Ik ook!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef PiperMaru het volgende:
Die vind ik ook super, ik heb em nu als bureaubladachtergrond!
Ik zou wel eens een kijkje willen nemen in een van de fabrieken!
Die heb ik ook, bij mij trek het heel goed in. Maar je moet er dus ook niet teveel op smeren. Ik zweer bij Enzymionquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:37 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb echt zo min mogelijk gepakt. Het is nu een halve dag later en ik voel nog steeds een vettig laagje op m'n gezicht.
Nee, dit is geen crème voor mijMisschien wel voor de winter, maar niet de zomer.
Misschien moet ik Enzymion eens proberen, die is toch voor de vette huid? Ik vind niet dat ik een vette huid heb, maar misschien toch het proberen waard.
Wat een leuke foto's! Vind je het goed als ik die naar Bonnie stuur? Zij is de dame op de foto.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef Maerycke het volgende:
Mijn foto's van de meeting van woensdag(Beetje later dan afgesproken, sorry, er kwam wat tussen):
En één van de leading ladies van die avond met een heel flink stuk van mijn favoriete zeep
[afbeelding]
Maar natuurlijk! Als ze een grotere versie ergens van wil, dan hoor ik het welquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Vind je het goed als ik die naar Bonnie stuur? Zij is de dame op de foto.
Diezelfde MUUS als uit je signature?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Sanne en Maeghan zijn van de lijst af. Dit betekent dus dat MUUS naar de lijst is geschoven.
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Diezelfde MUUS als uit je signature?
Jij komt niet iig.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Diezelfde MUUS als uit je signature?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |