat voor tegenwoordig. Heb ze al eens voor 140 gezien ook, maar bij de kleinere dumps liggen ze voor ongeveer 100. Ik had ze ook altijd gewoon aan naar werk. Hele dag op lopen zonder problemen
Even een postje van een tijdje terug gequotequote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
M'n uitlaat is bling, bling.![]()
Ben net wakker, maar heb eerst direct uit bed een half uurtje gepoetst aan de CR.
Ik dacht altijd dat die een matte finish had, maar dat is gewoon dat laagje wat alu na een tijdje opbouwt zoals roest op metaal.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
BE mompelt ook iets over mee willenfotoverslag he
Kunnen we hier nog wat mee OPMquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef hollander172 het volgende:
Moeten we anders maar een sleutelmeet organiseren?
Wat zijn jullie eng, ik weet niet of ik wel een meeting aandurf hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Verder hebben we uiteraard ook nog even gereden, dezelfde dijkjes langs het Markermeer als die ik gisteren had gereden. Alleen keerden we om bij Enkhuizen (waar de dijk richting flevoland begint) zodat we weer richting huis konden. Wederom een groen vliegjes feest, maar dat mocht de pret niet drukken. Hebben wel even zitten rusten bij het ministrandje waar ik ook al een foto van had gepost, zodat we de helmen konden schoonmaken. Had overigens niet veel nut, want het kleine stukje dijk dat we terugnamen (de rest over snelweg) zaten onze helmen alweer vol met die vliegjes
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Dat spul van mij schijnt gewoon in de was te kunnen? Wat mij betreft kunnen we een datum prikken. Desnoods alleen om te kijken naar de motorenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef hollander172 het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat te doen met vieze textiel motorkleding?Stomerij?
ik heb al aangegeven dat het echt super zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ik heb twee voorstellen gedaan en bijna geen reacties.Het maakt mij verder niet uit maar positieve of negatieve belangstelling zou fijn zijn aangezien ik volgende week de tijd heb.
![]()
Weekje vakantie.
Als niemand wil ook best maar wel fijn als ik dat dan weet.
hoe viesquote:Iemand trouwens enig idee wat te doen met vieze textiel motorkleding?Stomerij?
Regelen die zooi danquote:Op zondag 3 juli 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks
Zou ik inderdaad voor je kunnen doenMaar dan moet ik wel eerst een adapter voor de remklauw hebben anders kom ik helemaal nergens zeg maar
![]()
Eeuuhhhquote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik heb twee voorstellen gedaan en bijna geen reacties.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat zijn jullie eng, ik weet niet of ik wel een meeting aandurf hoor![]()
Je hebt de kans je uitspraak te bewijzen als je een keer komt meetenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
lars kon nog niks beloven dus ja, is niet echt iets om het voortouw mee te nemenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
De gene die echt een sleutelmeet nodig hebben vanwege balhoofdlagers die moeten maar het voortouw nemen ofzo
Dat was niet mijn uitspraakquote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt de kans je uitspraak te bewijzen als je een keer komt meeten![]()
dat doet er niet toequote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Wiens uitspraak dan wel
Mijn uitspraak ging over een gs500 met pimpvizier en een auto
yepquote:
daarom doen we het op een zaterdagquote:Anders maar een keer een zondag, maar ik weet niet of jullie dat willen ivm dichte winkels dan![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daarom doen we het op een zaterdag![]()
jozefientje, Kawasaki.Zx6r, Phatzak, Joes, demdgmquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jozefientje, Kawasaki.Zx6r, Phatzak, Joes, Youssef
jaja 1 keer is genoegquote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jozefientje, Kawasaki.Zx6r, Phatzak, Joes, Youssef![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |