Als ik je zo hoor moet je zeker voor de iriver H10 gaan. Met de SRS-WOW digital EQ kan je er echt een schitterende bas uittoverenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef -9eert- het volgende:
op de iPod van m'n zus klinkt de bas echt als dikke ruis. Dit is alleen als ik de bass boost aanzet, maar zonder die boost is de bass echt ruk (lees bijna niets). Bij m'n Wigo'tje met z'n 256mb kan ik het geluid vol open zetten zonder dat het ook maar stoort of ruist. Beetje jammer niet? Ben van plan een iRiver te kopen, mits het geluid niet tegenvalt.
Ligt waarschijnlijk aan de oordopjes.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef -9eert- het volgende:
op de iPod van m'n zus klinkt de bas echt als dikke ruis. Dit is alleen als ik de bass boost aanzet, maar zonder die boost is de bass echt ruk (lees bijna niets). Bij m'n Wigo'tje met z'n 256mb kan ik het geluid vol open zetten zonder dat het ook maar stoort of ruist. Beetje jammer niet? Ben van plan een iRiver te kopen, mits het geluid niet tegenvalt.
Dit zegt wel iets over jou.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Jornjur het volgende:
omdat hij anders het gevoel heeft dat hij /of zij een miskoop heeft begaan bij het aanschaffen van een "gadget".
Dat geloof ik wel, alleen is 'het gevoel een miskoop te hebben gedaan' niet de reden om zijn gadget te verdedigen hier bij veel mensen denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef Jornjur het volgende:
[..]
haha denk jij dat. ipod bevalt meesterlijk
Nope. Er is nog geen autohouder voor de iriver.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb een Mini (auto) en daar kan ik mijn ipod mini aansluiten, dit is dankzij een samenwerking tussen Bmw en Apple, het geluid is tot maximaal volume fantastisch mooi en bestaat uit 6 speakers. Ook is het superhandig omdat ik mijn ipod met het stuur kan bedienen en hij laadt gelijk op. Bestaat er toevallig ook zo'n systeem voor een iriver?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:23 schreef Steve-O het volgende:
http://www.nu.nl/news/548288/132/iPod_voortaan_in_kleur.html
Voel je je dan ff genaaid met je photo
Waarom zijn die iPod-figuren dan ook zo dom om gewoon die opvallende witte oordopjes te blijven dragen terwijl overal wordt gewaarschuwd om toch vooral normale zwarte dopjes te gebruiken op straatquote:Op maandag 4 juli 2005 10:24 schreef tonks het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55598
Als mensen er zelfs moorden voor plegen, dan moet het wel een goede mp3speler zijn!
Ik bedoel ook geen autohouder, maar een systeem waarmee je de iriver kan integreren in je bestaande muziekinstallatie in de auto.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nope. Er is nog geen autohouder voor de iriver.
Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen autohouder, maar een systeem waarmee je de iriver kan integreren in je bestaande muziekinstallatie in de auto.
80% van de muziek die op m'n H10 staat zijn livesets, die zonder problemen worden afgespeeldquote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef s0d het volgende:
iemand met een iriver h10 5gb die wil testen of livesets en grote bestanden het wel goed doen ?
wil deze vakantie een ipod mini OF een h10 aanschaffen en mn keuze hangt mede daarvanaf
(luister voornamelijk livesets en grote bestanden)![]()
Maar wel een FM-transmittor (een officieele)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nope. Er is nog geen autohouder voor de iriver.
Sja, maar dan heb je niet alles via 1 kabel, + dat je het op de koptelefoon outlet aansluit.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Via een line-in in je autoradio en een autolaadsnoer heb je het meeste al ondervangen (alleen het bedienen vanaf je stuur niet.)
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wel een FM-transmittor (een officieele)
Je hebt er een speciaal vakje voorquote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, maar dan heb je niet alles via 1 kabel, + dat je het op de koptelefoon outlet aansluit.
Het nadeel van een iPod in je Mini is nog wel dat hij er los inligt, en bij elke drempel door je dashboardkastje heenvliegt.
Volgens de website niet, hij ligt dan los in je dashboard vakjequote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je hebt er een speciaal vakje voor
Fout Geq:quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens de website niet, hij ligt dan los in je dashboard vakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |