Heeft hij de sonde gesaboteerd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:
Er is niet altijd vreugde, maar ik zeg niet dat ik in tvlxd leef.
Waar verdwijnt die in?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Inheritageprobe?
Volgens mij heeft ze uitstraling. Ik hou wel van 'oudere' vrouwen. Niets is ergelijker dan een kleurloos popje dat geen mening heeft en alles wel best vindt. Je kan het lichaam van een barbiepop hebben, maar als je ook de inhoud van een barbie hebt dan is dat een mega-afknapper.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom, volgens jullie is ze toch bejaard?
quote:Dat gespuis loopt overal tussendoor. Ze moeten bij de geboorte een hersenscan doen en meteen brandmerken. Nee, meteen aanpakken en opsluiten. Of een complete Westerse opvoeding erin hakken. Zodat ze 100 procent pro Westers zijn. Dat ze trots zijn op het Westen. Wat het Westen bereikt heeft.
Wat hebben ze eigenlijk tegen het Westen? Weet iemand dat?
Anders zoek ik het zelf wel op. Ik weet geen enkele reden waarom mensen iets tegen het Westen zouden moeten hebben.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze uitstraling. Ik hou wel van 'oudere' vrouwen. Niets is ergelijker dan een kleurloos popje dat geen mening heeft en alles wel best vindt. Je kan het lichaam van een barbiepop hebben, maar als je ook de inhuod van een barbie hebt dan is dat een mega-afknapper.
Fok is onderdeel van de zionistische samenzwering!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
Ik ben unleashed op de frontpage, maar hij is down.
effe wachten tot zondag, dan wordt Oltmans ergens in het zonnetje gezet op de publieke omroepquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin in een mooi topic over de heldendaden van Saddam of het fascistoïde karakter van Amerika.
Wat een schoft!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
effe wachten tot zondag, dan wordt Oltmans ergens in het zonnetje gezet op de publieke omroep
weet jij uberhaupt nog wie Tariq Aziz was?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
weet jij uberhaupt nog wie Tariq Aziz was?
De moeder aller landverraders en niet geheel ontoevallig een christen!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
weet jij uberhaupt nog wie Tariq Aziz was?
Johan_de_With.quote:
Sidekick, de Onbegrepene, de Ontastbare? Die Sidekick?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is dat toch met Sidekink?
Krijg je wel eens spanking van je vriendin?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fuck yo couch nigga, fuck yo couch!
Iedereen is depressief en cynisch. Talent is noodzakelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef Monidique het volgende:
Gisteren keek ik 'As Good As It Gets' en nu wil ik ook een depressieve en cynische schrijver worden. Zal dat een beetje lukken?
Je bedoelt een pepermuntje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Krijg je wel eens spanking van je vriendin?
Daarom die tweede zin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iedereen is depressief en cynisch. Talent is noodzakelijk.
Je hebt de mogelijkheid onbenut gelaten om 5 misplaatste komma's te gebruiken in die twee zinnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef Monidique het volgende:
Gisteren keek ik 'As Good As It Gets' en nu wil ik ook een depressieve en cynische schrijver worden. Zal dat een beetje lukken?
Mijn Kracht, mijn Zielenbloed, het sterft!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid onbenut gelaten om 5 misplaatste komma's te gebruiken in die twee zinnen.
Nee, dat is mijn taak.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Nee, een paar rake klappen op de billen.
Die zit nu in een donker hoekje ineengedoken te huilen. Wat is er met hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik bedoelde Sidekick de Lafbek, de Lubricator, de Appeaser. De anti-Leeuwenhart.
Hij heeft post.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die zit nu in een donker hoekje ineengedoken te huilen. Wat is er met hem?
Deel 646.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Ja, tijdens het bewind van de CPA was de doodstraf niet mogelijk, maar onlangs heeft het Irakese parlement of de Irakese regering de doodstraf weer ingevoerd. Waarschijnlijk, denk ik, zal hij de doodstraf ook krijgen. Omdat onder zijn bewind zonder twijfel verschrikkelijke misdaden zijn begaan en omdat een levende Saddam in gevangenschap misschien een blijvend veiligheidsrisico zal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef JanMichiel het volgende:
Kan Saddam de doodstraf krijgen?
Pas maar op, nu activeer je Richard_Quest.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doe haar wel de groeten van Lance, dat is pas een vent!.
Die komt alleen klaar bij geslaagde kanker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pas maar op, nu activeer je Richard_Quest.
Die ejaculeert een chemomixje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die komt alleen klaar bij geslaagde kanker.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef Monidique het volgende:
omdat een levende Saddam in gevangenschap misschien een blijvende veiligheidsrisico zal zijn.
Who the hell is Lance?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doe haar wel de groeten van Lance, dat is pas een vent!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |