abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 16:06:23 #101
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28479964
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het is wel een stuk makkelijker dan telkens zo'n ding uit je zak te moeten halen + die dopjes eruit.

En die foto die jij post is van een Smart Bij BMW's (dus ook de mini) zit hij los in je dashboard kastje, en heb je niet de titelnaam in je radio-display, maar alleen "Track 01", "Track 02" enz.
Maar je hebt een vakje in je dashboard kastje waar je iPod in past. Maar dat is helemaal niet nodig want een iPod vliegt heus niet alle kanten op hoor
pi_28480404
Nope, hij ligt los in je dashboard kastje. Je moet je iPod met een kabeltje verbinden dat los in je dashboardkastje ligt, en je iPod in het dashboard kastje leggen. Het ligt dus niet in een soort dock als bovenstaand van de Smart. En echt, als je een drempel pakt gaat hij echt wel vliegen hoor

Ik vind het idee van "iPod your BMW" wel leuk, maar de uitwerking niet. Dat je bv. de titel en artiest niet op je radioscherm krijgt vind ik gewoon matig.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:21:18 #103
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28480531
hm, zo kan de Iriver toch ook gewoon in de auto?

http://www.mp3man.nl/product/16946/15485/11

Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  maandag 4 juli 2005 @ 16:28:47 #104
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28480859
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Nope, hij ligt los in je dashboard kastje. Je moet je iPod met een kabeltje verbinden dat los in je dashboardkastje ligt, en je iPod in het dashboard kastje leggen. Het ligt dus niet in een soort dock als bovenstaand van de Smart. En echt, als je een drempel pakt gaat hij echt wel vliegen hoor

Ik vind het idee van "iPod your BMW" wel leuk, maar de uitwerking niet. Dat je bv. de titel en artiest niet op je radioscherm krijgt vind ik gewoon matig.
Eens even kijken wat itsontoday hiervan vindt.
pi_28480970
Grappig dat je me niet geloofd, maar ik heb deze oplossing in een BMW zien zitten, en ik vind het echt prut
pi_28480989
En vergeet niet dat een dergelijke oplossing een paar honderd euro gaat kosten (monteursloon enzo), iig duurder dan je iPod zelf
pi_28482163
Let maar niet op geqxon hoor, probeert alles af te zeiken wat hij nooit zal hebben,
pi_28482714
quote:
Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)
Dus niet geintegreerd! En dat vroeg ik!
quote:
Maar wel een FM-transmittor (een officieele)
net zoals de itrip, wat dus ook voor geen meter werkt door de drukbevolkte frequenties in de randstad en dan nog: NIET geintegreerd! En dat vroeg ik! En het is ook nog illegaal
quote:
Het nadeel van een iPod in je Mini is nog wel dat hij er los inligt, en bij elke drempel door je dashboardkastje heenvliegt.
Ik weet natuurlijk niet wat voor auto jij gewend bent, maar ik vlieg zelf ook niet door mijn mini en hij zit heel mooi stabiel in een dok in mijn dashboardkastje en nee ik heb hem nog nooit zien vliegen.
quote:
hm, zo kan de Iriver toch ook gewoon in de auto?
ja maar kan ik hem zo met het stuur bedienen. Dus niet geintegreerd en dat vroeg ik
quote:
En vergeet niet dat een dergelijke oplossing een paar honderd euro gaat kosten (monteursloon enzo), iig duurder dan je iPod zelf
En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.
  maandag 4 juli 2005 @ 17:43:17 #109
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28483319
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef itsontoday het volgende:

[..]

En? Ik vroeg of het ook met de iriver kon.
Als je genoeg geld hebt kan alles...

Maar er is dus geen geïntegreerde oplossing voor welke speler dan ook, behalve voor de iPod.
Het leven is geen krentenbol.
pi_28483969
Sja, de heren van West Coast Customs kunnen de iRiver ook in je auto inbouwen, inclusief stuurbediening

Ik vind het overigens geen vergelijking. Ik bedoel, wie vergelijkt nou een FM-transmitter van 40 euro met een inbouw-oplossing van wss rond de 800 euro? Daarnaast is die inbouwoplossing ook nog een raar ingebouwd, wie verbergt zijn iPod nou in het dashboardkastje Zoiets hoort onder de armsteun (daar is bij een BMW iig plaats voor, is dat ook niet bij de Mini? )
pi_28484639
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Sja, de heren van West Coast Customs kunnen de iRiver ook in je auto inbouwen, inclusief stuurbediening

Ik vind het overigens geen vergelijking. Ik bedoel, wie vergelijkt nou een FM-transmitter van 40 euro met een inbouw-oplossing van wss rond de 800 euro? Daarnaast is die inbouwoplossing ook nog een raar ingebouwd, wie verbergt zijn iPod nou in het dashboardkastje Zoiets hoort onder de armsteun (daar is bij een BMW iig plaats voor, is dat ook niet bij de Mini? )
Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.
pi_28484664
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Maar er is dus geen geïntegreerde oplossing voor de iriver, behalve voor de iPod.
Fijn, dit vroeg ik dus.
pi_28484770
Er is wel een geintergreerde oplossing voor een iriver hoor
  maandag 4 juli 2005 @ 18:38:18 #114
111612 blrrrt
pi_28484779
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Fijn, dit vroeg ik dus.
Verander jij m'n quote ff
pi_28484815
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ja dat kan ook bij de mini, maar het dashboardkastje vond ik handiger. Je verstopt hem omdat je hem toch met het stuur kan bedienen. De installatie kostte 200 euro.
Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTrip
pi_28486186
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden? Doe mij dan maar een iTrip
Nee hoor, want ik heb er twee, eentje voor onderweg en eentje die ik altijd in de auto laat, behalve als ik nummers erbij wil gooien. Dan zo'n itrip (die ik ook heb gehad), 1 ding erop klikken, frequentie zoeken die niet is bezet, dan instellen op de ipod, opnieuw proberen omdat het mislukt, ben je echt veel langer bezig. Een ook al heb je 1 ipod, dan nog hoor jezelf eens, je hoeft alleen het dashboardkastje te openen en dan ding erin te klikken, dat is bijna evenveel werk als hem in de 1ste versnelling zetten.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:27:32 #117
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28486319
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar is het irri dat je instapt, de iPod uit je zak moet, dashboardkastje open, iPod connecten, kastje dicht en dan pas rijden?
Nu je het zegt, dat lijkt mij ook vreselijk irritant. Je moet ook eerst nog kijken in welke zak je iPod zit, of als je een beetje veel spullen in je dashboardkastje hebt kan je het kabeltje misschien niet goed zien.

Bijkomend voordeel van zo'n geintegreerde oplossing is dat je iPod vanzelf wordt opgeladen.
pi_28486861
Nou ik weet niet hoor. Het is lekker om terwijl de iPod in je zak zit je oordopjes eruit te klikken, iTrip erop en de radio op 6 zetten.

Dat je iPod automatisch word op geladen is misschien wel makkelijk ja, kijkend naar het feit dat je iPod een enorm lage batterij-duur heeft

En het is dat zo'n mini teringklein is, maar in een BMW is de afstand dashboard - bestuurder dermate groot dat het nog redelijk lastig is om zo'n kabeltje te vinden in het dashboard kastje, aangezien je helemaal gestrekt zit.
pi_28486905
En dat je 2 iPods hebt lijkt me helemaal diep kut. Download je een Album, moet je het op beide iPods zetten (+dat je eerste je iPod uit je auto moet halen).

Grappig dat je je kenteken niet vervaagd heb, ik zal eens even doorgeven dat A'dam een mini staat met een iPod erin
pi_28489893
Ff het een en ander opgeruimd...

Nu over of iPod of iRivers.
pi_28490025
Thanks
  maandag 4 juli 2005 @ 23:02:06 #122
111612 blrrrt
pi_28494694
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
Ff het een en ander opgeruimd...

Nu over of iPod of iRivers.
Nou heb ik alles weer gemist
pi_28494755
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Nou heb ik alles weer gemist
Das maar goed ook
  Eindredactie Games dinsdag 5 juli 2005 @ 08:06:00 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28501908
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_28517984
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:06 schreef donald_dick het volgende:
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers
daar heb je natuurlijk wel een versterker tussen zitten lijkt mij

wat dacht je wat een cd speler uitgaf, 100 watt?

een goede line uit is het enige dat je wil, en een sjiek kabeltje offcourse

de rest is aan de versterker en wat erachter hangt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2005 17:23:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')