Volgens mij wilde Paul van der S gewoon naar zijn werk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Monidique het volgende:
Turkse politie schiet belager ministerie dood
Ik krijg meer het idee dat de Turkse politie een lastige rechtsgang probeerde te vermijden.
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Paul van der S gewoon naar zijn werk.
Waar was jij tijdens de brandstichting van de Rotterdamse moskee?quote:
Nee, DrWolffenstein disst me. Ik ben verloren!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Boehoe kijk mij eens de Winter aanvechten.Toch even snel de elsevier lezen..........
Ik was thuis. Ik heb 4 getuigen die dat kunnen bevestigen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de brandstichting van de Rotterdamse moskee?
Je kat, de kanarie, de hamster en jezelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik was thuis. Ik heb 4 getuigen die dat kunnen bevestigen.
Welke drie getuigen zijn dat dan, naast je elektronische enkelband?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik was thuis. Ik heb 4 getuigen die dat kunnen bevestigen.
Een pepermuntrol, mijn webcam en mijn 3d-bril.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke drie getuigen zijn dat dan, naast je elektronische enkelband?
Zeg eens zelf, is dat geloofwaardig in een rechtzaak?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je kat, de kanarie, de hamster en jezelf?
Ach, als de nare moslims maar vastzitten in Cuba! Scheelt weer 100 kapingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef kLowJow het volgende:
Schijnvrijheid. Wat heerlijk toch.
National Geographic channel is hier van de kabel gehaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, als de nare moslims maar vastzitten in Cuba! Scheelt weer 100 kapingen.
Oh, en The Box.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
National Geographic channel is hier van de kabel gehaald.
en in de plaats daarvoor is gekomen....?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
National Geographic channel is hier van de kabel gehaald.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een pepermuntrol, mijn webcam en mijn 3d-bril.
Zegt zo'n negert: "Verdonk vind alle andere rassen minder dan het blanke hoofdras."quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:10 schreef pberends het volgende:
Extreem linksen bij die Verdonk slavendag. Wat een tuig.
Jouw propaganda.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zegt zo'n negert: "Verdonk vind alle andere rassen minder dan het blanke hoofdras.".
Waar halen die idioten die onzin vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |