Maar je hebt een vakje in je dashboard kastje waar je iPod in past. Maar dat is helemaal niet nodig want een iPod vliegt heus niet alle kanten op hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het is wel een stuk makkelijker dan telkens zo'n ding uit je zak te moeten halen + die dopjes eruit.
En die foto die jij post is van een SmartBij BMW's (dus ook de mini) zit hij los in je dashboard kastje, en heb je niet de titelnaam in je radio-display, maar alleen "Track 01", "Track 02" enz.
Eens even kijken wat itsontoday hiervan vindt.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Nope, hij ligt los in je dashboard kastje. Je moet je iPod met een kabeltje verbinden dat los in je dashboardkastje ligt, en je iPod in het dashboard kastje leggen. Het ligt dus niet in een soort dock als bovenstaand van de Smart. En echt, als je een drempel pakt gaat hij echt wel vliegen hoor
Ik vind het idee van "iPod your BMW" wel leuk, maar de uitwerking niet. Dat je bv. de titel en artiest niet op je radioscherm krijgt vind ik gewoon matig.
Dus niet geintegreerd! En dat vroeg ik!quote:Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)
net zoals de itrip, wat dus ook voor geen meter werkt door de drukbevolkte frequenties in de randstad en dan nog: NIET geintegreerd! En dat vroeg ik! En het is ook nog illegaalquote:Maar wel een FM-transmittor (een officieele)
Ik weet natuurlijk niet wat voor auto jij gewend bent, maar ik vlieg zelf ook niet door mijn mini en hij zit heel mooi stabiel in een dok in mijn dashboardkastje en nee ik heb hem nog nooit zien vliegen.quote:Het nadeel van een iPod in je Mini is nog wel dat hij er los inligt, en bij elke drempel door je dashboardkastje heenvliegt.
ja maar kan ik hem zo met het stuur bedienen. Dus niet geintegreerd en dat vroeg ikquote:hm, zo kan de Iriver toch ook gewoon in de auto?
En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.quote:En vergeet niet dat een dergelijke oplossing een paar honderd euro gaat kosten (monteursloon enzo), iig duurder dan je iPod zelf
Als je genoeg geld hebt kan alles...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef itsontoday het volgende:
[..]
En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.
Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Sja, de heren van West Coast Customs kunnen de iRiver ook in je auto inbouwen, inclusief stuurbediening
Ik vind het overigens geen vergelijking. Ik bedoel, wie vergelijkt nou een FM-transmitter van 40 euro met een inbouw-oplossing van wss rond de 800 euro? Daarnaast is die inbouwoplossing ook nog een raar ingebouwd, wie verbergt zijn iPod nou in het dashboardkastjeZoiets hoort onder de armsteun (daar is bij een BMW iig plaats voor, is dat ook niet bij de Mini? )
Fijn, dit vroeg ik dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Maar er is dus geen geïntegreerde oplossing voor de iriver, behalve voor de iPod.
Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTripquote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.
Nee hoor, want ik heb er twee, eentje voor onderweg en eentje die ik altijd in de auto laat, behalve als ik nummers erbij wil gooien. Dan zo'n itrip (die ik ook heb gehad), 1 ding erop klikken, frequentie zoeken die niet is bezet, dan instellen op de ipod, opnieuw proberen omdat het mislukt, ben je echt veel langer bezig. Een ook al heb je 1 ipod, dan nog hoor jezelf eens, je hoeft alleen het dashboardkastje te openen en dan ding erin te klikken, dat is bijna evenveel werk als hem in de 1ste versnelling zetten.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTrip
Nu je het zegt, dat lijkt mij ook vreselijk irritant. Je moet ook eerst nog kijken in welke zak je iPod zit, of als je een beetje veel spullen in je dashboardkastje hebt kan je het kabeltje misschien niet goed zien.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden?
Nou heb ik alles weer gemistquote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
Ff het een en ander opgeruimd...
Nu over of iPod of iRivers.
daar heb je natuurlijk wel een versterker tussen zitten lijkt mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:06 schreef donald_dick het volgende:
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |