abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28382639
Does lief
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:40:46 #2
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28382753
Tonks, waarom zuigt de rest van de Iriver nou?

Omdat je spijt hebt van je Ipod?
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:45:58 #3
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28383062
Ik heb helemaal geen spijt van mijn iPod nog geen moment spijt van gehad.
Heb nu 11gb vol, heb er elke dag plezier van.. Het is een mp3 speler.
Dus ik speel er mp3 mee af.. kijk er geen films op of zie geen foto's..
Tuurlijk heeft iRiver meer features ze hebben ook meer modellen (Veel meer).. Maar ik heb die extra onzin niet nodig.. voor films heb ik een dvd speler en dolby surround, en dan kan je wel zeggen jaaa maar je kan films in de bus kijken of in de trein.. Doe ik nooit dus heb ik ook niet nodig (school is 3 minuten lopen)

Text bestandjes.. kunnen handig zijn.. misschien als je snel wat nodig hebt boodschappenlijstje ofzo.. maar dat kan mijn iPod dus ook.

Foto's.. kan mijn mobiel ook dus heb ik niet nodig.. (Mobiel heb ik óók altijd bij)

Een kleurenscherm heb ik dus OOK niet nodig want ik luister er alleen naar.. dus kijk ik niet telkens naar het beeld.

Over het clickwheel, die is gewoon erg simpel.. ik zou iemand die daar rsi van krijgt nogal raar vinden want met 3 rondjes ben ik aan het eind van mijn lijst met liedjes (1250 ofzo) dus zolang draai je niet.. en dus is dat ook een raar argument als je zegt maar bij iRiver kan je gewoon je vinger vasthouden.. want zoveel moeite is het ook niet. Plus je krijgt sterkere vingers.. is je meisje ook weer blij

Het beeldscherm van de iPod is erg duidelijk.. misschien is die van de iRiver wel duidelijker.. dat weet ik zo niet, maar die van de iPod is duidelijk genoeg.

Over dat UMS, iPod heeft wel UMS maar niet voor liedjs.. dit maakt mij persoonlijk weinig uit. ik heb itunes gewoon op de pc staan.. en ik ga toch nooit ergens heen om liedjes op te zetten.
Je kan er wel foto's en textbestanden en films ofzo via UMS erop gooien.. niet kijken hoor maar gewoon als externe HDD.

Tuurlijk zijn er ook nadelen aan de iPod.. zo vind ik het kut dat hij snel krast.. de achterkant (Chroom) word ook erg snel vet.. dat is wel jammer.. het is geen gigantisch probleem maar toch.
Verder heb ik nooit problemen met mijn iPod gehad.. en dus heb ik er tot nu nooit spijt van gehad dat ik een iPod heb gekocht.

En tuurlijk heb ik andere spelers overwogen (Bij mijn mini dan.. heb nu 4g) ik twijvelde ook tussen de iRiver en de iPod mini.. alleen destijds ging ik functies afwegen en kwam ik er achter dat ik films en foto's enzo niet overal nodig heb.

Let maar niet op typfoutjes enzo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:51:26 #5
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383074
is dit nou het algemene iriver vs ipod topic geworden?

dacht dat de vorige: Iriver H10 vs Ipod Mini was?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:53:20 #6
111612 blrrrt
pi_28383143
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Asmodean het volgende:
is dit nou het algemene iriver vs ipod topic geworden?

dacht dat de vorige: Iriver H10 vs Ipod Mini was?
Het is ook nooit goed hè
Het leven is geen krentenbol.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:56:51 #7
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383261
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef tonks het volgende:
Tuurlijk heeft iRiver meer features ze hebben ook meer modellen (Veel meer).. Maar ik heb die extra onzin niet nodig.. voor films heb ik een dvd speler en dolby surround, en dan kan je wel zeggen jaaa maar je kan films in de bus kijken of in de trein.. Doe ik nooit dus heb ik ook niet nodig (school is 3 minuten lopen)

Text bestandjes.. kunnen handig zijn.. misschien als je snel wat nodig hebt boodschappenlijstje ofzo.. maar dat kan mijn iPod dus ook.

Foto's.. kan mijn mobiel ook dus heb ik niet nodig.. (Mobiel heb ik óók altijd bij)

Een kleurenscherm heb ik dus OOK niet nodig want ik luister er alleen naar.. dus kijk ik niet telkens naar het beeld.

Over het clickwheel, die is gewoon erg simpel.. ik zou iemand die daar rsi van krijgt nogal raar vinden want met 3 rondjes ben ik aan het eind van mijn lijst met liedjes (1250 ofzo) dus zolang draai je niet.. en dus is dat ook een raar argument als je zegt maar bij iRiver kan je gewoon je vinger vasthouden.. want zoveel moeite is het ook niet. Plus je krijgt sterkere vingers.. is je meisje ook weer blij

Het beeldscherm van de iPod is erg duidelijk.. misschien is die van de iRiver wel duidelijker.. dat weet ik zo niet, maar die van de iPod is duidelijk genoeg.

Over dat UMS, iPod heeft wel UMS maar niet voor liedjs.. dit maakt mij persoonlijk weinig uit. ik heb itunes gewoon op de pc staan.. en ik ga toch nooit ergens heen om liedjes op te zetten.
Je kan er wel foto's en textbestanden en films ofzo via UMS erop gooien.. niet kijken hoor maar gewoon als externe HDD.

Tuurlijk zijn er ook nadelen aan de iPod.. zo vind ik het kut dat hij snel krast.. de achterkant (Chroom) word ook erg snel vet.. dat is wel jammer.. het is geen gigantisch probleem maar toch.
Verder heb ik nooit problemen met mijn iPod gehad.. en dus heb ik er tot nu nooit spijt van gehad dat ik een iPod heb gekocht.

En tuurlijk heb ik andere spelers overwogen (Bij mijn mini dan.. heb nu 4g) ik twijvelde ook tussen de iRiver en de iPod mini.. alleen destijds ging ik functies afwegen en kwam ik er achter dat ik films en foto's enzo niet overal nodig heb.

Wow Tonks, goed stukje tekst! Serieus! heel genuanceerd! Ik moet zeggen dat ik het grotendeels ook met je eens ben!

Als de functies zoals FM-radio je weinig boeien en gewoon muziek wilt horen is het denk ik voor de twijfelaars goed om eens te gaan kijken hoe ze er in real-life uitzien, bij de Mediamarkt ofzo. Ik heb mijn keus daar op het laatst ook van af laten hangen. Ik vond die functies van de Iriver wel handig enzo, maar aan de andere kant dacht ik aan de bekendheid van de Ipod. Bij de MM kwam ik erachter dat ik die Iriver eigenlijk veel gafer vond qua uiterlijk, en het had de functies ook nog mee, dus voor mij was de keus duidelijk. En al helemaal toen ik erachter kwam dat je voor de Ipod er nog eens dingen als een adapter bij moet kopen...

ohja, en ook het extra jaar garantie vond ik duidelijk in het voordeel wegen van Iriver, dus mijn keus stond voor 100% vast.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:58:23 #8
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383319
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:53 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hè
sorry hoor Vroeg het me alleen af
pi_28383411
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef tonks het volgende:

Niet meer dan lof voor deze uitgebreide tekst

Kijk, zo te zien past bij jou de iPod duidelijk veel beter. Maar als iemand bijvoorbeeld iets meer zou willen, dan moet je toch echt naar alternatieven als bv. een iriver kijken

Als je bijvoorbeeld 3 uur in de trein zit, en een klein schermpje genoeg is voor je Simpsons afleveringen, dan is zo'n videofunctie wel leuk ja
pi_28383667
H10 hangt vast bij het afspelen van live sets.
Tenzij je de tag-informatie uitzet.
Niets.
pi_28383729
tvp
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:16:24 #12
111612 blrrrt
pi_28383891
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Tha.Gnome het volgende:
H10 hangt vast bij het afspelen van live sets.
Tenzij je de tag-informatie uitzet.
Vertel hier eens wat meer over...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:41:23 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_28384678
river.
Camera 1... 1!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:42:39 #14
111612 blrrrt
pi_28384716
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef 2Mini het volgende:
river.
Kijk, hier hebben we nou is een duidelijk en goed onderbouwd standpunt. Daar hebben we wat aan.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:44:45 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_28384785
Ja toch... met een dikke vette punt erachter
Camera 1... 1!
pi_28385310
Kijk dat soort discussies willen we hier
pi_28385418
Iriver is gewoon het beste! En jullie moeten gewoon je mond houden, want ik weet toch dat ik gelijk heb.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_28385589
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:16 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Vertel hier eens wat meer over...
Ik merk het vooral bij bestanden groter dan 50MB, hele bediening werkt dan niet meer.
Het enigste wat dan helpt is de accu eruit halen.
Niets.
pi_28385737
Wat ik overigens wel een beetje butt vind aan iPod, zijn de overpriced accesoires. Een "Internationale reisstekker", ofwel een stuk of 12 opschuifstukjes voor de adapter, kost 39 euro. Tel daarbij de 19 euro voor de adapter bij op, en je komt op 58 euro uit, puur om je iPod Mini in het buitenland op te kunnen laden

Je kunt ook voor 3 euro een omzetstekkertje kopen, maar dat vergeten we ff

Of bijvoorbeeld de dockingstation. Dit is echt niet meer dan een stukje plastic dat de dock-connector omzet naar 2 tot 3 aansluitingen. Er zit geeneens een adapter of wat voor kabel dan ook bij! Kost je 39 euro
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:33:36 #20
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28386471
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

Ik merk het vooral bij bestanden groter dan 50MB, hele bediening werkt dan niet meer.
huh? Dat zuigt wel als dat echt waar is ja. HEt grootste bestand wat ik er tot nu toe op heb gezet is er eentje van 40 mb, maar daat heb ik geen problemen mee.
pi_28386521
daar heeft mijn iPod iig geen last van (weer een voordeeltje hee ) ik heb een harry potter audibook van 180mb ofzo en die werkt gewoon
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:43:03 #22
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28386878
ik zal eens een keer testen of het echt zo is, hp audiobook lijkt me wel gaaf tonks
pi_28386922
IK heb ze alle 5 hahaha gaat de tijd wat sneller tijdens krantenwijk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:52:13 #24
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28387259
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef tonks het volgende:
dat is wel gaaf! Engels of Nederlands? Als ie engels is mag je m mij wel sturen als je snelle upload hebt
pi_28387476
haha engels.. een check p2p netwerken maar upload is wel snel maar niet constant valt soms weg
pi_28387538
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

en hier was ik dus naar op zoek. Maar hoe is dit voor een leek op te lossen?
Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:05:24 #27
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28387703
oke, is bezig met downloaden van deel 5, is 270 mb. Kan ik meteen testen of het klopt wat betreft moeilijkheden met lange bestanden van de iriver.

Bedankt voor de tip Tonks
pi_28388072
Ik ben hem ook even aah et downloaden.
kijken of mijn H340 er wel tegen kan
pi_28388976
mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar iRiver.
vooral de extra functionaliteit en iets lagere prijs spreekt mij aan.
kan iemand vertellen wat de nadelen zijn van een iRiver die een iPod niet heeft?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:58:38 #30
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28389602
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SlimShady het volgende:
mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar iRiver.
vooral de extra functionaliteit en iets lagere prijs spreekt mij aan.
kan iemand vertellen wat de nadelen zijn van een iRiver die een iPod niet heeft?
check www.buyshit.nl
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:00:28 #31
111612 blrrrt
pi_28389677
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SlimShady het volgende:
De iPod is al zo lang in ontwikkeling dat bijvoorbeeld iTunes verder is ontwikkeld dan iRiver plus. Daarentegen kan je bij de H10 weer gebruik maken van WMP10 om je nummers over te zetten... (of van Verkenner, maar dan kan je je muziek alleen benaderen via de Browser van de H10 en niet via het Music-menu)

De accu van de H10 gaat korter mee dan die van de Mini. (12 uur tegen 18 uur)

De iPod-fanboys zullen nog wel veeel meer kunnen verzinnen
pi_28389764
mijn iriver speelt hitchhikersguide BBC radioversion (340mb) wel af, welke firmware hebben we het over?
pi_28389927
Mijn H340 speelt de Audio book van 270 MB perfect af.
behalve dat hij niet laat zien hoelang het nummer duurt , maar dat kan mischien komen omdat ik een andere skin er op heb gezet

[ Bericht 13% gewijzigd door Blackpanter op 01-07-2005 15:40:59 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:16:06 #34
111612 blrrrt
pi_28390148
Over een uur zal ik The Da Vinci Code is proberen op m'n H10
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:19:29 #35
111612 blrrrt
pi_28392004
Het zijn allemaal bestanden van 4Mb; kan ik het nog niet proberen
pi_28392024
Ik wil ook the da vinci code
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:21:43 #37
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28392074
ik heb echt een hekel aan p2p, ben nu bezig met de derde poging hp5 te downloaden Telkens gaat zo'n fucking user weer offline. Doe mij maar nieuwsgroepen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:22:32 #38
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28392100
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
wij als iriver en ipod gebruikers kunnen natuurlijk ook het hele boek als tekstbestand op onze mp3-speler zetten he

is me gaaf boek overigens
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:27:35 #39
111612 blrrrt
pi_28392269
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
Is een redelijk snelle download.

Wel in het engels.

5 Cd's, 260MB.
  Eindredactie Games vrijdag 1 juli 2005 @ 16:53:09 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28393087
quote:
Donald_Dick mag trouwens wel ff afkoelen en de OP eens goed doorlezen. Niet op de man en andermans argumenten niet afkraken maar tegen argumenten verzinnen.
ahh ik wordttoch nog begrepen door een Ipodjosti
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_28393123
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ahh ik wordttoch nog begrepen door een Ipodjosti
Met het belachelijk maken van mij komt een ban toch wel heel dicht bij
  Eindredactie Games vrijdag 1 juli 2005 @ 16:55:05 #42
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28393167
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef tonks het volgende:
je luisterd hari buthole potter tijdens je krantenwijkje, ik kom niet meer bij
pi_28393360
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Als het echt zo moet....
Heeft Tonks zijn leven verbeterd... ga jij beginnen...
  Eindredactie Games vrijdag 1 juli 2005 @ 17:43:20 #44
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28394595
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:

[..]

Als het echt zo moet....
Heeft Tonks zijn leven verbeterd... ga jij beginnen...
tonks deed het om te trollen, net als ik, daar houden we van
pi_28394666
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef Asmodean het volgende:
ik heb echt een hekel aan p2p, ben nu bezig met de derde poging hp5 te downloaden Telkens gaat zo'n fucking user weer offline. Doe mij maar nieuwsgroepen.
Hij is laatst nog op usenet gepost
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:06:28 #46
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28395143
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:46 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Hij is laatst nog op usenet gepost
waar?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:10:49 #47
111612 blrrrt
pi_28395222
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Asmodean het volgende:

[..]

waar?
Geq wil geen ban denk ik
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:24:34 #48
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28395341
je mag toch wel zeggen welke nieuwsgroep :S
pi_28395676
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe 1 uurtje per ochtend beetje muziek luisteren verdiend genoeg
pi_28395816
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

tonks deed het om te trollen, net als ik, daar houden we van
nee hoor
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:42:33 #51
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28396527
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Niet meer dan lof voor deze uitgebreide tekst

Kijk, zo te zien past bij jou de iPod duidelijk veel beter. Maar als iemand bijvoorbeeld iets meer zou willen, dan moet je toch echt naar alternatieven als bv. een iriver kijken

Als je bijvoorbeeld 3 uur in de trein zit, en een klein schermpje genoeg is voor je Simpsons afleveringen, dan is zo'n videofunctie wel leuk ja
Niet om weer opnieuw te beginnen, maar eerst wordt er aan 1 stuk door geroepen dat "de iPod geen enkel voordeel boven de iRiver heeft en de iRiver beter is en je sowieso voor de iRiver moet gaan", waarom 'begrijp' je nu opeens dat er mensen tóch voor de iPod gaan?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:47:38 #52
111612 blrrrt
pi_28396687
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Niet om weer opnieuw te beginnen, maar eerst wordt er aan 1 stuk door geroepen dat "de iPod geen enkel voordeel boven de iRiver heeft en de iRiver beter is en je sowieso voor de iRiver moet gaan", waarom 'begrijp' je nu opeens dat er mensen tóch voor de iPod gaan?
Omdat er eindelijk is een normaal stukje tekst is neergezet met normale argumenten.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:59:57 #53
111612 blrrrt
pi_28397118
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar. Er blijft ook wel eens wat troep tussen die randjes van het clickweel zitten.
Heb je met zo'n mooie touchstrip geen last van
pi_28397648
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Omdat er eindelijk is een normaal stukje tekst is neergezet met normale argumenten.
welke argumenten hebben jou overtuigd, dan.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:39:07 #55
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28397700
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef SlimShady het volgende:

[..]

welke argumenten hebben jou overtuigd, dan.
dat Tonks eens een keer serieus iets zegt over de Ipod, en zijn keuzemotivatie, en dat hij toegeeft dat er ook nadelen zijn, dat is gewoon klasse.

maar moet deze discussie nu weer opnieuw
pi_28398334
IPOD!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:53:18 #57
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28398536
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:42 schreef itsontoday het volgende:
IPOD!
komt er ook een aanzetten wanneer net alle hitte uit de strijd is Nog nooit een Iriver gezien zeker?
pi_28400456
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Omdat iPod simpel is, en als mensen een simpele speler willen, gaan ze voor een iPod. Dat is altijd al mijn gedachte geweest
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:04:52 #59
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28400684
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Omdat iPod simpel is, en als mensen een simpele speler willen, gaan ze voor een iPod. Dat is altijd al mijn gedachte geweest
Dat argument heb ik ook aangehaald, en toen werd er gereageerd dat de iRiver net zo makkelijk is.
pi_28400735
Met simpel bedoel ik simpel in aanschaf, niet hoeven te twijvelen enzo.

Dus niet simpel in bediening
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:39:02 #61
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28402050
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Met simpel bedoel ik simpel in aanschaf, niet hoeven te twijvelen enzo.

Dus niet simpel in bediening
dat snap ik niet.....
  Eindredactie Games zaterdag 2 juli 2005 @ 10:47:16 #62
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28408253
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:39 schreef Asmodean het volgende:

[..]

dat snap ik niet.....
ipods kan je op elke hoek van de straat krijgen, het is net drugs
pi_28410044
Ik bedoel meer zo van: "Ik wil gewoon een mooie mp3-speler die mp3's afspeelt". Dan kun je eigenlijk blindelings op een iPod afgaan, zonder echt te vergelijken met andere mp3-spelers. Je weet eigenlijk ook zeker dat je geen miskoop doet.

Bij een iriver ligt die stap iets hoger. Je koopt niet zomeer een iriver. Je gaat eerst kijken of het aan je wensen voldoet, wat de specificaties zijn, wat andere mensen ervan vinden in gebruik enz.enz.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:52:21 #64
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28410578
ohja, daar heb je denk ik wel gelijk in, aangezien Ipod sowieso wel staat voor kwaliteit.

Iriver ook wel, maar dat weten veel minder mensen.
pi_28410628
Net als mijn broer: "Maar heb je ook naar alternatieven gekeken" "Nee boeiend, ik koop wel een iPod"

Zo gaat het denk ik bij veel mensen (nu moet ik wel zeggen dat mijn broer op een mode-management school zit )
  zondag 3 juli 2005 @ 20:45:26 #66
83238 s0d
no fear..
pi_28454511
iemand met een iriver h10 5gb die wil testen of livesets en grote bestanden het wel goed doen ?

wil deze vakantie een ipod mini OF een h10 aanschaffen en mn keuze hangt mede daarvanaf

(luister voornamelijk livesets en grote bestanden)
face your fears.. live your dreams..
pi_28454562
Ja grote bestanden kan een iPod makkelijk aan(heb er 1 van 1 uur 30 opstaan) maar een iRiver kon dat volgensmij ook.
Maar koop toch maar een iPod
pi_28454612
eDIT
pi_28454651
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
eDIT
Je kunt het ook ff in slowchat zetten

Je had het al door
  zondag 3 juli 2005 @ 21:24:17 #70
83238 s0d
no fear..
pi_28455887
pff moeilijk zeg nu raad een vriend me weer de sony hd-5 aan (20gb voor hetzelfde geld)..

maarja heb heel de zomer nog dus orienteer me lekker suf
  zondag 3 juli 2005 @ 21:28:51 #71
124423 HannibalSmith
Voor alles een antwoord
pi_28456063
Het is algemeen bekend dat iPod beter verkoopt.
pi_28456185
Omdat mensen vaak niet weten dat er alternatieven zijn.

Goede verkoop staat niet gelijk aan een goed product
pi_28456190
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef s0d het volgende:
pff moeilijk zeg nu raad een vriend me weer de sony hd-5 aan (20gb voor hetzelfde geld)..

maarja heb heel de zomer nog dus orienteer me lekker suf
Wil je een radio e.d. ?
  zondag 3 juli 2005 @ 21:41:21 #74
83238 s0d
no fear..
pi_28456474
nope

puur mp3.. en het is belangrijk dat hij goed met hoge bitrates overweg kan, livesets zoals gezegd..

en mss nog wel het belangrijkjste: het volume! (ben slechthorend)..

ervaringen ?
pi_28456529
Sja, als je puur mp3s wilt beluisteren, dan is de enige keuze die je moet maken het uiterlijk (mits de iriver die livesets goed kan draaien)

En dan nog de manier hoe je MP3s op je speler zet:
iriver: in windows pluggen en direct erop slepen, of via slimme playlists met WMP9
iPod: Via een apart programma mp3s erop zetten (met slimme playlists)
pi_28456660
Tja volume het max. volume van de iPod is nou niet je van het. Je kunt wel het een of ander downloaden om dat te doorbreken.
pi_28457418
Het volume van de 4G iPod vind ik ook niet alles. Volopen vind ik het wel lekker, maar nou niet oorblazend hard. Waarschijnlijk komt dat door de franse wetgeving.
pi_28458305
op de iPod van m'n zus klinkt de bas echt als dikke ruis. Dit is alleen als ik de bass boost aanzet, maar zonder die boost is de bass echt ruk (lees bijna niets). Bij m'n Wigo'tje met z'n 256mb kan ik het geluid vol open zetten zonder dat het ook maar stoort of ruist. Beetje jammer niet? Ben van plan een iRiver te kopen, mits het geluid niet tegenvalt.
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  zondag 3 juli 2005 @ 23:05:10 #79
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_28459841
Haha dit is een eindeloze discussie, iedereen vindt de speler die hij zelf gekocht heeft toch het beste (eigenaar van 30gig photo), En iedereen zal zijn eigen aankoop tot de dood blijven verdedigen omdat hij anders het gevoel heeft dat hij /of zij een miskoop heeft begaan bij het aanschaffen van een "gadget". Maar goed discusseer lekker verder en over 100 threads zijn jullie er nog niet uit
Living from vacation to vacation.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:21:03 #80
111612 blrrrt
pi_28460478
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef -9eert- het volgende:
op de iPod van m'n zus klinkt de bas echt als dikke ruis. Dit is alleen als ik de bass boost aanzet, maar zonder die boost is de bass echt ruk (lees bijna niets). Bij m'n Wigo'tje met z'n 256mb kan ik het geluid vol open zetten zonder dat het ook maar stoort of ruist. Beetje jammer niet? Ben van plan een iRiver te kopen, mits het geluid niet tegenvalt.
Als ik je zo hoor moet je zeker voor de iriver H10 gaan. Met de SRS-WOW digital EQ kan je er echt een schitterende bas uittoveren
  zondag 3 juli 2005 @ 23:22:39 #81
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28460548
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef -9eert- het volgende:
Ligt waarschijnlijk aan de oordopjes.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:23:10 #82
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28460578
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Jornjur het volgende:
omdat hij anders het gevoel heeft dat hij /of zij een miskoop heeft begaan bij het aanschaffen van een "gadget".
Dit zegt wel iets over jou.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:25:43 #83
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_28460664
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Dit zegt wel iets over jou.
haha denk jij dat. ipod bevalt meesterlijk
  maandag 4 juli 2005 @ 00:09:04 #84
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28462124
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef Jornjur het volgende:

[..]

haha denk jij dat. ipod bevalt meesterlijk
Dat geloof ik wel, alleen is 'het gevoel een miskoop te hebben gedaan' niet de reden om zijn gadget te verdedigen hier bij veel mensen denk ik.
  maandag 4 juli 2005 @ 09:02:46 #85
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_28466416
nee dat was ook een deel van mijn boodschap het gaat mij meer om het feit dat een iPod eigenaar nooit zal zeggen dat hij een iRiver liever had gehad
  maandag 4 juli 2005 @ 11:23:19 #86
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28469277
http://www.nu.nl/news/548288/132/iPod_voortaan_in_kleur.html

Voel je je dan ff genaaid met je photo
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_28470192
Ik heb een Mini (auto) en daar kan ik mijn ipod mini aansluiten, dit is dankzij een samenwerking tussen Bmw en Apple, het geluid is tot maximaal volume fantastisch mooi en bestaat uit 6 speakers. Ook is het superhandig omdat ik mijn ipod met het stuur kan bedienen en hij laadt gelijk op. Bestaat er toevallig ook zo'n systeem voor een iriver?
  maandag 4 juli 2005 @ 12:05:43 #88
111612 blrrrt
pi_28470661
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb een Mini (auto) en daar kan ik mijn ipod mini aansluiten, dit is dankzij een samenwerking tussen Bmw en Apple, het geluid is tot maximaal volume fantastisch mooi en bestaat uit 6 speakers. Ook is het superhandig omdat ik mijn ipod met het stuur kan bedienen en hij laadt gelijk op. Bestaat er toevallig ook zo'n systeem voor een iriver?
Nope. Er is nog geen autohouder voor de iriver.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:17:51 #89
111612 blrrrt
pi_28471129
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:23 schreef Steve-O het volgende:
http://www.nu.nl/news/548288/132/iPod_voortaan_in_kleur.html

Voel je je dan ff genaaid met je photo
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:24 schreef tonks het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55598

Als mensen er zelfs moorden voor plegen, dan moet het wel een goede mp3speler zijn!
Waarom zijn die iPod-figuren dan ook zo dom om gewoon die opvallende witte oordopjes te blijven dragen terwijl overal wordt gewaarschuwd om toch vooral normale zwarte dopjes te gebruiken op straat

[edit] verkeerde quote
[edit2] nu met goede quote
pi_28471832
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ik bedoel ook geen autohouder, maar een systeem waarmee je de iriver kan integreren in je bestaande muziekinstallatie in de auto.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:58:15 #91
111612 blrrrt
pi_28472747
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ik bedoel ook geen autohouder, maar een systeem waarmee je de iriver kan integreren in je bestaande muziekinstallatie in de auto.
Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)
  maandag 4 juli 2005 @ 14:01:33 #92
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_28475397
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef s0d het volgende:
iemand met een iriver h10 5gb die wil testen of livesets en grote bestanden het wel goed doen ?

wil deze vakantie een ipod mini OF een h10 aanschaffen en mn keuze hangt mede daarvanaf

(luister voornamelijk livesets en grote bestanden)
80% van de muziek die op m'n H10 staat zijn livesets, die zonder problemen worden afgespeeld .
pi_28476347
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Maar wel een FM-transmittor (een officieele)
pi_28476397
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:58 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)
Sja, maar dan heb je niet alles via 1 kabel, + dat je het op de koptelefoon outlet aansluit.

Het nadeel van een iPod in je Mini is nog wel dat hij er los inligt, en bij elke drempel door je dashboardkastje heenvliegt.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:56:12 #95
111612 blrrrt
pi_28477457
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Die was ik vergeten...

Deze klik je op je H10:

Deze stop je in je auto en is met alle spelers te gebruiken:

En deze kan je voor alle spelers gebruiken:
  maandag 4 juli 2005 @ 14:57:41 #96
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28477509
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Sja, maar dan heb je niet alles via 1 kabel, + dat je het op de koptelefoon outlet aansluit.

Het nadeel van een iPod in je Mini is nog wel dat hij er los inligt, en bij elke drempel door je dashboardkastje heenvliegt.
Je hebt er een speciaal vakje voor
pi_28477716
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Je hebt er een speciaal vakje voor
Volgens de website niet, hij ligt dan los in je dashboard vakje
  maandag 4 juli 2005 @ 15:09:48 #98
111612 blrrrt
pi_28477937
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Volgens de website niet, hij ligt dan los in je dashboard vakje
Fout Geq:

Of geldt dit niet voor de mini?
pi_28477981
Nadeel van de iriver in de auto is dat een fm transmitter illegaal in nederland is
pi_28478187
Sja, het is wel een stuk makkelijker dan telkens zo'n ding uit je zak te moeten halen + die dopjes eruit.

En die foto die jij post is van een Smart Bij BMW's (dus ook de mini) zit hij los in je dashboard kastje, en heb je niet de titelnaam in je radio-display, maar alleen "Track 01", "Track 02" enz.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:06:23 #101
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28479964
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het is wel een stuk makkelijker dan telkens zo'n ding uit je zak te moeten halen + die dopjes eruit.

En die foto die jij post is van een Smart Bij BMW's (dus ook de mini) zit hij los in je dashboard kastje, en heb je niet de titelnaam in je radio-display, maar alleen "Track 01", "Track 02" enz.
Maar je hebt een vakje in je dashboard kastje waar je iPod in past. Maar dat is helemaal niet nodig want een iPod vliegt heus niet alle kanten op hoor
pi_28480404
Nope, hij ligt los in je dashboard kastje. Je moet je iPod met een kabeltje verbinden dat los in je dashboardkastje ligt, en je iPod in het dashboard kastje leggen. Het ligt dus niet in een soort dock als bovenstaand van de Smart. En echt, als je een drempel pakt gaat hij echt wel vliegen hoor

Ik vind het idee van "iPod your BMW" wel leuk, maar de uitwerking niet. Dat je bv. de titel en artiest niet op je radioscherm krijgt vind ik gewoon matig.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:21:18 #103
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28480531
hm, zo kan de Iriver toch ook gewoon in de auto?

http://www.mp3man.nl/product/16946/15485/11

maandag 4 juli 2005 @ 16:28:47 #104
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28480859
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Nope, hij ligt los in je dashboard kastje. Je moet je iPod met een kabeltje verbinden dat los in je dashboardkastje ligt, en je iPod in het dashboard kastje leggen. Het ligt dus niet in een soort dock als bovenstaand van de Smart. En echt, als je een drempel pakt gaat hij echt wel vliegen hoor

Ik vind het idee van "iPod your BMW" wel leuk, maar de uitwerking niet. Dat je bv. de titel en artiest niet op je radioscherm krijgt vind ik gewoon matig.
Eens even kijken wat itsontoday hiervan vindt.
pi_28480970
Grappig dat je me niet geloofd, maar ik heb deze oplossing in een BMW zien zitten, en ik vind het echt prut
pi_28480989
En vergeet niet dat een dergelijke oplossing een paar honderd euro gaat kosten (monteursloon enzo), iig duurder dan je iPod zelf
pi_28482163
Let maar niet op geqxon hoor, probeert alles af te zeiken wat hij nooit zal hebben,
pi_28482714
quote:
Dus niet geintegreerd! En dat vroeg ik!
quote:
net zoals de itrip, wat dus ook voor geen meter werkt door de drukbevolkte frequenties in de randstad en dan nog: NIET geintegreerd! En dat vroeg ik! En het is ook nog illegaal
quote:
Ik weet natuurlijk niet wat voor auto jij gewend bent, maar ik vlieg zelf ook niet door mijn mini en hij zit heel mooi stabiel in een dok in mijn dashboardkastje en nee ik heb hem nog nooit zien vliegen.
quote:
hm, zo kan de Iriver toch ook gewoon in de auto?
ja maar kan ik hem zo met het stuur bedienen. Dus niet geintegreerd en dat vroeg ik
quote:
En vergeet niet dat een dergelijke oplossing een paar honderd euro gaat kosten (monteursloon enzo), iig duurder dan je iPod zelf
En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.
  maandag 4 juli 2005 @ 17:43:17 #109
111612 blrrrt
pi_28483319
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef itsontoday het volgende:

[..]

En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.
Als je genoeg geld hebt kan alles...

Maar er is dus geen geïntegreerde oplossing voor welke speler dan ook, behalve voor de iPod.
pi_28483969
Sja, de heren van West Coast Customs kunnen de iRiver ook in je auto inbouwen, inclusief stuurbediening

Ik vind het overigens geen vergelijking. Ik bedoel, wie vergelijkt nou een FM-transmitter van 40 euro met een inbouw-oplossing van wss rond de 800 euro? Daarnaast is die inbouwoplossing ook nog een raar ingebouwd, wie verbergt zijn iPod nou in het dashboardkastje Zoiets hoort onder de armsteun (daar is bij een BMW iig plaats voor, is dat ook niet bij de Mini? )
pi_28484639
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Sja, de heren van West Coast Customs kunnen de iRiver ook in je auto inbouwen, inclusief stuurbediening

Ik vind het overigens geen vergelijking. Ik bedoel, wie vergelijkt nou een FM-transmitter van 40 euro met een inbouw-oplossing van wss rond de 800 euro? Daarnaast is die inbouwoplossing ook nog een raar ingebouwd, wie verbergt zijn iPod nou in het dashboardkastje Zoiets hoort onder de armsteun (daar is bij een BMW iig plaats voor, is dat ook niet bij de Mini? )
Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.
pi_28484664
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Maar er is dus geen geïntegreerde oplossing voor de iriver, behalve voor de iPod.
Fijn, dit vroeg ik dus.
pi_28484770
Er is wel een geintergreerde oplossing voor een iriver hoor
  maandag 4 juli 2005 @ 18:38:18 #114
111612 blrrrt
pi_28484779
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Fijn, dit vroeg ik dus.
Verander jij m'n quote ff
pi_28484815
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.
Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTrip
pi_28486186
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTrip
Nee hoor, want ik heb er twee, eentje voor onderweg en eentje die ik altijd in de auto laat, behalve als ik nummers erbij wil gooien. Dan zo'n itrip (die ik ook heb gehad), 1 ding erop klikken, frequentie zoeken die niet is bezet, dan instellen op de ipod, opnieuw proberen omdat het mislukt, ben je echt veel langer bezig. Een ook al heb je 1 ipod, dan nog hoor jezelf eens, je hoeft alleen het dashboardkastje te openen en dan ding erin te klikken, dat is bijna evenveel werk als hem in de 1ste versnelling zetten.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:27:32 #117
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28486319
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden?
Nu je het zegt, dat lijkt mij ook vreselijk irritant. Je moet ook eerst nog kijken in welke zak je iPod zit, of als je een beetje veel spullen in je dashboardkastje hebt kan je het kabeltje misschien niet goed zien.

Bijkomend voordeel van zo'n geintegreerde oplossing is dat je iPod vanzelf wordt opgeladen.
pi_28486861
Nou ik weet niet hoor. Het is lekker om terwijl de iPod in je zak zit je oordopjes eruit te klikken, iTrip erop en de radio op 6 zetten.

Dat je iPod automatisch word op geladen is misschien wel makkelijk ja, kijkend naar het feit dat je iPod een enorm lage batterij-duur heeft

En het is dat zo'n mini teringklein is, maar in een BMW is de afstand dashboard - bestuurder dermate groot dat het nog redelijk lastig is om zo'n kabeltje te vinden in het dashboard kastje, aangezien je helemaal gestrekt zit.
pi_28486905
En dat je 2 iPods hebt lijkt me helemaal diep kut. Download je een Album, moet je het op beide iPods zetten (+dat je eerste je iPod uit je auto moet halen).

Grappig dat je je kenteken niet vervaagd heb, ik zal eens even doorgeven dat A'dam een mini staat met een iPod erin
pi_28489893
Ff het een en ander opgeruimd...

Nu over of iPod of iRivers.
pi_28490025
Thanks
  maandag 4 juli 2005 @ 23:02:06 #122
111612 blrrrt
pi_28494694
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
Ff het een en ander opgeruimd...

Nu over of iPod of iRivers.
Nou heb ik alles weer gemist
pi_28494755
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Nou heb ik alles weer gemist
Das maar goed ook
  Eindredactie Games dinsdag 5 juli 2005 @ 08:06:00 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28501908
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers
pi_28517984
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:06 schreef donald_dick het volgende:
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers
daar heb je natuurlijk wel een versterker tussen zitten lijkt mij

wat dacht je wat een cd speler uitgaf, 100 watt?

een goede line uit is het enige dat je wil, en een sjiek kabeltje offcourse

de rest is aan de versterker en wat erachter hangt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2005 17:23:01 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:20 #126
40755 DMaarten
Ph34r me!
pi_28547003
Kan ik op een iriver H10 ook de cover/hoesje/huls/front veranderen? Ik wil hem kopen vanmiddag nl maar er is alleen de metallic op voorraad, en dan zou ik later de rode erop willen doen als dat kan

[ Bericht 1% gewijzigd door DMaarten op 06-07-2005 13:37:46 ]
Ik hou van mijn Sweety!
pi_28547493
Bij de h320 kun je er vanalles achterplakken
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:21:03 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_28554078
quote:
quote:
iPod voortaan in kleur

Uitgegeven: 28 juni 2005 17:12
Laatst gewijzigd: 28 juni 2005 17:22
AMSTERDAM - Het is vervelend als je net vorige week een iPod hebt gekocht, maar goed nieuws voor hen die nog geen iPod hadden aangeschaft. Alle iPods komen voortaan uit met een kleurenscherm. De 'gewone' iPod en de iPod Photo zijn daarmee samengevoegd tot één model. Dat maakte Apple dinsdag bekend.
Mwah...ik heb mijn ipodje op 25 juni besteld via de officiele apple internet shop, en kreeg de 28ste keurig bericht dat hij werd vervangen door de nieuwe apple ipod in kleur. De levertijd is iets langer geworden, omdat hij pas 5 juli uitkwam, maar toch, ik kreeg de firewirekabel die niet bijgeleverd werd bij de nieuwe maar wle bij de oude ipod gewoon gratis

Ik geef ruiterlijk toe dat ik de producten van iRiver niet ken, en ik ben gewoon blij met mijn ipodje. Ik hoef niet ind e auto te luisteren, ik hoef geen hoog volume, ik wil gewoon veel muziek in een leuk jasje ik ben dan ook een modemeisje....

en alles is beter dan dat brik van een mpio fl100 waar ik het tot nog to mee deed...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_28554333
Kijk dat is service

En kijkend naar wat je verder typt past een iPod perfect bij je
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:00:06 #130
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28555570
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ipods kan je op elke hoek van de straat krijgen, het is net drugs
Nee, Windows PC's dan.
pi_28556390
Nope
pi_28556418
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Nee, Windows PC's dan.
geen speld tussen te krijgen. Een waarheid als een koe.
pi_28556440
Er bestaan geen "Windows PC's"
pi_28556580
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Nee, Windows PC's dan.
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he

je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus

vermakelijke reactie weer walfred

mensen die een mac hebben zijn net gothics

kijk ons eens anders zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2005 17:28:20 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:48:10 #135
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28557313
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he

je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus

Kom jij weer. Ik zeg Windows PC's dus ik bedoel Windows PC's, en geen PC's met linux of unix of oswarp of beos.
pi_28557360
quote:

[..]

Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneus
pi_28557561
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef tonks het volgende:

[..]

Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneus
pi_28558031
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
uberkneus
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:34:14 #139
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28558755
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:55 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik vond het anders een logische reactie op DeDooieVent's post.
pi_28559064
en ik vond hem liev
pi_28559079
Het ging me gewoon ff om de woordkeuze
pi_28559180
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:45 schreef Remzz het volgende:
Het ging me gewoon ff om de woordkeuze
de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?
pi_28559196
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef SlimShady het volgende:

[..]

de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?
Jij snap het
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:50:46 #144
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28563580
Wat zullen de modjes een hekel hebben aan dit topic
pi_28566832
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:50 schreef Asmodean het volgende:
Wat zullen de modjes een hekel hebben aan dit topic
Gelukkig is het de laatste dagen wat rustiger
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:44:14 #146
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28568888
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:14:14 #147
111612 blrrrt
pi_28570414
pi_28570733
Uber! Vooral die chick is best lekker
pi_28570758
Ipod flea zag hem vanmorgen op VK
pi_28578450
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef s0d het volgende:
nope

puur mp3.. en het is belangrijk dat hij goed met hoge bitrates overweg kan, livesets zoals gezegd..

en mss nog wel het belangrijkjste: het volume! (ben slechthorend)..

ervaringen ?
in iTunes kan je een volume aanpassing doen.
Dus het volume opkrikken. De originele bestandjes blijven onveranderd, ze worden alleen harder afgespeelt.
pi_28578571
quote:

[..]

donderdag 7 juli 2005 @ 08:49:52 #152
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28578656
quote:
en zoiets staat ook op nytimes.com geweldig
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:17:56 #153
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28584349
quote:

[..]

Whahaa, ja, zo kun je het ook bekijken he
pi_28591785
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Whahaa, ja, zo kun je het ook bekijken he
moah ik denk laat ik de leegheid van de gebruikte argumenten weer eens benadrukken

maar nu vind tonks mij een ubernerd...........mijn leven heeft geen zin meer
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:59:05 #155
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28592896
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

moah ik denk laat ik de leegheid van de gebruikte argumenten weer eens benadrukken

maar nu vind tonks mij een ubernerd...........mijn leven heeft geen zin meer
Mensen die een Mac kopen, doen dat om een hele andere reden dan de reden dat mensen een iRiver kopen.

Duidelijk?
pi_28592992
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Mensen die een Mac kopen, doen dat om een hele andere reden dan de reden dat mensen een iRiver kopen.

Duidelijk?
Nee, leg eens uit?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:24:36 #157
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28593782
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

Nee, leg eens uit?
Mensen die een Mac kopen, doen dat vanwege de kwaliteit van Apple.

Mensen die een iRiver kopen, doen dat (vaak) om het alternatief zijn. Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
pi_28593804
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
geloof je het zelf?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:29:48 #159
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28593932
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:25 schreef SlimShady het volgende:

[..]

geloof je het zelf?
Verwaarloosbaar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:30:15 #160
111612 blrrrt
pi_28593949
quote:

[..]

Mensen die een iRiver kopen, doen dat (vaak) om het alternatief zijn. Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
Wat een onzin
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:36:37 #161
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28594120
quote:

[..]

whaahhaaa, dit slaat echt kant noch wal

Wij zouden het natuurlijk precies andersom kunnen zeggen. Ik heb ook een vriendin die een apple koopt omdat ze eens wat anders wou dan Windows... Ze koopt het echt niet omdat ze weet dat de kwalieit van Apple zo goed is, net zomin dat ik een iriver heb omdat ik alternatief wil zijn. Wat een grote onzin zeg!

Overigens is de kwaliteit van de Iriver ook erg goed, ze geven zelfs 2 jaar garantie. Dat wordt dus geen 280 euro lappen als hij na een jaar kapot is
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:37:44 #162
111612 blrrrt
pi_28594156
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
Op welke bronnen baseer jij je dan?

Ik kan ook wel iets uit me duim zuigen.

Het lijkt mij gewoon niet logisch als je zegt dat Apple wordt gekocht om de kwaliteit en iriver om het alternatieve. Als je zo nodig alternatief wil zijn met je iriver, dan wil je dat toch ook met je computer? Ik heb een iriver omdat die kwalitatief en in functies superieur zijn boven andere merken.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:57:39 #163
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28594646
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

ik wist dat het weer lachen zou worden

dank je walfred

Zit je nu lekker met je iriver te frikfrunnikken?
pi_28594730
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]
frikfrunnikken?
veel beter dan:
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
zakkenwasser.
je gaat vooruit

en nee hoor, dat doe ik alleen als ik reis, ik zit nu achter mijn laptop, om jou te lachen

edit:

correcter:

ik zit voor mijn laptop, mijn dikke rode kat Jodokus ligt erachter

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2005 18:04:05 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:02:37 #165
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28594771
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

veel beter dan:
[..]

je gaat vooruit

en nee hoor, dat doe ik alleen als ik reis, ik zit nu achter mijn laptop, om jou te lachen
Oh ok, dan weet ik dat ook weer...

Maar ehh..

Verder nog argumenten?
pi_28595050
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef WalfredGeesink het volgende:
Verder nog argumenten?
als je had opgelet, dan weet je dat ik reeds al mijn argumenten genoemd heb. Wat je niet hebt gevat is dat ik de beide spelers bezit, as in, mijn vrouw heeft een ipod

ze had eerst een phillips HDD065 maar dat was een drama, heb er nog 1 liggen hier...echte afrader

toen heeft ze een ipod gekregen van mij (ik had toen mijn thomson lyra PDP2800 2,5 inch 10 GB bakbeest mp3 speler)

pas daarna heb ik voor mezelf die iriver gekocht, juist omdat dat voor mij vanaf die lyra een echte upgrade was.

eindelijk kleurenscherm, radio, voice recording en text weergave en behoud van DRM vrije en volwaarig UMS speler (de PDP maakte wel zelf zijn database in orde als je er mp3's naar had gesleept)

de ipod was in mijn ogen alleen een verkleining van de PDP2800

ik ken beide spelers en ik heb alleen aangegeven op welke punten de ipod voor mij niet voldoende biedt, daarnaast heb ik een afdoende geluidsinstallatie om ook de geluidskwaliteit onderling te vergelijken

dat wraen mijn argument
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:13:06 #167
111612 blrrrt
pi_28595109
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Verder nog argumenten?
Zou je niet eerst is gewoon ingaan op mijn vraag?

Die over op welke bronnen jij je baseert enzo...
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:05:42 #168
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28596673
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:13 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Zou je niet eerst is gewoon ingaan op mijn vraag?

Die over op welke bronnen jij je baseert enzo...
kan hij niet, hij kan alleen klagen over de argumenten van de ander, en zeggen dat de ander zo slecht beargumenteerd, terwijl er hier nu maar 1 is die zichzelf belachelijk maakt

Walfred

donderdag 7 juli 2005 @ 19:10:48 #169
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28596876
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

als je had opgelet, dan weet je dat ik reeds al mijn argumenten genoemd heb. Wat je niet hebt gevat is dat ik de beide spelers bezit, as in, mijn vrouw heeft een ipod

ze had eerst een phillips HDD065 maar dat was een drama, heb er nog 1 liggen hier...echte afrader

toen heeft ze een ipod gekregen van mij (ik had toen mijn thomson lyra PDP2800 2,5 inch 10 GB bakbeest mp3 speler)

pas daarna heb ik voor mezelf die iriver gekocht, juist omdat dat voor mij vanaf die lyra een echte upgrade was.

eindelijk kleurenscherm, radio, voice recording en text weergave en behoud van DRM vrije en volwaarig UMS speler (de PDP maakte wel zelf zijn database in orde als je er mp3's naar had gesleept)

de ipod was in mijn ogen alleen een verkleining van de PDP2800

ik ken beide spelers en ik heb alleen aangegeven op welke punten de ipod voor mij niet voldoende biedt, daarnaast heb ik een afdoende geluidsinstallatie om ook de geluidskwaliteit onderling te vergelijken

dat wraen mijn argument
Je hebt een vrouw? Jezus, hoe oud ben je?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:41 #170
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28596919
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef Asmodean het volgende:

[..]

kan hij niet, hij kan alleen klagen over de argumenten van de ander, en zeggen dat de ander zo slecht beargumenteerd, terwijl er hier nu maar 1 is die zichzelf belachelijk maakt

Walfred

Zo lok je geen discussie uit, nee.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:59:36 #171
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28598750
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Oud en wijs genoeg om voor een iriver te kiezen ipv voor een breezah-iPod
Hij kiest een iriver omdat de iPod breezah is?
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:42:25 #172
111612 blrrrt
pi_28605279
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Je moet het anders bekijken: deze mensen zijn een beetje wereldvreemd en hebben een soort afkeer gekregen voor mensen die kijken naar het uiterlijk van dingen. Dat komt omdat ze dat zelf niet doen. Daarom nemen ze expres een mp3speler die er niet uitziet en het verklaart ook waarom ze niet op vlekken op hun kleding e.d. letten.
Ik vind de iriver H10 anders een schitterende speler.

Vooral de rode
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:36:25 #173
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28637306
serieus, dat mensen er uberhaupt! een probleem van maken

keus is keus, klaar gast.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:46:09 #174
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28637570
En vanaf hier gaan we inhoudelijk verder met de discussie. Heb het topic een beetje opgeschoont, vanaf nu ontopic en dat op een normale manier
pi_28673534
Ik vind deze:

minstens zo mooi als de iPod
pi_28674902
he, was jij niet op vakantie Geqxon?

Nah, dat valt best mee. Hoe gaat dat navigeren? met knopjes naar benenden en boven?
pi_28679696
bij de h3x0 met knopjes, bij de h10 met een touchpad
  zondag 10 juli 2005 @ 13:57:50 #178
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_28679919
Ik heb nu zo´n 4 maanden een Iriver H320. Lang over nagedacht, veel info vergaard. Heb gekozen hier Iriver vanwege de goedkopere prijs, de radio, het schermpje, het feit dat he prima werkt met pc EN mac (heb beide nl.) De accu goed is, Sennheiser dopjes, externe microfoon, etc.. etc.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
  zondag 10 juli 2005 @ 14:00:24 #179
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_28680003
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
Ik heb nu zo´n 4 maanden een Iriver H320. Lang over nagedacht, veel info vergaard. Heb gekozen hier Iriver vanwege de goedkopere prijs, de radio, het schermpje, het feit dat he prima werkt met pc EN mac (heb beide nl.) De accu goed is, Sennheiser dopjes, externe microfoon, etc.. etc.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
Aanvulling hierop: als iemand een Isock of zo´n rubberen hoesje voor de Ipod over heeft, ik houd me aanbevolen. Dat is voor mij het enige pluspunt van de Ipod, coole hoezen. Het tasding van bij de Iriver zit veroorzaakt alleen maar krassen volgens mij.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:43:22 #180
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28689957
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
De achterkant van een ipod is een en al bekrast.
pi_28689987
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef onderjas het volgende:

[..]

Van een mini niet.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:42:29 #182
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_28693351
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef onderjas het volgende:

[..]

Iemand een foto? Wil toch wel eens weten hoe dat eruit ziet. Dan maak ik ook een foto van mijn gehavende Iriver.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:05:01 #183
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28693977
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef Remzz het volgende:

[..]

Van een mini niet.
Idd, alleen met die "spiegel".
  zondag 10 juli 2005 @ 23:08:30 #184
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28694075
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:42 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Iemand een foto? Wil toch wel eens weten hoe dat eruit ziet. Dan maak ik ook een foto van mijn gehavende Iriver.
Ik heb geen ipod, ook niks op google gevonden.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:40:26 #185
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28695016
Oud filmpje

Maar apple vervangt de batterijen nu dus wel.
pi_28698537
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:53 schreef super-muffin het volgende:
he, was jij niet op vakantie Geqxon?
Dat betekent niet dat Fok! stopt
  maandag 11 juli 2005 @ 13:50:03 #187
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28705515
nog een grappig topic hier btw: Ontevreden over iPod, geld terug?
quote:
Nu wil ik het liefst teruggaan naar It's om dat ding weer aan hun kwijt te kunnen, en een kwaliteitsspeler te kopen, bij It's of ergens anders, ik wil dus het liefst mijn geld terug.
pi_28709313
dat is gewoon algemeen helpdesk gezanik, ik bedoel ik heb hetzelfde probleem met philips (meerdere keren mee te maken gehad) en de topper UPC (zitten al twee jaar achter mij aan )

Het zegt niets over de speler of over de fabrikant (de productie lijn)

En kan dus ook niet als punt voor of tegen gebruikt worden
  maandag 11 juli 2005 @ 16:18:09 #189
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28709524
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:10 schreef DeDooieVent het volgende:

En kan dus ook niet als punt voor of tegen gebruikt worden
doe ik ook niet, ik geef alleen maar even aan dat er dus toch mensen zijn die de geweldige ipod toch niet zo geweldig vinden.
pi_28710623
tuurlijk zijn die er, ik ben er 1 van

helemaal niets bijzonders aan, niet qua functie en wat mij betreft ook niet qua uiterlijk maar dat had ik al duidelijk laten blijken in dit topic

geef mij mijn iriver maar
pi_28711057
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef DeDooieVent het volgende:

helemaal niets bijzonders aan, niet qua functie en wat mij betreft ook niet qua uiterlijk maar dat had ik al duidelijk laten blijken in dit topic

maar welk model/type heb je dan? in dit topic kan ik het niet vinden.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:10:09 #192
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28711099
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef DeDooieVent het volgende:

jah oke, maar dit is dus een ipod-gebruiker die ontevreden is over de ipod

je weet iig wel wat ik bedoel
pi_28712392
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

maar welk model/type heb je dan? in dit topic kan ik het niet vinden.
mijn vrouw heeft een mini ding

paar maaanden terug gekocht (2of 3)
pi_28713312
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:01 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

mijn vrouw heeft een mini ding

paar maaanden terug gekocht (2of 3)
als je zegt 'mijn iriver' neem ik aan dat je het type wel weet..
pi_28727125
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:

[..]

als je zegt 'mijn iriver' neem ik aan dat je het type wel weet..
wat wil je?

mijn iriver? een h10

wat is nu je vraag? of opmerking?
pi_28727518
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 05:20 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

wat wil je?

mijn iriver? een h10

wat is nu je vraag? of opmerking?
mijn eerste vraag was best duidelijk.
ik wou alleen weten welk model/type je hebt.

de H10 is best ideaal. de H300 serie is een beetje teveel iriver.
nu heb ik wat gelezen over de Archos Gmini XS200.
dat is echt een muziekspeler; zonder bullshit en onnodige functies.
en klein: perfect. ik heb op dit moment een Creative Muvo 2 en deze Gmini lijkt erop (het formaat).
I've made my decision

[ Bericht 0% gewijzigd door SlimShady op 12-07-2005 07:40:03 (kleine toevoeging) ]
  Eindredactie Games woensdag 13 juli 2005 @ 10:21:03 #197
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28761809
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Je hebt een vrouw? Jezus, hoe oud ben je?
leeftijden raden was nooit je sterktste kant, maar dat komt omdat je gewoon nog geen verdere levenservaring hebt, kan je niks aan doen, dat hebben Ipod gebruikers wel vaker
  Eindredactie Games woensdag 13 juli 2005 @ 10:22:40 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28761841
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef LomarVe het volgende:

[..]

. Dat is voor mij het enige pluspunt van de Ipod, coole hoezen.
kewle sokjes alleen jammer sat je ze alleen per 5 kan kopen, en je dus heel snel op makrtplaats hebt aangewezen of vrienden
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:25:08 #199
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28761894
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

leeftijden raden was nooit je sterktste kant, maar dat komt omdat je gewoon nog geen verdere levenservaring hebt, kan je niks aan doen, dat hebben Ipod gebruikers wel vaker
goede flame
pi_28762003
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:22 schreef donald_dick het volgende:

[..]

kewle sokjes alleen jammer sat je ze alleen per 5 kan kopen, en je dus heel snel op makrtplaats hebt aangewezen of vrienden
Per 6 trouwens.

en je kan zelf toch ook wel een doosje kopen en die dan verkopen of niet?
  Eindredactie Games woensdag 13 juli 2005 @ 13:55:18 #201
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28768232
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:30 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Per 6 trouwens.

en je kan zelf toch ook wel een doosje kopen en die dan verkopen of niet?
joepie, dan blijf je er standaard met 3 zitten
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:45:44 #202
45511 TimmyAsd
pi_28776682
Wel ontopic blijven aub. En geen geflame
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:43:55 #203
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28780246
Ik heb het al gevraagd en nu blijkt dat de batterij van de H10 niet zo goed is. Het haalt (zelfs) de 10 uur niet. Terwijl iriver zelf 12 uur aangeeft. Dat vind ik wel een beetje misleidend.
pi_28790829
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:43 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik heb het al gevraagd en nu blijkt dat de batterij van de H10 niet zo goed is. Het haalt (zelfs) de 10 uur niet. Terwijl iriver zelf 12 uur aangeeft. Dat vind ik wel een beetje misleidend.
helemaal mee eens

alleen zie je ook dit bij zoveel producten, ik kocht een jaar terug een laptop, amd64 3.0 ghz cpu en een nv FX5700 gpu

ik had gesteld dat accu het minst belangrijk was voor mij

maar de beloofde 2,5 uur haal ik zelfs niet

1,5 uur en het is op, en dan zit ik niet eens te gamen

achteraf best shitty

(mijn vrouw heeft mijn oude compaq armada 500, 800mhz P3 en die draait wel 5 uur op 1 accu.......)

allemaal vrij offtopic.......maar wat ik wilde zeggen was dat die accu duur inderdaad teleurstellend genoemd mag worden gezien de claims

aan de andere kant, hoevaak luister jij 10 uur zonder een pc of stroompunt tegen te komen?

voor mij geldt dat ik hem per dag hooguit 2 keer een half uur gebruik waarna ik direct beschik over een pc

desondanks vind ik dat dit een legitiem punt tegen de H10 is.

(het wordt echt tijd voor een overzichtje weer in dit razend interessante topic )

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2005 06:16:19 ]
  Eindredactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 07:02:04 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28790911
quote:
ahhh misleiding, batterijen en apple, need i say more
pi_28790980
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 07:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij dat berichtje verkeerd gelezen
Zit je nou je eigen fan productje af te kraken? .
pi_28790986
quote:

[..]

Pssssst, het ging over de H10.
We'll keep on whispering our mantras.
  Eindredactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 12:09:00 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28796262
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 07:35 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Pssssst, het ging over de H10.
no shit dude, maar meneer apple klaagt over batterijduur, maar wie herrinert zich het debakel van de ipod accu's
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:32:27 #209
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28796914
quote:
ik heb het laatst precies nagekeken, wanneer ik mn H10 op vol volume zet, en het kleurenbeelscherm constant aan, gaat de batterij zo'n 8 uur mee. Dat valt dus opzich nog mee, aangezien dat natuurlijk energieverslindende opties zijn.
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:15:07 #210
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28798398
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:32 schreef Asmodean het volgende:

[..]

ik heb het laatst precies nagekeken, wanneer ik mn H10 op vol volume zet, en het kleurenbeelscherm constant aan, gaat de batterij zo'n 8 uur mee. Dat valt dus opzich nog mee, aangezien dat natuurlijk energieverslindende opties zijn.
Maar controleer het nu eens met alleen muziek afspelen? Dat is voor mij juist interessant.
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:20:08 #211
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28798554
quote:

[..]

Ik heb een hele interessante link voor jou: http://www.ipodbatteryfaq.com/
Als je dat nou eens even doorleest.

Waar jij het over hebt, is iPod's Dirty Secret. Als je de officiele site even doorleest kan je zien dat dit verhaal gebaseerd is op de ervaring van één persoon.

Over misleiding gesproken.

Het maakt mij niet uit of een batterij 8 uur of 12 uur meegaat. Het maakt mij wél uit als de fabrikant 12 uur vermeldt en de werkelijke batterijduur eerder 10 uur is. Dat vind ik onbeschoft.
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:48:47 #212
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28799708
59 plus shipping & handling
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:06:00 #213
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28800375
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:15 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Maar controleer het nu eens met alleen muziek afspelen? Dat is voor mij juist interessant.
dan zal het dus ook wel langer dan 8 uur zijn, aangezien mijn kleurenscherm na 30 sec uit gaat standaard.
  Eindredactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 14:14:18 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28800723
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:20 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Ik heb een hele interessante link voor jou: http://www.ipodbatteryfaq.com/
Als je dat nou eens even doorleest.
nou moet ik moeite doen omdat apple niet verder denkt dan zijn portomonnee dank je lekker
quote:
Waar jij het over hebt, is iPod's Dirty Secret. Als je de officiele site even doorleest kan je zien dat dit verhaal gebaseerd is op de ervaring van één persoon.

Over misleiding gesproken.
ahh ontkenning, maar dat maakt niks uit, maar nu willen we wel graag zelf de batterij vervangen, zonder de hele case te hoeven mollen
pi_28800783
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nou moet ik moeite doen omdat apple niet verder denkt dan zijn portomonnee dank je lekker
[..]

ahh ontkenning, maar dat maakt niks uit, maar nu willen we wel graag zelf de batterij vervangen, zonder de hele case te hoeven mollen
Dat kan
Wil je de mening van iemand die dat gedaan heeft?
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:16:51 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28800837
Hallo!

Mijn nieuwe accu haalt 16 uur!
Ik ga naar huis.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:22:58 #217
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28801097
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[..]

Wanneer begint het eens tot je door te dringen, dat het hele iPod batterij verhaal uit de lucht is gegrepen?

Wanneer begint het eens tot je door te dringen, dat op dit moment alleen iriver degene is die consumenten misleidt?
pi_28801174
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:22 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Wanneer begint het eens tot je door te dringen, dat het hele iPod batterij verhaal uit de lucht is gegrepen?

Wanneer begint het eens tot je door te dringen, dat op dit moment alleen iriver degene is die consumenten misleidt?
misleidt? welke dingen vind jij misleidend?
pi_28801295
Haa, Ik heb dus ongeveer alle ipod vs. Iriver topics doorgespit. Maar ik kom er nog steeds niet uit. Ik zelf neig meer naar de Iriver H10, maar de Ipod heeft dus blijkbaar ook z'n voordelen.

Ik ga binnenkort dus een mp3 speler kopen, en weet dus nog niet welke,

OVERTUIG MIJ!!!
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:30:36 #220
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28801392
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:24 schreef SlimShady het volgende:

[..]

misleidt? welke dingen vind jij misleidend?
iriver vermeldt een batterijduur van 12 uur maar er zijn veel bronnen te vinden waar deze 12 uur niet gehaald wordt.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Asmodean, DeDooieVent en donald_dick...
pi_28801633
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef mark7bergen het volgende:
Haa, Ik heb dus ongeveer alle ipod vs. Iriver topics doorgespit. Maar ik kom er nog steeds niet uit. Ik zelf neig meer naar de Iriver H10, maar de Ipod heeft dus blijkbaar ook z'n voordelen.

OVERTUIG MIJ!!!
Als je zo hip en edgy wil zijn als mijzelf en Nietzman.
Dan koop je een iPod.
pi_28802645
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef mark7bergen het volgende:

OVERTUIG MIJ!!!
Ik heb hetzelfde en neig op dit moment meer naar de iPod Volgende week misschien niet meer.
Maar je wilt overtuigd worden lijkt 't, ook al neig je naar een iRiver?
Tap tap tap
pi_28807555
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

joepie, dan blijf je er standaard met 3 zitten

Je kan ze makkelijk op internet kwijt ofzo.
pi_28808787
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

iriver vermeldt een batterijduur van 12 uur maar er zijn veel bronnen te vinden waar deze 12 uur niet gehaald wordt.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Asmodean, DeDooieVent en donald_dick...
ik heb mijn ervaring vanmorgen vroeg reeds met je 'gedeeld' lees mijn bericht maar

ik gebruik dat ding niet langer dan een uur of wat zonder een pc tegen te komen, maar als je graag wil dan laad ik hem nu op en dan zet ik hem aan als ik naar bed ga op repeat een lange lijst

maar ik check dan allen morgen chtend offie nog draait (ik ga er niet om het uur uit nee , ik ben onderzoeker van beroep, maar dit gaat zelfs mij te ver )

over diegene die overtuigd wil worden, als je de extra functies nodig denkt te hebben zit je aan de iriver

en als je een stukje mist in je 'imago' dan is de ipod een prima vulmiddel, en hij speelt ook nog mp3

zondag 17 juli 2005 @ 11:20:59 #225
45511 TimmyAsd
pi_28877612
Zit er trouwens een prijsverschil tussen die dingen?
  maandag 18 juli 2005 @ 21:50:09 #226
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28923877
Ik ruil morgen of overmorgen mijn 1 jaar oude iRiver iFP 190TC in voor een iPod mini. De iRiver is een prima speler. Geweldig geluid, zeer handig in gebruik, speelt vrij lang op 1 oplaadbare batterij, maar 256 MB is toch echt niet genoeg.

Ik heb even overwogen een nieuwe Flash speler te kopen, en vooral de iRivers met 1 GB en de iAudio 5 leken me wel wat. Maar voor een paar tientjes meer heb je dus een iPod met 4 GB opslagruimte.

De H10 heb ik nog even bekeken, Erg vergelijkbaar met de mini wat betreft specificaties. Iets duurder, maar daarvoor 1 GB meer ruimte. Lijkt me ook een prima ding, en ik zou ook niet zo makkelijk kunnen zeggen waarom het de iPod geworden is.

Ach, er is zoveel op de markt, het blijft moeilijk kiezen. iRiver en iPod zijn beide erg goede spelers. Hebben hun sterke en minder sterke punten. Al het stomme geflame slaat nergens op, maar het is blijkbaar voor sommigen moeilijk te accepteren dat niet iedereen het met ze eens.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Eindredactie Games woensdag 20 juli 2005 @ 15:39:57 #227
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28978066
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:36 schreef tonks het volgende:

[..]

Dan koop je een iPod.
dus je koopt een ipod vanwege zijn imago hippe meeloper ben je dan
pi_28978691
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee dan heb je oog voor kwaliteit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Remco op 20-07-2005 16:17:49 ]
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:31:22 #229
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28981500
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Kansloos.
pi_28982836
ach, jullie vermelden zelf dat het je een imago geeft

als je daar behoefte aan hebt prima toch

ik heb mijn eigen imago, en mijn mp3 speler heeft daar geen debet aan

het zijn gewoon de eigen woorden die herhaald worden
pi_28983693
Heb zelf gelukkig geen Ipod ben zelf een gelukkige vader van mijn kindje CReative JUkebox Zen NX 30gb .
Erstaan veel mp3 op maar ook veel dvdimages op voormn werk en dergelijke .
Probeer dat maar te doen met zon Ipod !!

Had hem een jaar gelden gekocht bij Paradigit voor maar 259 euro !!
Was dus geen geld voor maar 30gb !!
IK heb lang zitten kijken naar advertenties maanden later en toch moest ik steeds gniffelen wanneer ik de prijzen zag wat ze voor vroegen voor verschillende mp3spelers !!
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
pi_28983752
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:55 schreef Onsokumaru het volgende:
Heb zelf gelukkig geen Ipod ben zelf een gelukkige vader van mijn kindje CReative JUkebox Zen NX 30gb .
Erstaan veel mp3 op maar ook veel dvdimages op voormn werk en dergelijke .
Probeer dat maar te doen met zon Ipod !!
Dat gaat net zo makkelijk.
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:00:20 #233
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28983823
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef DeDooieVent het volgende:

Hap hap hap.
  Eindredactie Games donderdag 21 juli 2005 @ 02:39:26 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28999502
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:58 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nee dan heb je oog voor kwaliteit.
ow dus als je met de massa meeloopt, heb je ook voor kwaliteit
  Eindredactie Games donderdag 21 juli 2005 @ 02:40:31 #235
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28999518
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Kansloos.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:36 schreef tonks het volgende:

[..]

Dan koop je een iPod.
dat is toch wat tongs zegt, als je hip en keck bent neem je een ipod? dat is toch aansporen op meeloopgedrag? of is dat kansloos?
  Eindredactie Games donderdag 21 juli 2005 @ 02:44:22 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28999571
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef DeDooieVent het volgende:

ik ben kewl, omdat ik een Ipod heb!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:22:24 #237
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_29007371

Overal waar iriver boven apple kan staan, staat hij ook boven apple.
pi_29014099
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik ben kewl, omdat ik een Ipod heb!
dus omdat je een ipod hebt ben je cool?

dat bedoel ik, ik heb daar geen mp3 speler bij nodig hoor
pi_29022322
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef onderjas het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/7/20106201778-thumb.jpg]afbeelding][/URL]

Overal waar iriver boven apple kan staan, staat hij ook boven apple.
Dat komt ook maar alleen door de veelzijdigheid van iriver, niet qua kwaliteit.
Tap tap tap
pi_29022530
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat komt ook maar alleen door de veelzijdigheid van iriver, niet qua kwaliteit.
Inderdaad, niet iedereen hecht waarde aan een lameass FM tunertje. Heel veel mensen hebben nou eenmaal verschillende behoeftes. Dit soort beoordelingen zijn vaak een beetje crappy dus. Plus het feit dat hij uit november komt.

NO-VEM-BER!

Er zijn al hele nieuwe apparaatjes uitgekomen sinds die tijd.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:15:31 #241
45511 TimmyAsd
pi_29022765
Kap nou eens met dat geflame, dat doe je maar ergens anders.
En nu weer ontopic graag
pi_29022841
Voor de mensen die twijvelen

Slotje.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:22:28 #243
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29022987
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:18 schreef tonks het volgende:
Voor de mensen die twijvelen

[afbeelding]

Slotje.
Je ziet nét niet genoeg om het plaatje te laten verwijderen
P.s. zijn jullie nog steeds niet klaar met pimpen hiero
Keuze mên, vrijheid van meningsuiting kiezen van welke mp3 speler je koopt / draagt ofzo
pi_29023042
Sexy picture
pi_29023089
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:08 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Inderdaad, niet iedereen hecht waarde aan een lameass FM tunertje. Heel veel mensen hebben nou eenmaal verschillende behoeftes. Dit soort beoordelingen zijn vaak een beetje crappy dus. Plus het feit dat hij uit november komt.

NO-VEM-BER!

Er zijn al hele nieuwe apparaatjes uitgekomen sinds die tijd.
nee, hij is van januari dit jaar. wel nog voor de 2e generatie mini's. de iriver h10 staat er ook niet tussen. de iriver is beste koop omdat apple geen informatie vrijgeeft over de omstandigheden van de productie. gewoon blindelings zo'n testje volgen zonder de rest te lezen is niet altijd even handig bij de consumentengids.
Tap tap tap
pi_29023146
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nee, hij is van januari dit jaar. wel nog voor de 2e generatie mini's. de iriver h10 staat er ook niet tussen. de iriver is beste koop omdat apple geen informatie vrijgeeft over de omstandigheden van de productie. gewoon blindelings zo'n testje volgen zonder de rest te lezen is niet altijd even handig bij de consumentengids.
Oh wacht, november ging alleen over de prijzen.
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 11:29:01 #247
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29034629
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Sexy picture
sexy kruisje
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 11:30:57 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29034680
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

tsja, als jij lekker alleen consumeert om het consumeren en de rest van de wereld mag van jou stikken, koop je dus een Ipod
pi_29035273
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

tsja, als jij lekker alleen consumeert om het consumeren en de rest van de wereld mag van jou stikken, koop je dus een Ipod
Of je reageert eens met normale argumenten enzo.

Ik wilde alleen zeggen dat er wordt gepimpt met 'iriver staat bovenaan' maar als je de resultaten even vergelijkt zie je dat iriver alleen scoort op het puntje veelzijdigheid. Het is niet gewoon een top zoveel beste mp3-spelers zoals iedereen denkt dat zo'n test is maar dat je even verder moet kijken dan je neus lang is.

Plus, ik zei dat de test verouderd was want de H10 staat er niet in dus ik was niet 100% pro-Apple, want misschien wint de H10 het ook van de mini qua veelzijdigheid. ik vind het alleen een domme test van een half jaar oud, aangezien er ondertussen nieuwe modellen op de markt zijn gekomen Mijn post had geen flikker met 'consumeren om het consumeren' te maken; ik somde alleen even op waarom die test niet zo zwart-wit is zoals jij het deed lijken.
Tap tap tap
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:10:13 #250
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29039222
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

CherryLips heeft het heel goed verwoord, vind ik. Maar wanneer kom jíj eens met argumenten?
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:00:57 #251
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047242
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of je reageert eens met normale argumenten enzo.
Mijn post had geen flikker met 'consumeren om het consumeren' te maken; ik somde alleen even op waarom die test niet zo zwart-wit is zoals jij het deed lijken.
de reden waarom de consumentenbond vraagt waar de spullen vandaan komen en hoe ze gemaakt worden, is juist om te kunne zien als er kinderarbeid/mensen onderdrukt worden voor hongerloontjes, daarom ben ik blij dat ze dat terecht navragen voordat ze een product de hemel inprijzen . kennelijk wil Apple dat niet laten weten/zien/geven zei daar geen openheid aan. minpuntje voor apple dus.
comsumentenbond
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:02:18 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047271
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:10 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

CherryLips heeft het heel goed verwoord, vind ik. Maar wanneer kom jíj eens met argumenten?
ow, je vind oneliners zoals kansloos argumenten
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:07:49 #253
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29047385
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee hoor. Hoe kom je daarbij?

Ik vroeg trouwens: wanneer kom jíj met argumenten? Jij? iriver vs. iPod discussie, discussie -> argumenten. Dus wanneer kom jij met argumenten?
pi_29047465
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Ik vroeg trouwens: wanneer kom jíj met argumenten? Jij? iriver vs. iPod discussie, discussie -> argumenten. Dus wanneer kom jij met argumenten?
de argumenten zijn nu al 6 topics oud

argumenten ipod bezitters:
hij heeft design
hij heeft geen schroefjes
hij heeft een accu die 18 uur meekan (1 claim)
82% van de amerikaanse mp3 hd speler bezitters heeft er 1
99$ vervangende accu

argumenten iRiver bezitters:
hij heeft design (waar is waar)
kleurenscherm
ondersteuning voor foto's en tekst
fm radio
voice recording
fm recording
volwaardig UMS
DRM vrij
meer EQ settings
srs-wow
compleet out of the box met accesoires geleverd
makkelijk te wisselen accu
17$ vervangende accu
enne oh ja hij heeft twee schroefjes
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:15:06 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047540
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

onze puber heeft kennelijk een lesje Nederlands nodig:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden
leg maar 1st uit wat het probleem is
pi_29047557
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef donald_dick het volgende:
is er een
[..]

onze puber heeft kennelijk een lesje Nederlands nodig:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden
leg maar 1st uit wat het probleem is
Wie heeft hier een lesje nederlands nodig?

[ Bericht 2% gewijzigd door Remco op 22-07-2005 19:59:12 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:16:15 #257
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29047560
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

de argumenten zijn nu al 6 topics oud

argumenten ipod bezitters:
hij heeft design
hij heeft geen schroefjes
hij heeft een accu die 18 uur meekan (1 claim)
82% van de amerikaanse mp3 hd speler bezitters heeft er 1
99$ vervangende accu

argumenten iRiver bezitters:
hij heeft design (waar is waar)
kleurenscherm
ondersteuning voor foto's en tekst
fm radio
voice recording
fm recording
volwaardig UMS
DRM vrij
meer EQ settings
srs-wow
compleet out of the box met accesoires geleverd
makkelijk te wisselen accu
17$ vervangende accu
enne oh ja hij heeft twee schroefjes
En nu maar optellen en aftrekken en tadaa, de iriver heeft meer argumenten > beter? .
pi_29047590
je weet dat ik ze beide bezit he?

het antwoord is ja, in alle opzichten ja, die ipod voelt kaal als ik hem al meeneem (omdat mijn vrouw de mijne heeft gepikt)

een simpele mp3 speler meer niet en dus veel te duur

edit:

wat ik wil zeggen, de argumenten zijn wel op hè, de ipod heeft stijl en speelt mp3 en de irivir heeft ook stijl en speelt ook mp3 maar biedt daarnaast een kleurenscherm, fm tuner van hoge kwaliteit, voice en fm recording, volwaardig ums etc etc

dus simpel, qua argumenten wint de iriver

daarom vroeg ik mij af waarom je om argumenten vroeg

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2005 19:22:06 ]
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:19:24 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047627
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:16 schreef tonks het volgende:

[..]

Wie heeft hier een lesje nederlands nodig? dyslectische flikker
ahh het is onze vmbo postbode!
vertel eens ff hoe harry potter afloopt
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:20:08 #260
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29047644
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef DeDooieVent het volgende:
je weet dat ik ze beide bezit he?

het antwoord is ja, in alle opzichten ja, die ipod voelt kaal als ik hem al meeneem (omdat mijn vrouw de mijne heeft gepikt)

een simpele mp3 speler meer niet en dus veel te duur
Wat zou dan de prijs moeten zijn? Moeten alle mp3 spelers die alléén mp3's kunnen afspelen dezelfde prijs hebben?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:21:24 #261
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29047681
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ahh het is onze vmbo postbode!
vertel eens ff hoe harry potter afloopt
Ik ben echt benieuwd hoe jij er uitziet
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:23:47 #262
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047722
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:21 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd hoe jij er uitziet
we kennen de boos kijkende foto's van jou
  Lieve Belg vrijdag 22 juli 2005 @ 19:24:14 #263
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29047730
Kunnen we vriendelijk tegen elkaar blijven?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29047735
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:

[..]

we kennen de boos kijkende foto's van jou
Ja en we kennen jou alto kop ook wel kneus.
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:24:53 #265
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29047748
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:24 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja en we kennen jou alto kop ook wel kneus.
vetjes!
pi_29047795
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:24 schreef donald_dick het volgende:

[..]

vetjes!
Heel vetjes, veel friet zeker ofniet?
pi_29047820
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:20 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Wat zou dan de prijs moeten zijn? Moeten alle mp3 spelers die alléén mp3's kunnen afspelen dezelfde prijs hebben?
je wilde toch argumenten? dat zijn ze ik weet niet wat je meer wil. Kijk als jij blij bent met dat ding, prima in een ander topic zag ik je wel een aantal goede redenen noemen, bijvoorbeeld dat die Ipod meer makkelijk verkrijgbare accesoires bood. Daar heb je helemaal gelijk in en als dat belangrijk voor jou is dan doet de fm tuner er idd niet toe

de argumenten die zijn opgesomt zijn ook bedoelt voor mensen die tussen die twee twijfelen. Als jij zegt beschikbaarheid van accesoires is voor ipod beter, prima dan komt ie daarbij, totdat iriver een winkel opent op de hoogstraat

Maar het argument als, ik heb er een en dus is het cewl..... of de ipod heeft stijl......of de ipod geeft imago, is een zwaktebod..... het geeft aan dat je ten eerste dus iets mist in je imago en dat moet opvullen en daarnaast dat er geen argumenten meer zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2005 19:29:10 ]
pi_29047941
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

de reden waarom de consumentenbond vraagt waar de spullen vandaan komen en hoe ze gemaakt worden, is juist om te kunne zien als er kinderarbeid/mensen onderdrukt worden voor hongerloontjes, daarom ben ik blij dat ze dat terecht navragen voordat ze een product de hemel inprijzen . kennelijk wil Apple dat niet laten weten/zien/geven zei daar geen openheid aan. minpuntje voor apple dus.
comsumentenbond [afbeelding]
Men neme de betreffende consumentengids. Men kijkt verder dan den neus langh is. En daar staat:
quote:
"We hebben 12 bedrijven een vragenlijst gestuurd gestuurd met vragen over de vervanging van batterijen en onderdelen, het afdanken van de mp3 speler, de herkomst van het apparaat en de arbeidsomstandigheden in de fabrieken. Slechts 6 bedrijven hebben de vragenlijst op tijd ingevuld. Vijf bedrijven worden op onze lijst van zwijgzame bedrijven geplaatst en zijn daarmee uitgesloten van het predikaat beste koop. ECL, importeur van de iRiver en MPman, was tijdens het onderzoek onbereikbaar door de afwikkeling van een faillissement. Een overmachtssituatie, waardoor het bedrijf deze sanctie niet krijgt opgelegd. [...] Slechts 4 van de 12 bedrijven onderschrijven de arbeidsnormen van de ILO, de internationale arbeidsorganisatie. Dit zijn Archos, packard Bell, Philips en de leveranciers van Tu & Tu (importeur van iAudio en Mpio).
Oftewel; er zijn van zowel iRiver als Apple geen gegevens beschikbaar over de productie, alleen iRiver heeft mazzel dat ECL failliet ging.
Andere zwijgers zijn Creative, MyStar/MSI, Rio Audio en zelfs Sony. Damn, ik heb een SOny discman, die gooi ik maar even weg dan.
Tap tap tap
pi_29047975
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Reageer eens normaal zonder gelijk alles en iedereen kansloos te noemen als je even geen normaal antwoord weet.
Tap tap tap
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:39:23 #270
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29048052
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Men neme de betreffende consumentengids. Men kijkt verder dan den neus langh is. En daar staat:
[..]

Oftewel; er zijn van zowel iRiver als Apple geen gegevens beschikbaar over de productie, alleen iRiver heeft mazzel dat ECL failliet ging.
lekker subjectief, misschien konden ze het wel, maar he, ikzou er ook geen fuck om geven als ik bezig ben met een overdracht
quote:
Andere zwijgers zijn Creative, MyStar/MSI, Rio Audio en zelfs Sony. Damn, ik heb een SOny discman, die gooi ik maar even weg dan.
sommige mensen kijken wel waar hun producten vandaan komen, daarom zijn biologische producten in trek en staat er bij fruit waar het vandaan komt.
  Eindredactie Games vrijdag 22 juli 2005 @ 19:42:31 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29048146
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Reageer eens normaal zonder gelijk alles en iedereen kansloos te noemen als je even geen normaal antwoord weet.
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Kansloos.
ik gebruikte het woord kansloos omdat hij dat deed . ga jij maar weer verder subjectief verder lezen en drogredenen zoeken
pi_29048224
WalfredGeesink en vooral Donald_Dick doe nou eens normaal, en ga of leuk discusieren of niet. Alle reacties zoals kansloos worden vanaf nu gewoon gedeleted.
pi_29048232
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[..]

ik gebruikte het woord kansloos omdat hij dat deed . ga jij maar weer verder subjectief verder lezen en drogredenen zoeken
Ik loop iig niet blindelings achter een verouderde test aan als iemand roept 'kijk eens iriver verslaat apple telkens!' zonder de kleine lettertjes te lezen.
Tap tap tap
pi_29048381
Hey cherrylips als jij een iPod koopt word ik verliefd op jou
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:55:24 #275
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29048472
Dit is net zoiets als een discussie dat een Ferrari Enzo betere rij-eigenschappen zou hebben dan een McLaren F1

Boeje, het is allebei wel aardig spul
Het verschil is voornamelijk design, en ik luister nou eenmaal graag radio en heb geen zin om los een radio van 5 euro erbij te gaan dragen.

enfin, wat ik zei, design, en dat is behoorlijk persoonlijk, dacht ik
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:12:49 #276
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29048886
hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:16:11 #277
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29048969
Oke, dan begin ik maar weer opnieuw;

iPod want:

• De bediening (en vooral het clickwheel) werkt heel prettig.
  • De iPod werkt heel goed samen met iTunes (en de iTunes Music Store).
  • Er zijn veel accessoires beschikbaar en veel fabrikanten bieden producten aan met integratie voor de iPod.

Dan een voor mij minder belangrijk argument:

• De iPod en iTunes hebben goede ondersteuning voor podcasts.

En tenslotte wat persoonlijke argumenten:

• De iPod is heel minimalistisch ontworpen en dus, in mijn ogen, heel stijlvol.
  • Apple vind ik een betrouwbaar bedrijf en voor mijn Mac is de iPod duidelijk de beste keuze.
  • pi_29048989
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
    hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
    Evenlang als mensen met een iriver op jou ingaan.
    pi_29048994
    quote:
    Vraag ik me ook af
    pi_29057176
    Het is gewoon zooo simpel dit allemaal:

Wil je simpelweg MP3's afspelen, modieus zijn en via een goede library kunnen werken: iPod / iPod mini
    Wil je MP3's afspelen en nog een shitload aan functies: iriver H320 / iriver H10

pi_29057244
    en niet te vergeten alle andere aanbieders van kekke spelers zoals archos, gmini, hp, sony

de wereld is zo breed

Eindredactie Games zaterdag 23 juli 2005 @ 09:41:05 #282
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_29057528
    quote:
    omdat ik van belgen niks aanneem
      zaterdag 23 juli 2005 @ 14:22:07 #283
    72143 WalfredGeesink
    De vrachtwagenchauffeur.
    pi_29062578
    quote:
    Op zaterdag 23 juli 2005 07:34 schreef Geqxon het volgende:
    Het is gewoon zooo simpel dit allemaal:

Wil je simpelweg MP3's afspelen, modieus zijn en via een goede library kunnen werken: iPod / iPod mini
    Wil je MP3's afspelen en nog een shitload aan functies: iriver H320 / iriver H10

Klopt, maar dat "modieus zijn" is misschien wat overdreven.
    pi_29067643
    Ik denk het niet, kijkend naar de reclames in de vrouwenbladen, de reclames van de iPod zelf en het volk dat met de iPod rondloopt, ben je toch wel modieus als je er eentje hebt

Tuurlijk, je kunt hem ook in een lelijk hoesje stoppen
      zaterdag 30 juli 2005 @ 09:30:54 #285
    28662 roobje
    Invisible Pink Unicorn
    pi_29260284
    Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
    "Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
    Ambroce Bierce
    pi_29260308
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
    Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
    iPod
      zaterdag 30 juli 2005 @ 09:55:29 #287
    59332 Little_Meanie
    pi_29260503
    quote:
    Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
    Ik denk het niet, kijkend naar de reclames in de vrouwenbladen, de reclames van de iPod zelf en het volk dat met de iPod rondloopt, ben je toch wel modieus als je er eentje hebt

Tuurlijk, je kunt hem ook in een lelijk hoesje stoppen
    een hoesje om een iPod is altijd lelijk
    iPod moet lekker naakt blijven, zo is hij het mooist
      zaterdag 30 juli 2005 @ 14:00:19 #288
    28662 roobje
    Invisible Pink Unicorn
    pi_29264940
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 09:34 schreef tonks het volgende:

iPod
    Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?
    "Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
    Ambroce Bierce
      zaterdag 30 juli 2005 @ 14:01:54 #289
    59332 Little_Meanie
    pi_29264974
    Als Pro iPodder moet ik toch iets negatiefs kwijt, de laatste tijd heb ik geregeld voor dat mijn batterij 's avonds halfweg staat en als ik mijn iPod de volgende dag terug aanleg, krijg ik hem niet aan en als ik hem reset staat er dat de batterij leeg is

Het gaat hier om een iPod photo 60 Gb van halfjaar oud
    pi_29265062
    Ik vind dit een zeer amusant topic.
    pi_29267818
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 14:00 schreef roobje het volgende:

[..]

[..]

Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?
    nee ik ben het er mee eens, opzich is het aanmaken van een quicklist mogelijk, maar de iriver h10 heeft er maar 1, wat echter wel aangelegd wordt is een lijst met recente bestanden en een lijst met favoriete bestanden ook kun je nummers een rating geven waardoor ze in de lijst met 'gerate' songs terecht komen, maar eerlijk is eerlijk, wat dat betreft is de ipod wel beter uitgerust

edit:
    wat voor mij geld is dat ik vaak gehele cd's luister dus ook geen playlists gebruik. Ik heb er een aantal opgezet middels wmp10 maar gebruik ze eigenlijk nooit

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2005 16:20:18 ]
    pi_29267933
    Muziek vinden is trouwens geen probleem, je kunt zoeken op artiest, album, genre en titels alles wordt op ID3 geindexeerd. De bug met de alfabetisch volgorde is gelukkig met firmware 2.04 uit de wereld. Ook biedt de H10 near gapless play wat fijn is als je live cd's hebt of uitvoeringen van het een of ander

Wat weer een nadeel van de H10 is, is de trage reactie wanneer je een nieuw nummer uit een geheel andere lijst selecteerd.
    pi_29270132
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef Little_Meanie het volgende:
    Als Pro iPodder moet ik toch iets negatiefs kwijt, de laatste tijd heb ik geregeld voor dat mijn batterij 's avonds halfweg staat en als ik mijn iPod de volgende dag terug aanleg, krijg ik hem niet aan en als ik hem reset staat er dat de batterij leeg is

Het gaat hier om een iPod photo 60 Gb van halfjaar oud
    Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaat
    pi_29270204
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaat
    Ja niet dus, als je hem op lock set gaat er niks van je batterij af.
    pi_29270648
    Waarom heeft mijn broer dan hetzelfde probleem.... ? Dat de accu dus dood is
    pi_29270678
    Ipod heeft meer accesoires
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
    pi_29270894
    Bij de iriver krijg je die erbij (de microfoon enzo dus)
      zaterdag 30 juli 2005 @ 18:32:24 #298
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_29270949
    Ik vind dit een nóg puiker gadget, en hier wil ik wel even op wachten, om dit te gaan kopen.
    Ik heb nu gewoon een flash 1 gieg mp3-spelertje wat et heel best doet, maar dit zou, mits meer geheugen of goed uitbreidbaar, mooi kunnen zijn,.

wacht, k open er wel n topic over
    pi_29270953
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
    Waarom heeft mijn broer dan hetzelfde probleem.... ? Dat de accu dus dood is
    Weet ik veel, toeval? ik heb dit probleem namelijk niet.
    pi_29270976
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
    Bij de iriver krijg je die erbij (de microfoon enzo dus)
    ja? een autolader, autohouder, auto-aansluitdinges enz enz enz? die krijg je er standaard bij?
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
    pi_29270986
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
    Ik vind dit een nóg puiker gadget, en hier wil ik wel even op wachten, om dit te gaan kopen.
    Ik heb nu gewoon een flash 1 gieg mp3-spelertje wat et heel best doet, maar dit zou, mits meer geheugen of goed uitbreidbaar, mooi kunnen zijn,.

wacht, k open er wel n topic over
    [afbeelding]
    256mb Dat is ongeveer 15 seconden raw filmformaat. Om daar nou zoveel geld voor uit te geven

Die all-in-one combi's zuigen hoe dan ook al hard
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')