Wat luister je nu? Oude stijl #716quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:58 schreef RichardQuest het volgende:
Waar zal ik het 's over hebben?
Leuke muziek hoor, is wel wat voor jou denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat luister je nu? Oude stijl #716
![]()
Beavis & Butthead nostalgie hequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Leuke muziek hoor, is wel wat voor jou denk ik.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Beavis & Butthead nostalgie he
You wouldn't understand ...
Mwoa.. toen was het best wel al op z'n retour. Ik heb 'm nog wel ergens in asf denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. De "Monkey-boy" tijdens Janet Jackson was subliem trouwens, kan het alleen nergens te download vinden
quote:
Gepubliceerd | donderdag 30 juni 2005. Gewijzigd | donderdag 30 juni 18:14 uur.
Kabinet geeft spaarloon vrij
ANP
DEN HAAG - Het kabinet geeft het spaarloon eenmalig vrij. Ook verdwijnt het lesgeld voor 16- en 17-jarigen per 1 september. Dat is donderdag bekend geworden bij het debat in de Tweede Kamer over de voorjaarsnota, de stand van zaken rond de begroting.
Minister Zalm van Financiën zei donderdag geen moeite te hebben met het vrijgeven van het spaarloon. De VVD, Zalms partij, had dit voorgesteld in de hoop dat hiermee de kwakkelende economie een impuls wordt gegeven. Per werknemer kan het bedrag oplopen tot 1200 euro.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Ze denken door een paar extraatjes een zetelwinst voor dit kabinet te verzilveren....
16- en 17-jarigen mogen toch niet stemmenquote:Ook verdwijnt het lesgeld voor 16- en 17-jarigen per 1 september.
Betaalde jij je schoolgeld op je 16e dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
[..]
16- en 17-jarigen mogen toch niet stemmen![]()
Gatver wat ben ik ongeïnspireerd!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef kLowJow het volgende:
Leuke miertjes.
Leuke negermiertjes (ze zijn vast zwart).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |