Ik weet nog niemand om eventueel mee te nemen, en aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan, zou dit denk ik bijna de kans krijgen een winkel te bezoeken, en op een meet helemaal geweldig. Ik wil alleen niet zeikerig over komen ofzo, maar snappen jullie mijn standpunt, dat ik absoluut niet alleen gaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef ymme het volgende:
Ik sta nog al Reserve, als ik niemand mee kan krijgen kom ik zowiezo niet. Ik ga niet alleen, weet de weg niet, en dan 's avonds weer terug met het openbaarvervoer, vind ik maar niets als ik alleen moet gaan! dus ik wacht even af of ik iemand mee kan krijgen
Ik heb een beetje een nare ervaring met het openbaar vervoer gehad. Dus daarom reis ik liever niet meer alleen.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef Kyara het volgende:
Deze meet laat ik aan mij voorbij gaan Ymme, helaas. Ik moet zeggen dat ik de vorige keer geen enkel probleem heb gehad op de diverse stations. Maar goed, ik reis sowieso wel vaker 's avonds alleen.
iemandquote:Op maandag 18 juli 2005 09:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik weet nog niemand om eventueel mee te nemen, en aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan, zou dit denk ik bijna de kans krijgen een winkel te bezoeken, en op een meet helemaal geweldig. Ik wil alleen niet zeikerig over komen ofzo, maar snappen jullie mijn standpunt, dat ik absoluut niet alleen gaDat hele eind in het openbaarvervoer alleen terug. Dat vind ik echt maar niets, ben geen scheitert daarin, maar 's avonds wel. Heb wel eens rare dingen gezien op Arnhem Centraal. Iemand die dan eventueel op 1 auustus in Zevenaar langs komt, of Arnhem centraal op weg naar Luah? Dan zou ik daar mooi mee mee kunnen.
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:16 schreef ymme het volgende:
...aangezien er vast wel iemand zou afvallen, en ik dan hoogst waarschijnlijk mee kan...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef Reese het volgende:
ymme houdt al rekening met de grote Afzeg-Tsunami
[..]
Ik las: " zou ze niet gesmolten zijn"quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Aventura zit lekker in Thailand met haar Lush.
Zou het niet gesmolten zijn?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:12 schreef E.T. het volgende:
Waar kan je het beste parkeren eigenlijk?
Parkeergarage Leidseplein?
You're welcomequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:24 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat de avond ong niet gepland was, dus ik heb even gemaild met Bonnie en het was al gereserveerd. Anitra bedankt
De avond is van 18.30 tot ongeveer 20.30.
Dat heb je snel gedaan, wou je mij eraf hebben ofzoquote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef PeRi het volgende:
[vip avond 1 augustus Leidsestraat
Wie komen er? (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7 + aanhang (liever niet op 1 augustus)
Auticia + Mvdlubbe
Skaai
peri + vriendin
Mother-Mother + vriendin
Together-Alone + meneer
E.T. + Jessie
Lois + Karin
La_Guiri
Ripley + MUUS
Aventura
Reserve
Reese
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
Kan ik met niemand mee reizen dus????
Dat is mijn laatste hoop dus
Als ik nu nog met iemand mee zou kunnen reizen, zou ik dolgelukkig zijn
Maar ja, ik woon nou eenmaal in een klein boerengat achteraf
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat Lush ladies allemaal zo zelfstandig zijn dat ze zelf met de trein durven.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:43 schreef Auticia het volgende:
[..].
Je hebt het nu echt al heel vaak gevraagd.
Kun je me dan wel meesmokkelen in jequote:Op maandag 25 juli 2005 20:26 schreef Sanne het volgende:
Kan ik wel beginnen met een lijstje maken zeker?
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef Maerycke het volgende:
Misschien kan ik niet tellen, maar staan er nu niet 21 Lushies in de groep die zeker gaan en als Sanne daar nog bijkomt.. 22?![]()
La_Guiri staat nog onterecht in het lijstje. En Sanne is gewoon Lush-oermoeder, dus die mag vast nog wel naar binnen van de Lushmevrouwenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef La_Guiri het volgende:
Ik mag of beter gezegd moet weer van de lijst![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef Reese het volgende:
Wie helpt Sanne om d'r mandje op de toonbank te zetten volgende week?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
Nee gekquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef imago het volgende:
[..]
Nee gek
De lijst zat toch vol? En eigenlijk heb ik geen geld en heb ik niks nodig enzo, dus zo belangrijk vond ik het niet
Maar als nu blijkt dat er toch een plekkie vrij is, denk ik van *misschien* dat ik dan even langskom. Tenzij er andere mensen zijn die nu echt supergraag willen gaan, want zo belangrijk is het niet voor me
Snappie?
Gezellig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
He hallo!! Fijne vakantie gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Waarom nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
En weer op het randje afzeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Pardon? Hoezo WEERquote:
Mag wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben me nu toch heel erg aan het beheersen om niet te gaan...
Maar doe maar nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb ov (40%korting)
Ik weet het, maar heb je mijn bestellijstje gezien van wat in Zaterdag thuis krijgquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
Ja maar het is zo leuk en gezellig en en en en en..........![]()
Dat is waar, maar zelfs dat ga ik deze maand niet meer doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef Kyara het volgende:
een avondje stappen kost ongeveer hetzelfde.....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:10 schreef DarkManta het volgende:
Echt weer iets voor vrouwen om die rotzooi te kopen, maar mooier er op worden ho maar.
Maar als mannen aan hun hobby geld uitgeven dan breekt de hel uit...
quote:
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wel lekker voor je aanstaande hoor;)
mag best in de watten gelegd worden toch?![]()
gaat t goed allemaal?![]()
Spannend!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
Geloof ik graag. heb er zelf geen ervaring meequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en drukte , maar wel leuke drukke tijden!
![]()
Dan kom jij maandag naar de meet en dan koop je spulletjes om je vrouwtje ind e watten te leggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
De volgende keer, gaan we samen (vanaf arnhem centraal) ok????quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Watje...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |