quote:
Mwah...ik heb mijn ipodje op 25 juni besteld via de officiele apple internet shop, en kreeg de 28ste keurig bericht dat hij werd vervangen door de nieuwe apple ipod in kleur. De levertijd is iets langer geworden, omdat hij pas 5 juli uitkwam, maar toch, ik kreeg de firewirekabel die niet bijgeleverd werd bij de nieuwe maar wle bij de oude ipod gewoon gratisquote:iPod voortaan in kleur
Uitgegeven: 28 juni 2005 17:12
Laatst gewijzigd: 28 juni 2005 17:22
AMSTERDAM - Het is vervelend als je net vorige week een iPod hebt gekocht, maar goed nieuws voor hen die nog geen iPod hadden aangeschaft. Alle iPods komen voortaan uit met een kleurenscherm. De 'gewone' iPod en de iPod Photo zijn daarmee samengevoegd tot één model. Dat maakte Apple dinsdag bekend.
Nee, Windows PC's dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ipods kan je op elke hoek van de straat krijgen, het is net drugs
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn hequote:
Kom jij weer. Ik zeg Windows PC's dus ik bedoel Windows PC's, en geen PC's met linux of unix of oswarp of beos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he
je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus
vermakelijke reactie weer walfred
mensen die een mac hebben zijn net gothics
kijk ons eens anders zijn
Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneusquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he
je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus
vermakelijke reactie weer walfred
mensen die een mac hebben zijn net gothics
kijk ons eens anders zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneus
de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:45 schreef Remzz het volgende:
Het ging me gewoon ff om de woordkeuze
Jij snap hetquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?
Gelukkig is het de laatste dagen wat rustigerquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:50 schreef Asmodean het volgende:
Wat zullen de modjes een hekel hebben aan dit topic
Whahaha! ROFL!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef Steve-O het volgende:
nieuwe ipod[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/11.gif]afbeelding][/url]!
in iTunes kan je een volume aanpassing doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef s0d het volgende:
nope![]()
puur mp3.. en het is belangrijk dat hij goed met hoge bitrates overweg kan, livesets zoals gezegd..
en mss nog wel het belangrijkjste: het volume! (ben slechthorend)..
ervaringen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |