quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Ik quote:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef fransie102 het volgende:
Nog ff een keer :
Hier zitten alle Ipod-freaks toch?Dan kom ik even inbreken.
Wat ik me zomaar af vroeg : op welke doelgroep richt Apple zich eigenlijk precies met de Ipods? 'Hippe' scholieren? Studenten? Nerds? Mensen die verslaafd zijn aan muziek en daarom veel geld uitgeven aan kwaliteit? (ook vaak nerds trouwens) Of is er geen bepaalde doelgroep?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelen
Het ligt eraan wat je onder een gewone mp3-speler verstaat. De iPod is een begrip omdat het de HDD-speler is met de beste marketing. Naast de iPod heb je nog vele andere HDD-spelers die minstens net zo goed of zelf beter zijn.quote:En wat maakt de Ipod nou zoveel beter dan 'gewone' MP3-spelers? Er past meer muziek op door de harde schijf die erin zit, maar is het qua kwaliteit van het geluid ook echt beter?
te droogquote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Remzz het volgende:
Hiernaast is ergens het iPod/river topic![]()
Maar iPod is toch beter
Ze hebben een apple subforumquote:Op maandag 4 juli 2005 19:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry....
Is ook het enige topic dat ik daar bekijk hoor....![]()
mazzel blrrrtquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben ook weer weg.
Je moet ook af en toe sociaal doen enzo
Mzzls![]()
Dag flashiequote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mazzel blrrrt
Ik ben hopelijk voor 21:00 wel weer terug hoor
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter isquote:
Ja met 3 tergen 80% gebruikers is dat ook wel logisch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter is
Geen idee, heb net een iBook besteld na 15 jaar op windows te hebben gewerkt. Ben benieuwd maar als ik de verhalen daar lees.... Ja ook echt objectief zijn ze niet maar het moet toch wel heel veel beter zijn dat Windows.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Apple is gewoon... gehyped.
Op het gebruiksgemak (wat niet objectief is) na is een windows computer op ALLE VLAKKEN beter
Omdat je goede hardware gebruiktquote:
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draaitquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
Ik koop een apple gewoon om iedereen te irriteren op mijn mbo ict opleiding
Ja en dan nok ik em gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |