Ik schaam me helemaal niet... ik heb alleen maar spijt dat ik niet meer heb gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef PiperMaru het volgende:
Ik schaam me echt diep dat ik zo veel geld heb uitgegeven
Misschien moeten we een lotgenotengroepje beginnen...
Oh wacht, dit IS een lotgenotengroepje
Echt?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal niet... ik heb alleen maar spijt dat ik niet meer heb gekocht
Ik had nog Lemony Flutter willen hebben, en Tea Tree Water en ook nog wat van die leuke kleine balsamdoosjes die ze bij de kassa haddenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Echt?!
Er staan nu alweer dingen op mijn verlanglijstje.. maar ik vind het gewoon zo duur allemaal, das niets voor mij. Ik ben eigenlijk heel zuinig![]()
Ik heb dus wel een badquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had nog Lemony Flutter willen hebben, en Tea Tree Water en ook nog wat van die leuke kleine balsamdoosjes die ze bij de kassa haddenEn nog tig dingen uiteraard.. ik ben blij dat ik geen bad heb, want anders had ik al die bruisbadballen willen hebben
Heeft iedereen onderhand nog niet z'n geld opquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:09 schreef Kyara het volgende:
oh ja, je zou je tasje meenemen naar je werk! gaan ze het nou ook testen?
volgens mij staat er 1 in de planning voor Den Bosch.
maar ze hebben trouwens ook gewone vipavonden waar je je gewoon voor kunt inschrijven (dat was wat in de Kalverstraat aan de gang was)
Jij staat nu op de wie gaat-lijstjequote:
Welke foto?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef PiperMaru het volgende:
Thx Maeghan!
wat kijk ik streng op die ene foto
Die vind ik ook erg leuk!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef Kyara het volgende:
Ik vind die met al die zeepjes zo leuk!
Ik ook!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef PiperMaru het volgende:
Die vind ik ook super, ik heb em nu als bureaubladachtergrond!
Ik zou wel eens een kijkje willen nemen in een van de fabrieken!
Die heb ik ook, bij mij trek het heel goed in. Maar je moet er dus ook niet teveel op smeren. Ik zweer bij Enzymionquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:37 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb echt zo min mogelijk gepakt. Het is nu een halve dag later en ik voel nog steeds een vettig laagje op m'n gezicht.
Nee, dit is geen crčme voor mijMisschien wel voor de winter, maar niet de zomer.
Misschien moet ik Enzymion eens proberen, die is toch voor de vette huid? Ik vind niet dat ik een vette huid heb, maar misschien toch het proberen waard.
Wat een leuke foto's! Vind je het goed als ik die naar Bonnie stuur? Zij is de dame op de foto.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef Maerycke het volgende:
Mijn foto's van de meeting van woensdag(Beetje later dan afgesproken, sorry, er kwam wat tussen):
En één van de leading ladies van die avond met een heel flink stuk van mijn favoriete zeep
[afbeelding]
Maar natuurlijk! Als ze een grotere versie ergens van wil, dan hoor ik het welquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Vind je het goed als ik die naar Bonnie stuur? Zij is de dame op de foto.
Diezelfde MUUS als uit je signature?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Sanne en Maeghan zijn van de lijst af. Dit betekent dus dat MUUS naar de lijst is geschoven.
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Diezelfde MUUS als uit je signature?
Jij komt niet iig.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Diezelfde MUUS als uit je signature?
Ja, alsof MUUS en FF met elkaar praten.quote:
Ik weet nog niemand om eventueel mee te nemen, en aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan, zou dit denk ik bijna de kans krijgen een winkel te bezoeken, en op een meet helemaal geweldig. Ik wil alleen niet zeikerig over komen ofzo, maar snappen jullie mijn standpunt, dat ik absoluut niet alleen gaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef ymme het volgende:
Ik sta nog al Reserve, als ik niemand mee kan krijgen kom ik zowiezo niet. Ik ga niet alleen, weet de weg niet, en dan 's avonds weer terug met het openbaarvervoer, vind ik maar niets als ik alleen moet gaan! dus ik wacht even af of ik iemand mee kan krijgen
Ik heb een beetje een nare ervaring met het openbaar vervoer gehad. Dus daarom reis ik liever niet meer alleen.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef Kyara het volgende:
Deze meet laat ik aan mij voorbij gaan Ymme, helaas. Ik moet zeggen dat ik de vorige keer geen enkel probleem heb gehad op de diverse stations. Maar goed, ik reis sowieso wel vaker 's avonds alleen.
iemandquote:Op maandag 18 juli 2005 09:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik weet nog niemand om eventueel mee te nemen, en aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan, zou dit denk ik bijna de kans krijgen een winkel te bezoeken, en op een meet helemaal geweldig. Ik wil alleen niet zeikerig over komen ofzo, maar snappen jullie mijn standpunt, dat ik absoluut niet alleen gaDat hele eind in het openbaarvervoer alleen terug. Dat vind ik echt maar niets, ben geen scheitert daarin, maar 's avonds wel. Heb wel eens rare dingen gezien op Arnhem Centraal. Iemand die dan eventueel op 1 auustus in Zevenaar langs komt, of Arnhem centraal op weg naar Luah? Dan zou ik daar mooi mee mee kunnen.
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:16 schreef ymme het volgende:
...aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef Reese het volgende:
ymme houdt al rekening met de grote Afzeg-Tsunami
[..]
Ik las: " zou ze niet gesmolten zijn"quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Aventura zit lekker in Thailand met haar Lush.
Zou het niet gesmolten zijn?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:12 schreef E.T. het volgende:
Waar kan je het beste parkeren eigenlijk?
Parkeergarage Leidseplein?
You're welcomequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:24 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat de avond ong niet gepland was, dus ik heb even gemaild met Bonnie en het was al gereserveerd. Anitra bedankt
De avond is van 18.30 tot ongeveer 20.30.
Dat heb je snel gedaan, wou je mij eraf hebben ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef PeRi het volgende:
[vip avond 1 augustus Leidsestraat
Wie komen er? (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7 + aanhang (liever niet op 1 augustus)
Auticia + Mvdlubbe
Skaai
peri + vriendin
Mother-Mother + vriendin
Together-Alone + meneer
E.T. + Jessie
Lois + Karin
La_Guiri
Ripley + MUUS
Aventura
Reserve
Reese
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
Kan ik met niemand mee reizen dus????
Dat is mijn laatste hoop dus
Als ik nu nog met iemand mee zou kunnen reizen, zou ik dolgelukkig zijn
Maar ja, ik woon nou eenmaal in een klein boerengat achteraf
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat Lush ladies allemaal zo zelfstandig zijn dat ze zelf met de trein durven.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:43 schreef Auticia het volgende:
[..].
Je hebt het nu echt al heel vaak gevraagd.
Kun je me dan wel meesmokkelen in jequote:Op maandag 25 juli 2005 20:26 schreef Sanne het volgende:
Kan ik wel beginnen met een lijstje maken zeker?
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef Maerycke het volgende:
Misschien kan ik niet tellen, maar staan er nu niet 21 Lushies in de groep die zeker gaan en als Sanne daar nog bijkomt.. 22?![]()
La_Guiri staat nog onterecht in het lijstje. En Sanne is gewoon Lush-oermoeder, dus die mag vast nog wel naar binnen van de Lushmevrouwenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef La_Guiri het volgende:
Ik mag of beter gezegd moet weer van de lijst![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef Reese het volgende:
Wie helpt Sanne om d'r mandje op de toonbank te zetten volgende week?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
Nee gekquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef imago het volgende:
[..]
Nee gek
De lijst zat toch vol? En eigenlijk heb ik geen geld en heb ik niks nodig enzo, dus zo belangrijk vond ik het niet
Maar als nu blijkt dat er toch een plekkie vrij is, denk ik van *misschien* dat ik dan even langskom. Tenzij er andere mensen zijn die nu echt supergraag willen gaan, want zo belangrijk is het niet voor me
Snappie?
Gezellig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
He hallo!! Fijne vakantie gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Waarom nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
En weer op het randje afzeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Pardon? Hoezo WEERquote:
Mag wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben me nu toch heel erg aan het beheersen om niet te gaan...
Maar doe maar nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb ov (40%korting)
Ik weet het, maar heb je mijn bestellijstje gezien van wat in Zaterdag thuis krijgquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
Ja maar het is zo leuk en gezellig en en en en en..........![]()
Dat is waar, maar zelfs dat ga ik deze maand niet meer doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef Kyara het volgende:
een avondje stappen kost ongeveer hetzelfde.....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:10 schreef DarkManta het volgende:
Echt weer iets voor vrouwen om die rotzooi te kopen, maar mooier er op worden ho maar.
Maar als mannen aan hun hobby geld uitgeven dan breekt de hel uit...
quote:
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wel lekker voor je aanstaande hoor;)
mag best in de watten gelegd worden toch?![]()
gaat t goed allemaal?![]()
Spannend!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
Geloof ik graag. heb er zelf geen ervaring meequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en drukte , maar wel leuke drukke tijden!
![]()
Dan kom jij maandag naar de meet en dan koop je spulletjes om je vrouwtje ind e watten te leggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
De volgende keer, gaan we samen (vanaf arnhem centraal) ok????quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Watje...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Ja maar dit was een officeele of hoe je dat ook schrijftquote:
Nee man,ik naar binnen daar en toen kwam ze gelijk met hoe ken je lushquote:
Woei! Hoe laat begint het en welke Lush is het in A'dam? Kalverstraat of Leidse?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:28 schreef PeRi het volgende:
Wie willen er nou mee ipv H7 + aanhang? Er is plek voor twee. Xcuz_me en Maerijcke ()?
Welke IC neem jij vanaf R'dam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:41 schreef PeRi het volgende:
Leidsestraat, 18:30 aanvang. Dus dan moet je hoogstens 17:15 de intercity vanaf R'dam CS hebben op spoor 9.
Tramijn 1, 2 of 5 vanaf het Centraal Station. Uitstappen Koningsplein of de halte erna.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welke IC neem jij vanaf R'dam?
Ik weet niet waar de Leidsestraat is namelijk.
Ik ga morgen even naar mijn werk bellen om te vragen of ik een uurtje eerder weg mag en als dat ok is, dan ben ik er heeeeel graag bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tramijn 1, 2 of 5 vanaf het Centraal Station. Uitstappen Koningsplein of de halte erna.
En dan je neus volgen.
Gezellig!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga morgen even naar mijn werk bellen om te vragen of ik een uurtje eerder weg mag en als dat ok is, dan ben ik erg heeeeel graag bij.
Letterlijk: "Dat duurt 2 uur?! Nee.. dan ga ik ernstig afknappen denk ik."quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Stom. A, TA en mijn meneer gingen/gaan ook altijd mee! Alleen de mijnes dit keer niet, want hij is aan het werk.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Stom. A, TA en mijn meneer gingen/gaan ook altijd mee! Alleen de mijnes dit keer niet, want hij is aan het werk.
Meer sorry voor jou, dat je alle pret daarna mist.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, terugreis heh, ik moet echt uiterlijk de trein van 21:40u richting Rotterdam hebben, of de 21:28u via Utrecht, anders kom ik niet meer thuis. Dan weet je dat Xcuz_me als je met me mee terug wilt ook.
Sorry Sanne alvast dat ik weer zo vroeg weg moet.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Hoezo kom je anders niet meer thuis dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, terugreis heh, ik moet echt uiterlijk de trein van 21:40u richting Rotterdam hebben, of de 21:28u via Utrecht, anders kom ik niet meer thuis. Dan weet je dat Xcuz_me als je met me mee terug wilt ook.
Sorry Sanne alvast dat ik weer zo vroeg weg moet.
Metro afhankelijk, uithoek enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo kom je anders niet meer thuis dan?
Ah op die fietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Metro afhankelijk, uithoek enzo
Duvel; dan moet je dat maar een keer doen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ik wil niet mee naar treinendia-avonden![]()
En op een Lush-avond zijn de drankjes en hapjes gratis.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef Duvel het volgende:
[..]Daar kosten een koffie en een kano tenminste schappelijk een euro.
Zelfs dit haalt hem niet over de streepquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
En op een Lush-avond zijn de drankjes en hapjes gratis.
Neuh, neem 'm dan maandag maar meequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
Ik zal je Banana Moon meenemen dan maandag Xcuz_Me. Nutteloos die reis van het stukje zeep, want Skaai is er gewoon ook
Of je wilt 'm nog morgen komen halen?
Oeh, durf het bijna niet te vragen... maar als je voor mij ook nog een plekje overhebt...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef E.T. het volgende:
PeRi, waar moet je heen? Ik rijdt natuurlijk ook terug naar Rotterdam
Extra Olive wil ik graag proberen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
Oeh Sanne ik wil Figs 'n leaves wel. Ik heb nog een ongebruikte Extra Olive, of Soft Coeur?
E.T ik moet naar Ommoord..
Het is gewoon handig om de restjes die je niet lekker vindt aan anderen te geven. Zo heb ik tegen Rip ook gezegd dat ze met Bohemian maar eerst moest kijken of ze het wel wat vond, de Sea Vegetable is veel lekkerder!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
Geeft niets. Ik vind 'm heerlijk en de mijnes is bijna op dus dan ik even verder weer. Mag je mijn toegestuurde Extra Olive.
Misschien ook ff melden in het centrale Lush-topic?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:41 schreef Sanne het volgende:
Jammer Lois en Karin.
Betekent wel dat er nu 3 plekjes vrij zijn.
Dat vind ik erg fijn! Mogelijk dat we uiterlijk rond 23:30 uur daar zijn voor mn laatste metro? ( ik kom ook nog 's eisen stellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef E.T. het volgende:
Lois en Karin
Peri, ik kan je op de terugweg bij Schenkel op de metro zetten
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat lush een beetje lekker voor op je smoel
Kun je niet mee met de auto?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:Nou, dat wordt alleen terugtreinen naar Rotterdam. Misschien dat ik ergens een logeerplekje kan regelen
Het liefst heb ik jou mee!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra tssK liever me ventje mee dan mij![]()
Ik weet het niet, E.T. had het alleen over PeRi, ik weet niet, misschien heeft ze een bedrijfswagen ofzo. Maakt ook verder niet uit, ik red me welquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef imago het volgende:
[..]
Kun je niet mee met de auto?
Ik woon in Leiden, dat is in principe op de terugweg voor jou dan ook. Als je wilt (en aardig bent niet allergisch bent voor katten en belooft me niet te zullen vermoorden) kan je hier wel crashen anders.
Oh dat betekent dan wel dat ik moet komen
Jaja, maar over dat vermoorden zeg je niksquote:
Ik vermoord alleen maar muggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef imago het volgende:
[..]
Jaja, maar over dat vermoorden zeg je niksJe hebt mail trouwens
Doe es niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Moet je niet ff gaan lopen miepen dat er alweer meer mensen OP HET RANDJE hebben afgezegd
Hou toch op met dat gezanik, kind..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Moet je niet ff gaan lopen miepen dat er alweer meer mensen OP HET RANDJE hebben afgezegd
Volgens mij zijn er nog 2 of 3 plekjes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Is er nog een plek vrij?
Ik MOET een karma komba bar hebben en tinnetjes voor o.a. de shampoo bar en mijn babyface
E.T: Super bedankt voor het aanbod, maar Imago heeft me inmiddels ook een crashplek aangeboden en dat heeft als voordeel dat ik nog even mee kan afterpartyen! Je hoeft het kinderzitje er dus niet uit te slopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:11 schreef E.T. het volgende:
Xcuz_me, ik had helemaal niet in de gaten dat jij ook in de buurt moest zijn. Ik zag alleen die opmerking van PeRi over R'dam.
Maar ik wil best het autostoeltje er uithalen, dan kan jij natuurlijk ook mee
(als 't om 20.30 is afgelopen.. voor we weg zijn en alles, zijn we toch wel een uur of 10 in R'dam lijkt me. Op tijd dus voor de Metro PeRi)
Dacht ik ook al aanquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef Funnie het volgende:
Ik heb door American Cream geen klitten meer hoor! Dus geen geklit hier![]()
Denk dat het tijd word dat je je gaat inlezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:10 schreef gday het volgende:
Ik denk dat het erover gaat dat Anitra bij haar afmelding gaat lopen zeiken, en als er vervolgens nog wat andere mensen afmelden houdt ze haar mond dicht.
Als ze daar wat van zegt, gaan Maerycke en Reese weer zeiken, terwijl ze dat ook over Anitra moeten doen, indien ze ook maar een enkel grammetje consequentie bezitten.
* gday krijgt een middelbare school-flashback
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat het tijd word dat je je gaat inlezen
Van de anderen vind ik het ook geen stijl dat ze zo laat afzeggen, maar ja modjes he?![]()
En van h7 is het niet de eerste keer, vorige keer had ze dat ook gedaan en na commentaar kon ze ineens wel komen
Ja dus? Omdat het modjes zijn mag je niets daarover zeggen, belachelijke instelling vind ik dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Van de anderen vind ik het ook geen stijl dat ze zo laat afzeggen, maar ja modjes he?![]()
da was sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja dus? Omdat het modjes zijn mag je niets daarover zeggen, belachelijke instelling vind ik dat.
Sukkelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef _evenstar_ het volgende:
tonks meisjes plagen is kusjes vragen he
Je haalt me de woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
als iemand die alleen beetje lurkt in de lush topics dan mag h7 alles en iedereen bekritiseren en de betweter uithangen.. en als iemand commentaar heeft op haar dan is ze gelijk de gebeten hond ... mijnsinszien is het gewoon een aandachtsgeile puber die mekkert al;s het haar niet gaait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |